Vertel je grootste paardenblunder!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Calixae

Berichten: 473
Geregistreerd: 12-07-17
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 23:44

Pony sprong hoger dan ik had verwacht. Ik gleed er vanaf en heb nog een tijdje aan haar hals mee gelift. :+

Oh en vandaag lekker handig geweest... 1 voet op het krukje, de andere in de beugel. Ik verlies opeens mijn evenwicht en toen viel ik van het krukje af. Daar lag ik in het zand... Paard snapte er niks van _O-

Kom je hier vaker? <<)


Calixae

Berichten: 473
Geregistreerd: 12-07-17
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 01:09

Druppie7711 schreef:
Ik en 2 nichtjes gingen bij een pensionstal rijden. Mijn nichtjes hadden hun eigen pony en ik had er een gehuurd zodat ik ook mee kon springen. Dus wij leuk gereden met z'n drieën en daarna gingen we uitstappen. Van de eigenaar mocht ik niet met die pony op buitenrit dus ik bleef braaf achter in de buitenbak terwijl mijn nichtjes wel samen een rondje buiten maakte. Pony was al de hele tijd hartstikke braaf dus ik zat lekker rustig voetjes uit de beugels lang teugeltje wat om me heen te kijken. In eens moest ik een scheetje laten ( heel menselijk) maar die pony schrok daar zo hard van dat ze gelijk aan de kletter ging, ik heb geloof ik nog nooit zo hard gelachen _/-\o_


Ik zie het helemaal voor me _O-

Kom je hier vaker? <<)

Calixae

Berichten: 473
Geregistreerd: 12-07-17
Woonplaats: Nederland

Re: Vertel je grootste paardenblunder!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 00:44

Oké dat klinkt dus echt ontzettend pijnlijk. :=

Kom je hier vaker? <<)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BarbaraNova, Benzz, Blacky94, kwii, kyraalica, Poekkie, Vagabondo en 97 bezoekers