Paarden instagram pagina's

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BlackBeautyZ
Berichten: 948
Geregistreerd: 28-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-18 11:43

Bunn schreef:
Ik wil ook wel in een boktpod als er nog een plekje is! Probeer een beetje nieuw leven in m'n instagram te blazen: heb het idee dat 't algoritme mij ook ergens in de kelder heeft zitten. :') :o


wat is je instagram?

Bunn

Berichten: 1186
Geregistreerd: 04-10-14
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 11:52

BlackBeautyZ schreef:
Bunn schreef:
Ik wil ook wel in een boktpod als er nog een plekje is! Probeer een beetje nieuw leven in m'n instagram te blazen: heb het idee dat 't algoritme mij ook ergens in de kelder heeft zitten. :') :o


wat is je instagram?


Oh ja, da's wel zo handig om aan m'n berichtje toe te voegen... @rindeandmitje :D

BrittS

Berichten: 1723
Geregistreerd: 06-03-11
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 12:56

Ik snap het algoritme nog steeds niet, had vorige week ineens 900+ likes op een foto terwijl de rest allemaal blijft hangen tussen de 200 en 400. Ik zit al sinds het begin van dit topic volgens mij in een boktpod en nog nooit zoiets gehad :')

Wil nog wel even antwoorden op de vraag van de vorige pagina over wat voor pagina's je leuk vindt om te volgen. Ik vind vooral de accounts die posten over de alledaagse dingen leuk, dan liefst wel met een beetje afwisseling. Ik hou niet van accounts die elke dag alleen maar mooie fotoshoot foto's posten die allemaal bijna hetzelfde zijn :D

Zelf probeer ik dagelijks iets te posten wat ik die dag met de paarden gedaan heb en dat wisselt dus erg af in paddockfoto's, rijfoto's, oortjes foto's in het bos, foto's van wat ze nu weer aan het uitvreten zijn en af en toe een keer een portretfoto tussendoor of een foto van een opgezadeld paard vlak voor of na het rijden.
Oh en soms een filmpje maar die worden zo lelijk op instagram :+

Anoniem

Re: Paarden instagram pagina's

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 13:13

Ik vind @horsesenvogue ook erg leuk :D

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Re: Paarden instagram pagina's

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 13:15

Ik volg vooral tinkeraccounts, mensen die ik ken & mijn boktpod die ik overigens écht heel leuk vind :j

Bunn

Berichten: 1186
Geregistreerd: 04-10-14
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 13:33

Ik heb wel een zwak voor accounts die visueel aantrekkelijk zijn, daar hoeven ze nog niet eens inhoud voor te hebben. :') En ik volg verder wat verschillende merken en vooral veel mensen die iets met de springsport doen. :j

Ik heb trouwens ook een vraagje: hoe veel en wat posten jullie in je stories?

Wist nooit zo goed wat ik ermee moest doen, maar heb nu Unfold op m'n telefoon staan, waar je best knappe plaatjes mee kunt maken. Lijkt me voor nu wel leuk om daar iedere dag net iets anders in te zetten dan in m'n normale post. Extra fototje, leuk weetje erbij, dingetje wat ik nu aan het doen ben, zoiets.

Berryz

Berichten: 715
Geregistreerd: 21-04-18

Re: Paarden instagram pagina's

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 13:46

Ik ben er aan aan het denken om mijn insta om te vormen naar eentje voor mijn paard. Mss dat ik er dan meer mee bezig ben, staan toch vooral foto's van haar op. Wat denken jullie, naam veranderen of gewoon een nieuwe aanmaken voor haar?

paljaslaura

Berichten: 2742
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Re: Paarden instagram pagina's

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 14:03

Mag ik ook dus bij die pod? :P @littlegreyshowjumper

Bunn

Berichten: 1186
Geregistreerd: 04-10-14
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 14:06

Berryz schreef:
Ik ben er aan aan het denken om mijn insta om te vormen naar eentje voor mijn paard. Mss dat ik er dan meer mee bezig ben, staan toch vooral foto's van haar op. Wat denken jullie, naam veranderen of gewoon een nieuwe aanmaken voor haar?


Ik heb m'n persoonlijke instagram wel behouden: die is afgesloten en daar zitten vooral vrienden op die ik in persoon ook goed ken. :j Plaats daar vrijwel nooit iets op, maar als ik er wat op zet dan zijn dat vaker dingetjes die alleen interessant zijn voor mensen die ik persoonlijk ken. Dus als je je instagram toch nooit voor iets anders gebruikt, dan zou ik 'm omvormen. :)

BlackBeautyZ
Berichten: 948
Geregistreerd: 28-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-18 14:07

paljaslaura schreef:
Mag ik ook dus bij die pod? :P @littlegreyshowjumper


yesss ik voeg je direct toe!

marit2403
Berichten: 439
Geregistreerd: 01-11-15

Re: Paarden instagram pagina's

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 17:19

Mogen wij ook in de pod?? @trekpaard_pol

BlackBeautyZ
Berichten: 948
Geregistreerd: 28-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-18 17:22

marit2403 schreef:
Mogen wij ook in de pod?? @trekpaard_pol


Ik heb je toegevoegd !

