Vanmiddag wezen kijken bij een draverij in Emmeloord. Ik moet zeggen dat dit mijn eerste keer was, en wat vond ik het machtig mooi om die paarden voorbij te zien razen. Ik had natuurlijk ook mijn camera mee, wat het wel lastig maakte met hun snelle tempo om mooie platen te schieten. Toch wil ik ze hier delen met jullie, ik heb een hele serie en daar de mooiste uitgekozen.
Klaar voor de start..
last but not least
Op alle foto's berust een copyright.
jessdaniels
Geplaatst: 06-08-15 23:07
Wauw! Zo zijn dravers toch echt op hun allermooist
Indrukwekkende foto's heel gaaf! Puur uit nieuwsgierigheid, wat hebben de paarden (nummer 4 bijvoorbeeld) om hun kniën? Een soort beschermers? En waar dienen die voor dan?
Bedankt voor de complimenten, gaaf om te horen! En idd elk paard is weer zo uniek in zijn bewegingen, en zo krachtig allemaal. Welk paard is van jou op foto 3 ruitje? Was je zelf ook aanwezig op het terrein?
Vadrouille ik zal even tussen de foto's door bladeren, ik was daar tot een uur of half 7. Weet niet welke paarden hij meer had, daar heb ik namelijk geen weet van. Zal straks voor je kijken
riekie1984
Geplaatst: 07-08-15 20:48
Heel mooi!
Ben totaal niet thuis in de rensport, waar is die "martingaal" voor? En dat niet alle paarden die om hebben? kan ik dat een beetje het zelfde zien als in de springsport?
pillow
Geplaatst: 07-08-15 22:13
riekie1984 schreef:
Heel mooi!
Ben totaal niet thuis in de rensport, waar is die "martingaal" voor? En dat niet alle paarden die om hebben? kan ik dat een beetje het zelfde zien als in de springsport?
Spreekt voor zich. Om te voorkomen dat ze het hoofd omhoog gooien en dus 'onbestuurbaar' worden
Ann_Pam
Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-15 00:06
Helaas niet kunnen vinden Vadrouille. Hier nog een aantal foto's die ook vast de moeite waard zijn
Jup, ik was er ook! In koers 2 liepen nummer 6 en 7 van ons. Abe won( het donkere paard met de pikeur met zwart/witte buis op de bovenste vd drie foto's die je als laatste plaatste )
Gaaf ruitje! Nog een vraagje, waar is die 'bal' voor bedoelt die je ziet slingeren achter dat paard zijn hoofd bij nummer 6? Valt me nu zo op nu ik naar de foto kijk.
Spons bolletjes die in de oren van het paard zitten, dan horen ze minder. En als ze dan moeten sprinten trek je die eruit met een touwtje en dan horen ze ineens het geluid en dan gaan ze een versnelling harder
Geeft niks toch bedankt voor het kijken. Zal de foto waar hij opstaat maar naar hem doorsturen. Wil je er nog een copyright op zetten of kan ik hem zo sturen ?