Bruikleen / Adoptie

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

ZoZenn

Berichten: 3160
Geregistreerd: 05-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 15:50

Ik zou het niet doen. Het feit dat je er nu al stress van krijgt, betekent dat het niet de juiste keuze voor jou is. Alleen maar omdat je rationeel denkt dat je nooit weer 'zo'n kans' gaat krijgen, overweeg je het toch.

Als je nu een goed doorgereden, brave 6 jarige, aangeboden kreeg. Deed je die dan meteen? Zoja, dan is dat wat je wilt en zou ik doorzoeken. Geen problemen voor jezelf maken die er niet zijn. Je geeft al aan dat je echt behoorlijke angst hebt, daar hoort een paardje bij die dat gaat opvangen. Niet één die dat potentieel gaat overnemen. Zo vergroot je wellicht je angst alleen maar. Afhankelijk zijn van begeleiding, constant, ik lees nergens dat je dat graag zou willen.

Er komt vast wel iets anders leuks. Deze heb je toch ook gevonden?

Dit betekent overigens niet dat je het niet kan of niet zou kunnen. Het betekent alleen dat ik denk dat de psychologische druk op je te hoog is en ikzelf denk dat je dat jezelf niet moet aandoen. Of het nu uiteindelijk lukt of niet, ik denk dat je een paardje nodig hebt die juist deze drempel wegneemt en niet direct zo'n grote stap is.

"It takes three flints to make a fire." – Louisa May Alcott


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arjette15, Laarvv, lletam, paljaslaura, Sjors050, tienus63, Zick_Zack en 95 bezoekers