Gisteren heb ik voor het eerst sinds een aantal weken weer buiten gereden met Melody dus dat deden we vandaag mooi nog een keer, dit keer met GoPro
Ik wil de komende anderhalve week elke dag met haar gaan rijden zodat ik een beetje conditie opbouw, want over 2 weken ben ik in Oostenrijk en daar ga ik elke dag 1 uur rijden.. Daarvoor heb ik ook een GoPro gekocht een tijd terug dus die mocht weer eens een proefrondje mee
Melody is een 11-jarige New Forest merrie, ik verzorg haar al 8 jaar.
Eerst het filmpje van vandaag:
Voor degene die het opvalt; Ik zit inderdaad scheef waardoor Mel ook scheef loopt (met haar hoofd naar links, voornamelijk tijdens draf en galop) dit is helaas door dezelfde reden als waardoor ik een tijd niet heb gereden; in de afgelopen 2 maanden is mijn linkerbeen 2 keer uitgevallen, en daarmee is ook mijn evenwicht naar de knoppen gegaan omdat mijn linkerkant nu dus ineens heel anders voelt. Ik werk hier heel hard aan en kan nu iig weer stabiel zitten dus nu kan ik weer naar het recht zitten toe gaan werken. Ik baal er wel heel hard van want het heeft gewoon duidelijk negatief effect op Melody en dat wil ik natuurlijk niet
En wat printscreens, aangezien hij vrij lang duurt.
01. We mogen niet harder dan 60

02. Onderweg in het zandpad, we rijden inderdaad naast een snelweg. Ik vind het zelf ideaal, ze kijkt nergens van op.

03. En op snelheid!

04. Een zijpad zonder snelweg

05. Mel kijkt ook altijd vrolijk rond!

Hier heb ik ook nog een filmpje van een voordat mijn been uitviel, hier zie je goed dat alles nog recht is
Het beeld is hier ook wat stabieler, ik moet dat riempje strakker vast doen
En nog een paar foto's van ons door anderen gemaakt, voor het idee achter de oortjes

06.

07.

08.

Bedankt voor het kijken!

Knapperd is het!
) maar meestal heb ik een losse teugel dus dan is het eigenlijk alleen even druk geven en weer los laten.