Vertrouwen...
Naam: Dido
Leeftijd: 5 jaar
Ras: Tinker x Shire
Bezigheden: grondwerk, lange lijnen, wandelen, rijden met schaap/barebackpad en zadel.
Toekomst bezigheden: mennen & buitenrijden
Eerste gedeelte
Al enige periode liep Dido niet lekker. (Gelukkig) liet ze dit duidelijk merken door zuur te kijken, kort te bewegen ,en laat het duidelijk zijn dat Dido de mentaliteit liever lui dan moe goed beheerst, dus nu absoluut niet voorwaarts was.
Dus zadel te koop gezet en Teteltee van bokt laten komen. Teteltee heeft een pas service voor barefoot & ghost zadels.
Helaas barefoot geen optie doordat Dido te rond is (dan zou ik zelf ook in een split moeten zitten
) dus de Ghost maar proberen. Heel prettig zadel, schuift niet, voel goed de bewegingen en je hoeft niet in een split te zitten door het A type. Even ruiter-identiteits-crisis, want nu ben ik officieel écht geen dressuur ruiter meer haha
Dido met het paszadel

Keuze gemaakt om voor de Ghost te gaan, dus besteld.
Na (ook al voor hoor
) het testrijden keuze gemaakt het rijden even stop te zetten en ben ik bezig geweest met lange lijnen en veel buiten wandelen.Foto gemaakt tijdens onze buiten wandel avonturen, echt net een sprookje

Buitenzinnig had het zadel welke ik had besteld gelukkig op voorraad dus hoefde niet lang te wachten voordat we weer aan de slag konden
Het is de Ghost Roma geworden in bruin vetleder
Onderstaande foto's zijn gemaakt van het zadel, eerste keer op Dido

Na kort rondje in de bak, lekker even naar buiten gegaan.
Zou het passen

Dido is erg onzeker buiten, slingert continu, veel (willen) stilstaan. Met andere paarden is het echter een onwijs braaf paard. Hierdoor rij ik eigenlijk niet zoveel buiten als dat ik zou willen, ook weinig uitrij mogelijkheden zonder drukke weg.
Klein galopje voor het eerst onder dit zadel!

Snel weer terug naar de fotograaf

En hierbij de fotograaf half omver lopen
(vandaar de strenge ophouding)
Tweede gedeelte
In augustus in Chantal langs geweest (cHanny @ bokt) http://shootingshots.weebly.com/
voor black foto's te maken van Dido voor portfolio.
Onwijs mooie foto's geworden, ben er ontzettend blij (en heel trots op
)

Bedankt voor het kijken
http://i206.photobucket.com/albums/bb34 ... raj71n.png
veel plezier nog met haar, ze klinkt echt leuk.

lekker in western optoming. Grappig om te zien doordat mijn instructrice & kennis mij ook de western kant op willen hebben met Dido
dezelfde lieve uitstraling hebben ze.