[VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
IwanLuver
Berichten: 1879
Geregistreerd: 28-10-03
Woonplaats: steenwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 16:28

Super leuke vlog over Armani.
En wat ik mooi vind om te zien is dat je ouders ten alle tijden zo betrokken zijn!!
Ik herken dat wel en dat is super fijn. Mijn moeder is door mij gaan rijden en mijn vader heeft ooit zijn menbewijs gehaald.

Misschien heb je dat wel eens verteld maar heb jij ook broers of zussen? Zo ja rijden die ook? En rijdt je moeder ook?

Het is moeilijk om iemand die over het paard getild is, weer in het zadel te krijgen


IwanLuver
Berichten: 1879
Geregistreerd: 28-10-03
Woonplaats: steenwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 16:59

IwanLuver schreef:
Super leuke vlog over Armani.
En wat ik mooi vind om te zien is dat je ouders ten alle tijden zo betrokken zijn!!
Ik herken dat wel en dat is super fijn. Mijn moeder is door mij gaan rijden en mijn vader heeft ooit zijn menbewijs gehaald.

Misschien heb je dat wel eens verteld maar heb jij ook broers of zussen? Zo ja rijden die ook? En rijdt je moeder ook?


Jill, zou je ook nog mijn vragen beantwoorden :)

Het is moeilijk om iemand die over het paard getild is, weer in het zadel te krijgen

IwanLuver
Berichten: 1879
Geregistreerd: 28-10-03
Woonplaats: steenwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-16 08:44

Leuk dat Graafje helemaal van jou is!!! Ik ben benieuwd naar zijn ontwikkelingen, kijken of ik jou en Graafje kan bijhouden met mijn 5 jarige .. (uche uche :+ :+ droomt verder )

Het is moeilijk om iemand die over het paard getild is, weer in het zadel te krijgen

IwanLuver
Berichten: 1879
Geregistreerd: 28-10-03
Woonplaats: steenwijk

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 12:28

Gefeliciteerd! Ondanks je zieke hoofd! Super knap :)F

Het is moeilijk om iemand die over het paard getild is, weer in het zadel te krijgen


IwanLuver
Berichten: 1879
Geregistreerd: 28-10-03
Woonplaats: steenwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 09:48

Super video, ik ga ook lid worden van Team by Jill

Wat ik mij nog wel afvraag bij het doorzitten, is het achteruit fietsen van je zitbotjes, hoe kun je dat zonder je paard het beste doen? Als ik Misha na doe, dan lijkt het op een mislukte Zumba oefening >;)
Ik heb namelijk moeite om goed door te zitten, ik ben al met mijn core stabiliteit bezig, maar dit vond ik een super goede tip, maar hoe dan?

Het is moeilijk om iemand die over het paard getild is, weer in het zadel te krijgen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, carin0903, Celiien, Dries1990, GoogleAdsense, Irma77, meggiemeg, pressent, Riviera87, springzeker, vilheide en 104 bezoekers