Paarden instagram pagina's

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
paljaslaura

Berichten: 2742
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Re: Paarden instagram pagina's

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 21:03

Leuk! Ik heb al drie jaar een insta account voor mijn paard en ondertussen paarden :P
@littlegreyshowjumper heet ik.

Ga eens even wat mensen volgen van hier :)


paljaslaura

Berichten: 2742
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 22:06

-
Laatst bijgewerkt door paljaslaura op 05-11-17 22:31, in het totaal 1 keer bewerkt

paljaslaura

Berichten: 2742
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 22:31

Niet eens gezien joh. Ik volg eigenlijk vooral mensen die ook springen want dat vind ik leuk om te zien :P

paljaslaura

Berichten: 2742
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 21:39

lovelyfiefy schreef:
oke. En zijn er dan nog tips
aan wat je eigenlijk standaard bij elke paarden post kan plaatsen?
dan heb ik gewoon een idee van waar ik op kan letten..

Ik zorg dat ik haflinger doe.. en daarna bewust ook horse om het bereik gewoon buiten het ras ook te hebben zeg maar.


Horsesofinstagram, equestrian, pony, pferdeliebe, en als je bv een dressuur foto hebt: dressage, flatwork
En dan kan ik nog wel even door gaan :')

paljaslaura

Berichten: 2742
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 22:22

lovelyfiefy schreef:
#. @instagramnaam - boktnaam

Bokt pod #1:
1. @equifunx - _Marinke_
2. @damorka
3. @buckskinjoey
4. @[verwijderd]
5. @equibabble
6. @hoofpawfootprint
7. @sweetmagicpopcorn
8. @caro_equestrianlife_
9. @redhillsjourney
10. @goldenponyshadow
11. @draft_n_friesian
12. @nynke.gigi
13. @neighingoutloud
14. @liekeboucneau
15. @horse_turbo

---------------------------------------------------------------
#. @instagramnaam - boktnaam

Bokt pod #2:
1. @equifunx - _Marinke_
1. @ponys_on_the_run
2. @haflingers.nash.and.mara - Peelie
3. @goldenrubio
4. @equinemotions - EAST
5. @et.eternity
6. @enjoyyourhorselife -JoycexEnya
7. @joycekok_videografie -JoycexEnya
8. @denisezalm - Denise_Storm
9. @blackbeautyzaphir - marly2017
10. @waylonhaflinger -lovelyfiefy
11. @friesianfamke - Celine_Famke
12. @DarkCupid_thathorse.Eros
13. @mariska_dolcie - M_aris
14. @MagicDreamerAppaloosa - BrittS
15.@Wiske_the_friesian_horse

-----------------------------------------------------------

Bokt pod #3:
1. @welsh_hugoboss
2. @littlegreyshowjumper - paljaslaura
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.


Ben erg benieuwd of dat nou werkt om dat leuke algoritme te onderbreken :P

paljaslaura

Berichten: 2742
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 22:25

Wie maakt de groep aan? Zal ik dat even doen :)?
Edit: done

paljaslaura

Berichten: 2742
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Re: Paarden instagram pagina's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 10:05

Denk ook niet dat je het als verplichting moet gaan zien om mega geforceerd te reageren op elkaar :') in ieder geval zo zie ik het. Het blijft een "hobby" haha

paljaslaura

Berichten: 2742
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 18:30

Ghostattack schreef:
Volgens mij is het idee achter een pod juist het plaatsen van 'echte' reacties van minimaal vier woorden. Op deze manier 'breek' je het algoritme van Instagram, waardoor je opvalt. Je ziet vaak foto's met enorm veel reacties, vaak zijn dat maar enkele personen die een stuk of 10 reacties plaatsen met enkel een emoji. Juist de echte reacties (volgens het algoritme > 4 woorden) maken dat je opvalt. Dat zal uiteindelijk weer resulteren in meer volgers en likes.

Voor zover ik weet is dit het oorspronkelijk idee achter pods :) Maar je kunt het natuurlijk gebruiken op de manier zoals je zelf fijn vindt. Alleen om het daadwerkelijk te laten werken, zul je toch meer woorden moeten gaan gebruiken. En voor diegene die vroeg 'Hoe weten ze dan wij een pod zijn?'. Nou niet, een algoritme is namelijk geen 'ze'. Een algoritme is een reeks instructies met iteraties en beslissingen die uitgevoerd worden met een beoogd doel. Het algoritme van Instagram is op dit moment zo ontwikkeld dat de posts niet meer op chronologische volgorde worden getoond (Chronologisch is in dit geval dus ook een algoritme), het huidige algoritme toont posts op basis van wat voor jou interessant is. Om dit algoritme dus te breken, dus de iteraties/beslissingen in het algoritme omzeilen, zul je dus reacties moeten plaatsen die opvallen. Een posts met veel echte reacties zal volgens het algoritme onder 'interessant' vallen en dus eerder populair zijn en getoond worden. Door samen te werken kun je dit dus een stuk sneller bereiken.