Mirthe94

Berichten: 112
Geregistreerd: 23-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 19:16

Mag je ook met je eigen instagram ? Ik zet toch wekelijks foto's/filmpjes van mijn pony erop of op mijn verhaal. :) Mijn naam is mirthevoorpijl . Ik volg ook gewoon terug.. Heb niet zoveel paardenmensen in mijn lijst en zou dat toch graag willen :D

Berryz

Berichten: 715
Geregistreerd: 21-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 20:12

Ik heb uiteindelijk gewoon mijn insta veranderd, omdat ik toch vooral foto's van de paarden neem.

@lolliepaloosa

BlackBeautyZ
Berichten: 948
Geregistreerd: 28-08-17

Re: Paarden instagram pagina's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-18 08:56

onze boktpod is ontzettend gezellig met veel actieve mensen, zijn er nog meer mensen die willen aansluiten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 09:06

BlackBeautyZ schreef:
onze boktpod is ontzettend gezellig met veel actieve mensen, zijn er nog meer mensen die willen aansluiten?


Wacht even, is het dan misschien een idee een tweede aan te maken? Als er nog meer bijkomen kan ik het echt niet meer bijhouden...

Dee_Es

Berichten: 3663
Geregistreerd: 05-11-05
Woonplaats: Twente

Re: Paarden instagram pagina's

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 09:12

Wat is een pod? :o? Geen zin om 44 pagina's door te zoeken.

Ik ben echt een insta-leek, heb een account aangemaakt om wat vloggers te kunnen volgen en voor sommige winacties maar ik zet er ook m'n paardenzooi op zodat m'n fb-vriendjes niet gek worden.

BlackBeautyZ
Berichten: 948
Geregistreerd: 28-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-18 09:12

_Dreamer schreef:
BlackBeautyZ schreef:
onze boktpod is ontzettend gezellig met veel actieve mensen, zijn er nog meer mensen die willen aansluiten?


Wacht even, is het dan misschien een idee een tweede aan te maken? Als er nog meer bijkomen kan ik het echt niet meer bijhouden...


We kijken wel even, als er nog veel willen aansluiten dan maken we idd een tweede aan :o

BlackBeautyZ
Berichten: 948
Geregistreerd: 28-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-18 09:13

Dee_Es schreef:
Wat is een pod? :o? Geen zin om 44 pagina's door te zoeken.

Ik ben echt een insta-leek, heb een account aangemaakt om wat vloggers te kunnen volgen en voor sommige winacties maar ik zet er ook m'n paardenzooi op zodat m'n fb-vriendjes niet gek worden.


kort maar krachtig: een pod is een groepje waaraan je vermeld als je een foto gepost hebt. het is de bedoeling dat je actief liked en reageert bij de mensen van je groepje. deze mensen reageren en liken ook actief terug bij jou

Ladyloe

Berichten: 2459
Geregistreerd: 23-01-07
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 09:34

BlackBeautyZ schreef:
Dee_Es schreef:
Wat is een pod? :o? Geen zin om 44 pagina's door te zoeken.

Ik ben echt een insta-leek, heb een account aangemaakt om wat vloggers te kunnen volgen en voor sommige winacties maar ik zet er ook m'n paardenzooi op zodat m'n fb-vriendjes niet gek worden.


kort maar krachtig: een pod is een groepje waaraan je vermeld als je een foto gepost hebt. het is de bedoeling dat je actief liked en reageert bij de mensen van je groepje. deze mensen reageren en liken ook actief terug bij jou


Duidelijk verhaal! Mag ik ook een boktpod? bonnie_gypsyhorse :)

BrittS

Berichten: 1723
Geregistreerd: 06-03-11
Woonplaats: Elburg

Re: Paarden instagram pagina's

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 09:52

Onze boktpod zit nu inderdaad wel erg vol hoor, hij moest toch bestaan uit 14 personen? Zitten nu op 17 geloof ik

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 09:55

BrittS schreef:
Onze boktpod zit nu inderdaad wel erg vol hoor, hij moest toch bestaan uit 14 personen? Zitten nu op 17 geloof ik


Nu post niet iedereen even fanatiek, maar idd hij is erg vol

Ladyloe

Berichten: 2459
Geregistreerd: 23-01-07
Woonplaats: Zeeland

Re: Paarden instagram pagina's

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 10:11

Oh oke jammer

BlackBeautyZ
Berichten: 948
Geregistreerd: 28-08-17

Re: Paarden instagram pagina's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-18 10:14

sow ik had niet in de gaten dat we al met 17 waren 8)7

marit2403
Berichten: 439
Geregistreerd: 01-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 10:25

Ladyloe schreef:
Oh oke jammer


Super jammer je hebt zon leuk account!!

Vind t niet super druk trouwens...