Shetlander in de sport

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

elinmarissa

Shetlander in de sport

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-15 08:04

Hebben jullie een ondeugend shetje in de sport lopen :+ mijn vriendin gaat met wetstrijden beginnen met Blackie onze verzorg pony

Afbeelding
Dit is Blackie 8-)

Blackie onder het zadel
Afbeelding
En wandelen *\o/*
Laatst bijgewerkt door elinmarissa op 23-08-15 08:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Yenni

Re: Shetlander in de sport

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 08:24

Meid ik heb het in het andere topic ook al gezegt: je vriendin is te groot. Niet meer rijden dus. Lekker andere dingen doen.

Blixem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 08:26

Leuke pony en idd te groot :)

elinmarissa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-15 08:32

Myrthe2003 schreef:

Ik VIND dat je dit niet op een foto kan zien heb ik trouwens gevraagd of mijn vriendin te groot is NEE want ik weet zelf dat het niet zo is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 08:34

Zelfs zonder rijfoto zie ik nog dat het niet past....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 08:34

Leuke pony! Is het niet dat ze menwedstrijden gaat doen ofzo? Of ben ik zo blind dat ik geen rijfoto zie :+

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 08:35

Ik zie geen rijfoto maar te zien op de laatste foto is ze echt te groot.

Er is ergens een tabel waarin staat welk ras hoeveel kilo mag dragen.

Een shet mag maar 40 kilo op zijn rug hebben.

elinmarissa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-15 08:36

Bizzybijtje schreef:

Dat was mijn vraag niet :z

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 08:36

_Sillebil schreef:
Leuke pony! Is het niet dat ze menwedstrijden gaat doen ofzo? Of ben ik zo blind dat ik geen rijfoto zie :+

Die heeft ze weggehaald. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 08:36

elinmarissa schreef:
Bizzybijtje schreef:

Dat was mijn vraag niet :z

En toch mijn antwoord :D

Blixem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 08:37

elinmarissa schreef:
Myrthe2003 schreef:

Oh hahaha grappig. Zelf commentaar geven op iemand anders terwijl je zelf te groot bent voor de shet op je profiel ongelofelijk scheinhijlig

Daar rijd ik al lang niet meer op

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 08:38

Bizzybijtje schreef:
_Sillebil schreef:

Die heeft ze weggehaald. :')

Oh :+
De pony komt niet eens tot je heupen.. Het is wel een superleuke pony, dus ik bedoel het niet naar! Ik snap helemaal dat je het zelf niet (wil) zien, want ook ik heb een paar keer op een voor mij veel te kleine pony gereden (en ik was veel te zwaar!), simpelweg omdat ik net een paar maanden reed en de eigenaar vond dat het prima kon. Dan geloof je dat natuurlijk, maar wees slim en bega niet dezelfde fout als ik. Je gaat je er echt schuldig door voelen...

elinmarissa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-15 08:44

Ik zet hier een slotje op want jullie gaan in een ander topic over dan waar het voor bedoeld was.

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 08:47

Je kunt hier zelf geen slotje op zetten.

Deze reacties krijg je toch wel,kun je een ander topic plaatsen maar daar zal het net zo goed gezegd worden

Dimphyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 08:47

TS, je kunt niet zelf een slotje zetten dat zou een mod voor je moeten doen.

Je hebt nu al in meerdere topics te horen gekregen dat je (jullie) te groot zijn voor deze shet.. misschien gewoon geen topics meer openen over rijden en dan lekker gaan mennen?

Want, als antwoord op je topic titel; ja, shetlanders kunnen zeker in de sport, maar dan toch vooral de men sport.
Laatst bijgewerkt door Dimphyl op 23-08-15 08:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 08:48

Ts je maakt zo die rug kapot hoor. En dat je het niet wilt horen blijkt al dat je zelf goed weet dat je vriendin te groot is.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 08:49

Lieve TS;
Je vriendin is helaas echt te groot voor de pony.
Misschien is het leuk om te gaan mennen?!

Lindeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 08:50

Als je dit soort reacties niet wil moet je misschien toch eens kritisch gaan kijken of je vriendin op je pony past. Als zoveel bokkers zeggen dat het niet past, moet je misschien maar eens het welzijn van je pony voorop stellen en een klein berijdstertje gaan zoeken, in plaats van de te grote vriendin.

elinmarissa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-15 09:01

Lindeeee schreef:
Als je dit soort reacties niet wil moet je misschien toch eens kritisch gaan kijken of je vriendin op je pony past. Als zoveel bokkers zeggen dat het niet past, moet je misschien maar eens het welzijn van je pony voorop stellen en een klein berijdstertje gaan zoeken, in plaats van de te grote vriendin.

Ik heb al kritisch gekeken

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 09:06

Ja joh, ga lekker starten! Krijg je alleen maar commentaar van, van omstanders en juryleden. Maar doen, dan dringt het misschien door.. Arm beestje, je vriendin(of jij, wie dan ook) zit zo ongeveer met haar benen in de nek omdat ze als ze har benen zou strekken mee kan lopen of de benen aantikt... Als je zo graag wil eijden zoek dan een grotere verzorgpony :n

elle108030

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 09:06

elinmarissa schreef:
Lindeeee schreef:

Ik heb al kritisch gekeken

blijkbaar niet kritisch genoeg, ze is echt te groot. misschien eens gaan kijken naar mennen, of als ze echt wedstrijden onder het zadel wilt gaan doen een andere verzorg pony zoeken...

Lindeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 09:07

Dus dan moet je tot de conclusie zijn gekomen dat je vriendin er niet op past :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 09:07

Celiien schreef:
Ja joh, ga lekker starten! Krijg je alleen maar commentaar van, van omstanders en juryleden. Maar doen, dan dringt het misschien door.. Arm beestje, je vriendin(of jij, wie dan ook) zit zo ongeveer met haar benen in de nek omdat ze als ze har benen zou strekken mee kan lopen of de benen aantikt... Als je zo graag wil eijden zoek dan een grotere verzorgpony :n

Hier sluit ik me helemaal bij aan. Ik vraag me af of je wel 15 jaar bent, want dan zou je toch echt beter moeten weten. Arm beest.

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 09:08

Celiien schreef:

Maar al die omstanders en juryleden hebben er dan ook echt geen verstand van natuurlijk. Net als al die mensen op bokt.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 09:09

Kwestie van lage punten en jury commentaar, misschien dringt het dan door :Y)

Of rugproblemen bij de pony, maar dat gun ik het beestje natuurlijk niet.