Dit is wat ik ervan heb begrepen, als er aanvullingen zijn hoor ik het graag. Algoritmes zijn ontzettend poedersuiker, Google en Youtube hebben ook verschrikkelijke algoritmes op dit moment. Eens in de zoveel tijd worden deze aangepast namelijk. In het geval van Google kan het gebeuren dat jouw website ineens niet meer op een hoge positie staat omdat de voorwaarden veranderd zijn (SEO technisch gezien). Bij Youtube is het geval dat subscribers niet meer een notificatie krijgen van uploads en video's daardoor veel minder views krijgen (en dus minder inkomsten voor de grote Youtubers). Het is dus aan de gebruikers om de mazen in een algoritme te vinden en op die manier te gaan opvallen.

Totdat Instagram, Google, Youtube, noem het maar op, weer besluiten om een nieuw algoritme in te voeren :D


Ennn in dat ene artikel wat hier geplaatst werd stond ook nog beschreven dat vooral de hele grote accounts die dat grote aantal meer dan 6 maanden geleden al gehaald hebben het meeste last hebben van het nieuwe algoritme. Omdat zij dus al gewoon veel volgers hebben en er misschien dus niet meer zo veel bij krijgen.
Dat ze eerst per maand 2500 erbij kregen en dus nu door dit algoritme 1000. Maar dat is niet echt aan de orde hier voor de meeste haha :')

paljaslaura

Berichten: 2742
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 22:56

Ghostattack schreef:
Dat is trouwens ook wel een tip, bij je eigen posts een vraag stellen. Dat kan heel basic zijn: 'Wat heb jij vandaag gedaan met je paard?'. Dat triggert mensen om te reageren. Moet je geen Ja/Nee vragen gaan stellen natuurlijk :))


Dat laatste dus. Een meisje had een foto dat ze de beugels voor het zadel had hangen als in 'No stirrup November' (dat is een ding) Dus ik reageerde daarop dat ik dat no way zou doen met Gismo :')
Dus als je een wat meer inhoudelijk onderschrift hebt is ook makkelijker reageren :P

paljaslaura

Berichten: 2742
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Re: Paarden instagram pagina's

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 13:34

Vind die hashtag toch handiger en leuker. Dus ga op die manier 'helpen' :)

paljaslaura

Berichten: 2742
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 15:35

Miefje schreef:
#. @instagramnaam - boktnaam

Bokt pod #1:
1. @equifunx - _Marinke_
2. @damorka
3. @buckskinjoey
4. @[verwijderd]
5. @equibabble
6. @hoofpawfootprint
7. @sweetmagicpopcorn
8. @caro_equestrianlife_
9. @redhillsjourney
10. @goldenponyshadow
11. @draft_n_friesian
12. @nynke.gigi
13. @neighingoutloud
14. @liekeboucneau
15. @horse_turbo

---------------------------------------------------------------
#. @instagramnaam - boktnaam

Bokt pod #2:
1. @equifunx - _Marinke_
1. @ponys_on_the_run
2. @haflingers.nash.and.mara - Peelie
3. @goldenrubio
4. @equinemotions - EAST
5. @et.eternity
6. @enjoyyourhorselife -JoycexEnya
7. @joycekok_videografie -JoycexEnya
8. @denisezalm - Denise_Storm
9. @blackbeautyzaphir - marly2017
10. @waylonhaflinger -lovelyfiefy
11. @friesianfamke - Celine_Famke
12. @DarkCupid_thathorse.Eros
13. @mariska_dolcie - M_aris
14. @MagicDreamerAppaloosa - BrittS
15.@Wiske_the_friesian_horse

-----------------------------------------------------------

Bokt pod #3:
1. @welsh_hugoboss
2. @help_with_horses - Yacintha
3. @crazybayhorse - odilekk
4. @lifewithmeok - FennyPower
5. @leoniieeex -xLeoniee
6. @mief_diy - Miefje
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.

paljaslaura

Berichten: 2742
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Re: Paarden instagram pagina's

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 23:32

Wat lief en mooi!!

paljaslaura

Berichten: 2742
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Re: Paarden instagram pagina's

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 11:56

Ik doe hetzelfde als Amable :)

paljaslaura

Berichten: 2742
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Re: Paarden instagram pagina's

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 14:00

Of hele mooie bijzondere foto's of mensen die de sport echt beoefenen in de zin van ook wedstrijden rijden :P

paljaslaura

Berichten: 2742
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 14:45

Aurelia schreef:
Woo veel instagrammers hier!
Ik wil er ook een aanmaken (om niet de 'gewone' mensen te spammen met mijn paard _O- )
Alleen nog een naam verzinnen.


