na een flinke stilte en alleen maar lezen hier heb ik besloten vandaag weer een een topic te maken.
amber is een 17 jarige tinker merrie (ouders onbekend) flinke dame met een hartje van goud.
ik heb haar nu 1.5 jaar in bezit maar ken haar al vele jaren van de vorige eigenaar.
ik heb amber gekocht na een val van een ander paard waarbij ik een ruggenwervel door de midden brak.
maar dit hebben ze pas maanden later geconstateerd... en is helaas niet meer te verhelpen door ook andere grote problemen in mijn rug.
ik dacht nooit meer te kunnen genieten van een paard of het vertrouwen hebben in een paard maar gelukkig heeft deze knappe dame alles aan mij terug gegeven!
het zijn random foto's veel ervan zijn door mijzelf gemaakt.
eerst even voorstellen dit zijn wij samen!

soms moet ze van mij mee op de foto... en nee daar heeft ze niet altijd zin in

maar het levert grappige plaatjes op

selfie sticks vind amber maar vreemde dingen haha

in het begin hadden we nog een dressuur zadel en uiteraard moetsen we dan ook een keertje starten (dan wel onderling maar ach dat mag de pret niet drukken)... 1ste proef waren we 7de en de 2de proef waren we 1ste!!!

ook met carnaval doen we gewoon mee! (amber denkt daar heel anders over hihi
)
ook doen we zo nu en dan een foto shoot!
deze onderstaande foto was als dank dat de fotograaf amber mocht gebruiken voor zijn shoot!
nou super mooi resultaat waar ik heel blij mee was

dit is het resultaat van de fotograaf! dit heeft in amsterdam gehangen en hangt nu in Amerika

ook wilde ik heel graag een foto van mijn vriend en mijn paardje en ik ... en ook die foto kwam er!
en met deze foto ben ik zo blij... nooit verwacht dat mijn vriend op amber zou gaan zitten!

ook doen we zo nu en dan een beetje vrijheidsdressuur

en voor nu zeggen wij "bedankt voor het kijken en tot snel!"

zoals gezegd het zijn random foto's uit ons 1,5 jaar nu samen!
ik hoop dat jullie er van genoten hebben net als dat wij dat gedaan hebben!
een berichtje zou leuk zijn!

.
Mooie foto's ook, vooral die twee met/bij de pilaren. Stoer!
maar de kans op herstel is gelukkig goed
Wat een rot nieuws!! Hoop van harte dat ze voorspoedig hersteld!