Afgelopen zondag was het zo ver. Ik en mijn paard Busted hebben afgelopen zondag voor het eerst Z1 gestart. We reden twee hele fijne proeven met uiteraard hier en daar nog een schoonheidsfoutje. Ons doel was het behalen van een winstpunt. Nou dat is gelukt en hoe! Bij de prijsuitreiking bleken we 219 en 216 punten bij elkaar te hebben gereden met een 2e en 1e plaats!
Wat was (en ben) ik ongelooflijk trots!Busted is een DemocraatxFabricius ruin van 9 jaar jong. December 2011, toen hij 5,5 jaar oud was, heb ik hem gekocht. Toen was hij 5 weken onder het zadel. Van B tot Z zijn we alle klassen doorgereden. Het Z behalen was voor mij toch wel een mijlpaal. Nu gaan we kijken hoe ver we kunnen komen. Hij is sensibel, maar erg leergierig en heeft stiekem al laten zien aanleg te hebben voor zwaardere oefeningen.
Het was voor ons niet alleen een droomdebuut vanwege het goede resultaat. Wat extra leuk was is dat veel mensen ons kwamen aanmoedigen die normaal niet konden komen kijken. Ook heeft mijn beste vriendin mooie foto's geschoten als aandenken. Een paar van deze foto's wil ik graag met jullie delen!

01. Hoe het begon, januari 2012

02. Voor de eerste proef

03. Halt op X.

04. Schouderbinnenwaarts

05. Travers

06. Uitgestrekte draf

07. Appuyeren

08. Uitgestrekte draf

09. opperste concentratie

10. Verzamelde galop

11. Uitgestrekte galop

12. Na de wissel

13. Contragalop

14. Halthouden en groeten

15. Trots op deze kanjer!
Excuus voor de charmante blikken
en kapstokvoetjes (weke enkels). Commentaar mag, maar onthoud dat dit geen HAW topic is
. Bedankt voor het lezen en kijken!!
. 
Veel succes nog!