Ook ik vond dat een goed idee. Dus we hebben een stuk van de weide afgezet en David ging snel opzoek naar spulletjes!
Hij kwam uiteindelijk met veel leuke spullen aan, die hij allemaal zelf in de weide klaar gezet heeft. Ik heb heb hier en daar wat geholpen, maar David's was de baas!
En ik moest goed naar hem luisteren 
Ik loop erbij als 'ma Flodder', want tja... stél je nou eens voor dat James toch schrikt en op mijn blote voeten gaat staan, dat kan toch niet?
Genoeg gezegd! Kijk en geniet mee!
David legt het parcours uit.
David kijkt tevreden toe vanuit zijn 'troon' hoe hij de weide klaar gemaakt heeft voor James. Veilig vanaf het hek, want mamma moest het parcours afleggen met James.
"Mamma, haal James maar op hoor, de weide is klaar!"

Eerst langs de fontein. En wat is er nou Romantischer dan je grote liefde een kus geven bij een fontein!?

Daarna was het tijd voor de doos en het net.
"Ja, kijk ik sta op de doos. Geef me nu maar een brokje!"

"Zit er ook wat te vreten in dat net?"

Tijd voor 'De enge spin!' Die helemaal niet eng was. James moest alleen even kijken of je die niet toevallig op kon eten.

De haai en de skippyballen. Ja, daar kan je prima op staan hoor! Geen probleem.

De flesjes, tja... wat zal ik zeggen.
Het boeit hem gewoon niet. 
Molentje? Ideaal om vliegjes mee te verwijderen! "Krab ook nog ff op mijn rug met dat ding, wil je?"

Van de vreettraining... Ehh ik bedoel schriktraining krijg je wel dorst. Oh, wat handig dat fonteintje!

"Kijk ik durf er zelfs met een voetje in, dus brokje!"
(Ja, dat zwarte ding op de achtergrond is het statief. Die zal ik de volgende keer ff weg halen.)

En dan is het weer tijd om op te ruimen. Of toch niet? "David, zullen we nog even voetballen?"

"Zucht... die maffe hond ook".

En nog even een selfie samen onder de parasol! (Jup, James heeft een ontstoken oog door de vliegen.)

En de training in een notendop!
En als laatst. Mijn ezeltje.
(hier eentje die al schrikt van een grassprietje bij wijze van