Feli is mijn kleine Rousseautje. Ik ben haar in het voorjaar gaan rijden (ze was in 2014 al wel een keer zadelmak gemaakt), op 19 juli maakte ze haar wedstrijddebuut en in september liep ze alweer keurig M1. Ze vertrekt dit weekend naar haar nieuwe baas. Ik ga haar ontzettend missen, want ik had en heb echt verschrikkelijk veel plezier van haar. Daarom snap ik maar al te goed dat haar nieuwe baas tot over haar oren verliefd is op de kleine, dappere meid.

Voor wie een filmpje wil zien:
Flo is een merrie van Special D. Niet van mij, maar ik heb haar tot de eventuele verkoop nog wel te rijden.

Als laatste de Frummel. Mijn autistische, oranje propje. Neurologisch klopt hij van geen kant, maar ondanks zijn beperkingen doet hij zijn uiterste best. Ik twijfel of ik de rest van zijn leven L1 moet blijven rijden (hij kan toch alleen sporadisch te voet naar een concours in de buurt) of dat ik het achterwaarts vanaf de L2 weloverwogen over moet slaan...
Halthouden en achterwaarts zijn voor hem de moeilijkste oefeningen. Wil ik hem eigenlijk niet aandoen als hij spanning heeft. Hier op zijn laatste wedstrijd eind september, waar hij gemeentekampioen werd in de dressuur. Helaas net een nieuwe wisselbeker, anders stond hij er exact drie jaar na zijn moeder op. 

"Lorette met Frummel en ik rijd graag uit mijn hoofd" Hij staat daar voor zijn doen ontzettend knap stil.
Als afsluiter...

Eerst Frum, dan Feli, daarna Flo.
Soms mogen ze na schriktraining over de spullen heen springen.
Frum vindt het fantastisch en regelt alles zelf, ook als ik even wegloop. Hij spring niet zo netjes als Feli, maar als hij blij is, dan ben ik dat ook.Stiekem nog een plaatje van Bien, een ruin die wij in opdracht verkochten, maar die past iet zo mooi in het rijtje met zijn 9 jaar.

Dat was 'm.
). En wat kan jij een leuk rondje sturen, fijn om naar te kijken!
.