Naar de zee met Ott en Sara! Rond de vroege middag vertrokken en een uurtje later aangekomen in Knokke. Wel even moeten zoeken waar we moesten parkeren en waar we naar het strand konden gaan.
Op het strand een rustige plek gezocht, weg van het volk. Ott was helemaal op zijn gemak. Wat aan de hand gewandeld met hem. Liggen, zitten, meelopen,… Alles kon ik hem vragen. Wat een plezier! Zelfs ook helemaal in vrijheid. Dit had ik nooit durven dromen.
Ook even gereden op stukken waar het zand niet zo diep lag. En hop, galop langs de zee zonder zadel of tuig. Wat een zalig gevoel, kippenvel had ik! Ik heb echt een enorm goed gevoel overgehouden aan deze dag.
Ik had helemaal geen verwachtingen en dat heeft weer bewezen dat dat je beste dagen kan maken. Geen druk voor ons beide, gewoon een leuke dag aan de zee. Een heerlijke dag dus aan het strand, perfecte temperatuur met een fris windje. Ik ben zeker dat ik dit meer wil gaan doen. Ik voelde Ott echt helemaal happy worden (en ikzelf ook natuurlijk)
Deze dag betekende echt enorm veel voor me en ik wou deze toch delen.
Mijn 'ik ben verliefd' blik

Mijn knuffel

Geen woorden om te beschrijven hoe mijn gevoel was

Die big smile zal er na weken nog niet afgaan denk ik!

Kippenvelmoment

Deze foto is er eentje waar ik al heel lang van droomde

Voor mensen die graag het filmpje bekijken, dat kan op mijn facebookpagina (niet profiel) 'Klaartje Van Steen' of op youtube (https://www.youtube.com/watch?v=5-eEKnRNTf4)
Laten jullie een leuke reactie achter?

Mocht er iets zijn of je hebt een vraag, mag je me ook altijd hier via PB aanspreken op bokt

*Een cap had ik niet op voor de foto's. Dus dit moet zeker niet herhaald worden, ik weet het
**Bij veel volk of een slecht gevoel of Ott die zich niet oké voelde zou ik hem inderdaad niet loslaten. In dat geval was het een 'wandeling aan de hand foto's' geweest waar ik even blij mee was
*