Je paard heeft een hele leuke naam dus dat moet niet te ingewikkeld zijn toch :P

paljaslaura

Berichten: 2742
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Re: Paarden instagram pagina's

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 19:52

Nee moet niet mag wel. Ik gebruik ook alleen de hashtag als ik tijd heb

paljaslaura

Berichten: 2742
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 12:23

Lienepien95 schreef:
Ik wil ook graag in een pod, snap ook niet echt hoe... @Lienepien95

Even gekopieerd van Ghostattack:
Volgens mij is het idee achter een pod juist het plaatsen van 'echte' reacties van minimaal vier woorden. Op deze manier 'breek' je het algoritme van Instagram, waardoor je opvalt. Je ziet vaak foto's met enorm veel reacties, vaak zijn dat maar enkele personen die een stuk of 10 reacties plaatsen met enkel een emoji. Juist de echte reacties (volgens het algoritme > 4 woorden) maken dat je opvalt. Dat zal uiteindelijk weer resulteren in meer volgers en likes.

Voor zover ik weet is dit het oorspronkelijk idee achter pods :) Maar je kunt het natuurlijk gebruiken op de manier zoals je zelf fijn vindt. Alleen om het daadwerkelijk te laten werken, zul je toch meer woorden moeten gaan gebruiken. En voor diegene die vroeg 'Hoe weten ze dan wij een pod zijn?'. Nou niet, een algoritme is namelijk geen 'ze'. Een algoritme is een reeks instructies met iteraties en beslissingen die uitgevoerd worden met een beoogd doel. Het algoritme van Instagram is op dit moment zo ontwikkeld dat de posts niet meer op chronologische volgorde worden getoond (Chronologisch is in dit geval dus ook een algoritme), het huidige algoritme toont posts op basis van wat voor jou interessant is. Om dit algoritme dus te breken, dus de iteraties/beslissingen in het algoritme omzeilen, zul je dus reacties moeten plaatsen die opvallen. Een posts met veel echte reacties zal volgens het algoritme onder 'interessant' vallen en dus eerder populair zijn en getoond worden. Door samen te werken kun je dit dus een stuk sneller bereiken.

Dit is wat ik ervan heb begrepen, als er aanvullingen zijn hoor ik het graag. Algoritmes zijn ontzettend poedersuiker, Google en Youtube hebben ook verschrikkelijke algoritmes op dit moment. Eens in de zoveel tijd worden deze aangepast namelijk. In het geval van Google kan het gebeuren dat jouw website ineens niet meer op een hoge positie staat omdat de voorwaarden veranderd zijn (SEO technisch gezien). Bij Youtube is het geval dat subscribers niet meer een notificatie krijgen van uploads en video's daardoor veel minder views krijgen (en dus minder inkomsten voor de grote Youtubers). Het is dus aan de gebruikers om de mazen in een algoritme te vinden en op die manier te gaan opvallen.

Totdat Instagram, Google, Youtube, noem het maar op, weer besluiten om een nieuw algoritme in te voeren :D

paljaslaura

Berichten: 2742
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Re: Paarden instagram pagina's

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 23:01

Sanne even op de vorige pagina kijken daar had ik een bericht gekopieerd en geplaatst wat t idee erachter is

paljaslaura

Berichten: 2742
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Re: Paarden instagram pagina's

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 10:53

Dat nieuwe algoritme is wel enorm irritant ....

paljaslaura

Berichten: 2742
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Re: Paarden instagram pagina's

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 10:02

Geen idee voor winactie haha wel leuk hoor!
Ik heb last van t algoritme. Normaal wel 100+ likes en nu steeds rond de 60/80 heel apart :+

paljaslaura

Berichten: 2742
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-18 23:13

Quir schreef:
Wat vinden jullie leuke accounts om te volgen op Instagram?

Als in waar ik naar kijk of gewoon namen? :P

paljaslaura

Berichten: 2742
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 10:59

Ik volg echt heel verschillende dingen.
Fotografie accounts zoals @philippadavinphoto @ashleyneuhofphotography @mandyroetingfotografie
Dann heel veel mensen die ook springen en eventing rijden. Want dat vind ik zelf heel leuk om te zien hoe anderen dat doen ook in andere landen. Voorbeelden zijn @hlhequestrian @hollylenahan @theresemoser @kivagnew_equestrian
En gewoon mensen die ik “ken” van bokt of in het echt :) de inhoud daarvan wisselt nogal sterk haha

Edit: als er trouwens ergens nog een gaatje is in een pod wil ik dat wel proberen! Merk dat dat algoritme mn foto’s een beetje f$£kt :D
Laatst bijgewerkt door paljaslaura op 19-11-18 11:01, in het totaal 1 keer bewerkt


paljaslaura

Berichten: 2742
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Re: Paarden instagram pagina's

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 14:03

Mag ik ook dus bij die pod? :P @littlegreyshowjumper

paljaslaura

Berichten: 2742
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Re: Paarden instagram pagina's

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 09:43

Ik ben ook weer iets actiever op @littlegreyshowjumper. Zal van t weekend eens nog wat mensen van hier bekijken en volgen.

paljaslaura

Berichten: 2742
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Re: Paarden instagram pagina's

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 22:25

Er is een storing hoorde ik op de radio


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Rebecca, AndreaB, anjali, ardanwan, fleurtjeuh, Jet, Mews, Natasja22, pearlie, Pellelilly, Rijsa, sasja0705, sterregoud, tjee, Wopkebrok en 131 bezoekers