Haar trainer heeft haar tot Parijs gebracht, waar mijn man haar samen met haar eigenaar is gaan ophalen. Stapte zo de trailer op, de hele reis rustig geweest (we hebben een camera in de trailer), thuis stapte ze voorzichtig en rustig de trailer af.
Wat een verschil met wildebras Chumani, de Amerikaanse appaloosa van mijn dochter.
Nu gaat het over opknappen - ze heeft wat wondjes en ontstekingen aan beide ogen, aandikken - ze is echt te mager. En dan omscholen naar een fijn recreatiepaardje!
Dat omscholingsproces kan je hier op de voet volgen, voor wie zin heeft
Net gearriveerd. Ze blijft nog even apart van tinker Aislinn en de ezels Bob en Tuur, die al nieuwsgierig komen kijken.

Veel last van de vliegen, dus even het vliegendeken van Tuur aangedaan. Nipt te klein, morgen een maatje groter gaan halen samen met een vliegenmasker.
. Dat is een belachelijk antwoord, weet ik ook wel! Maar gisteren is een vriendin van me langs geweest, zij is paardenosteopaat. En Soprana heeft meerdere blokkades in nek en rug. Volgende week zaterdag komt ze terug voor een uitgebreide behandeling, dan 14 dagen rust (weidegang) en daarna beginnen we met grondwerk: bit, longeren, spieren van rug en schouders trainen, gangen bevestigen, ...

je moet er inderdaad ook geen datum aan hangen.