Mooie Deluna (van mijn onderschrift) was echt 'mijn' paard. Ik had haar al vanaf dat ze 3 was, en had er gelijk een super klik mee. Tussen het veulens krijgen door heb ik haar nog in een jaar op haar 6e naar de Z1 gereden echt een mijlpaal voor mij omdat ik een jonge paarden ruiter ben, en ze meestal niet zo lang blijven. (nadeel van rijden voor een ander)
Maar nu heb ik de ongelofelijke mazzel dat ik haar waanzinnig gave zoon te rijden heb gekregen
Haciendo is nu ongeveer voor de 8ste keer onder het zadel en gisteren was hij precies 14 dagen bij mij.
Hoe sensibel hij was toen hij kwam, hoe braaf en relaxt is hij nu. Ik rijd hem maar 2x in de week, heel eventjes (max 15 min) en kan er zo opstappen zonder longeren. Verder tut ik lekker met hem, en loopt hij 1x in de week eventjes aan de longe aan de bijzet. Net als met zijn moeder, heb ik direct een super klik met hem!

Als mini paard!

Toen hij net hier kwam was hij al prachtig maar niet gedacht dat hij in 2 weken al zoveel mooier zou zijn!

Ik houd mijn zweepje een beetje vreemd, iets raars wat ik mijzelf heb aangeleerd met jonge paarden, lastig af te leren
Natuurlijk is het nog niet perfect, maar ben wel blij met het beeld, doordat ik hem met een bijzetje heb gelongeerd wou hij graag direct achter de loodlijn lopen, maar dit gaat nu alweer veel beter.
Ik ben helemaal verliefd op hem!
En wat pakt hij dat rijden goed op zeg! 

.. laat ze alles eerst lekker uitzoeken en denk later pas aan " netjes " lopen . Waarom zo snel??
Leer mij Claudia kennen, dat doet ze absoluut niet