Het is alweer een tijdje geleden maar ik heb nu pas de tijd om een topic te maken.
In juli ben ik samen met mijn 6-jarige Connemara pony Larry Andy naar Ermelo afgereisd om een weekje te trainen, maar vooral om lol te maken.
Het was een hele gezellige week, helaas was het weer poedersuiker maar dat heeft de pret niet bedorven!
Even kort wat over Larry voordat ik de foto's plaats.
Naam: Larry Andy
Roepnaam: Lerrie, Ler, Lerreper
Leeftijd: 6 jaar
Geslacht: Ruin
Niveau: L springen, deze winter de overstap naar het M.
Afkomst (
) : IerlandHet was een zware week voor Larry dus ik wil alvast even zeggen (ook al hoeft dat eigenlijk niet maar ik wil het toch even kwijt) hoe trots ik op hem ben omdat hij altijd wil werken en altijd zo zijn best doet en dat op een nog best jonge leeftijd! Ik ben echt trots op hem!

Als eerste een foto met mijn lesgroepje.

Larry moest heel erg wennen aan zijn nieuwe tijdelijke stal, hij vond het maar niks maar gelukkig had een van mijn les genootjes wat lekkers waar hij erg gelukkig van werd.

op dinsdag springles van Guido Schoemaker, een erg fijne instructeur die ook precies wist wat Larry nodig had.

Woensdag was ik uitgekozen om een spring clinic van Egbert van Roekel te rijden. Een uur van tevoren kwamen we erachter dat het een cross clinic was. Daarmee had Larry geen ervaring dus het was even afwachten hoe hij zou reageren, we gingen onervaren de clinic in en kwamen er met een stukje meer ervaring uit. Een hele leerzame clinic met wederom een erg fijne instructeur!

Op donderdag hadden we onze ingeplande crossles, Larry was uitgeput van de clinic van de avond ervoor daarom reed ik deze dag alleen de crossles, deze les ging niet zo heel goed omdat hij er niet helemaal bij was met zijn koppie
Hier ook weer een fijne instructeur! (Jeroen Kroesbergen)
Kort filmpje van 1min:

Een nog korter filmpje van 10 seconden.
Nog 2 foto's van een van de heel veel dressuurlessen van de week.

Op vrijdag hadden we weer crossles, deze les was echt heel erg zwaar en na die les was hij helemaal op. Ik heb hem toen thuis nog een weekje rustig door gereden en daarna heeft hij zo'n 2/3 weken verdiende vakantie gehad met tussendoor een buitenritje!
Nog een foto van Larry in zijn mega grote luxe stal daar.

En dat was het weer voor dit jaar!

Word al moe van het kijken.