Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hengstveulen schreef:Nou dan krijg ik nu heel bokt over me heen, maar dan zou ik toch kiezen voor inslapen, als je je het financieel niet meer kunt opbrengen, en zo´n "oudje" verplaatsen of aan iemand anders doen met haar kwaaltjes vind ik ook geen goed idee en heeft het dier ook niet verdient, maar ja dat is mijn mening
hengstveulen schreef:Nou dan krijg ik nu heel bokt over me heen, maar dan zou ik toch kiezen voor inslapen, als je je het financieel niet meer kunt opbrengen, en zo´n "oudje" verplaatsen of aan iemand anders doen met haar kwaaltjes vind ik ook geen goed idee en heeft het dier ook niet verdient, maar ja dat is mijn mening
MariekeB schreef:Ik zou pensioen wel als een optie zien. Lekker 24/7 de wei op met soortgenoten. Geloof niet dat een paard behoefte heeft aan meer dan dat.
Uiteraard zal ze moeten wennen omdat haar leven erg verandert, jij hebt lagere kosten , maar kan nog wel gezellig komen knuffelen en borstelen als het zo uitkomt.
Uiteraard kun je haar ook in laten slapen, maar ik zelf zou dat niet kunnen met een fit paard dat al zo lang bij me woont.
Inslapen vind ik overigens een betere optie dan verkopen.