Over twee weken is het zo ver dan ga ik me inschrijven bij het nmprs maar nu moet ik een stalnaam bedenken. En dat is lastig ik ben dus compleet inspiratieloos. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Wat info: Eerst merries: Liz en Anouk (hoeft er niet in voor te komen) Bij voorkeur iets met betekenis Ik men met de dames
sorry modjes als het hier niet goed staat
Birdie60
Geplaatst: 21-08-15 10:37
Ik zit dus hier met het zelfde probleem. Ik laat me dus ook inschrijven bij het nmprs.
Ik weet niet waar je woont of de straat? Ik woon aan de peelweg dus na lang denken dacht ik "het Peelstalletje".
Nee niet echt ik woon zelf op de bospoort. Maar aangezien anouk echt een droom voor mij is zat ik wel aan iets met droom oid te denken. Ben zelf heel erg van het engels (vind ik mooier klinken ) Maar als ik ooit ga verhuizen past dat weer niet. Pff lastig
charmante
Geplaatst: 21-08-15 10:46
Misschien vind je "The Dreamstable" iets?
Birdie60
Geplaatst: 21-08-15 10:47
Riannesdream?
Dreamstabble.
Droomhoeve? Ik zeg maar iets.
Tjinta
Geplaatst: 21-08-15 10:50
Ik ga dan eerst altijd bij vertalen kijken.
Droom in het Esperanto is Revas Droom in het Indonesische is Bermimpi bijvoorbeeld. Veel plezier bij het uitzoeken.
Anonymous86
Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-15 10:52
Dreamstable klinkt inderdaad wel leuk Even testen met blacky Blacky v Dreamstable Blacky v stal Revas Blacy v de droomhoeve
Als je ergens oude geografische kaarten van de 18de of 19de eeuw kan inkijken of raadplegen op internet, vind je voor je locatie ook dikwijls oude, speciale plaatsbenamingen. Vind ik persoonlijk ook altijd een leuke.
elenaMM77
Geplaatst: 21-08-15 11:06
lisanou
klinkt lekker.. heb even de vrijeheid genomen om de Z van Liz in een S te veranderen en de K van anouk te kapen.
Ik zal zelf geen droom in het Nederlands of Engels, Duits of Frans doen. (Meeste mensen kunnen die talen we terug vertalen) zodat het niet te penny word, maar andere vreemde talen zoals esparanto enzo vind ik dan weer totaal niet penny