Een paar weken geleden had ik een vriendin te logeren. Ik heb toen mijn paardjes voor de eerste keer vrij laten springen. Zij heeft dit mooi op de foto gezet!
Ik heb in de wei 1 hindernis neergezet. Deze heb ik direct naast de omheining gezet. Aan de andere kant van de hindernis heb ik prikpaaltjes gezet met lint. Ongeveer een lengte van 15m. Zo kon ik de paardjes 15m vanaf de hindernis loslaten en zo konden ze zelf hun snelheid en afstand bepalen.
Ik vind dat ze het alle 4 super hebben gedaan!
Ze vonden het erg leuk. Tussendoor gingen ze ook lekker door de wei scheuren van enthousiasme en haalde ik ze 1 voor 1 op met een halstertouwtje om hun hals.
Het opbouwen van de hindernis duurde even. Mijn paardjes zijn namelijk erg nieuwsgierig en ontdekken graag alles met mond en benen. Dus de hindernis lag tussendoor steeds om als ik materiaal aan het halen was haha!
De we slopen de hindernis foto's!
1.

2.

We werden zelfs uitgelachen!
3.

Kleine Penny Pony kan springen!!
4.

5.

Van Anton wist ik helemaal niet of hij kon springen. Onder het zadel loopt hij er meestal dwars doorheen. maar hij kan het!
6.

Roos vind springen altijd wel leuk. Onder het zadel doet ze het ook altijd met plezier.
7.

En opa Indy springt ook graag. Hij overdrijft graag!
8.

9.

Verder nog wat plaatjes van het rennen tussendoor
10.

11.

12.

13.

14.

Ik hoop dat jullie de foto's net zo leuk vinden als ik
Een berichtje vinden wij leuk!
Ze kunnen er allemaal wel wat van! 
)