Pony voor moeder en dochter

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, Lous, LindyH, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Skippy01

Re: Pony voor moeder en dochter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 08:01

Een leuke D-pony. Daar ben ik met zes ook op begonnen en ja, dat is wat groot, maar met een brave kan je best uit de voeten hoor :)

Voor jou zelf is dat ook groot zat (ik ben nu 1,75 en heb een haf van +- 1,50m, stalgenoot is mijn lengte en heeft een tinker van ongeveer 1,40, misstaat beide niet)

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 08:11

SusanH schreef:
Ik lees even mee. We hebben helaas onverwacht onze A pony in moeten laten slapen en zijn op termijn op zoek naar een nieuwe pony. Liefst 1 waar ik ook op kan. Ik ben heel rustig rond aan het kijken naar een grote D of kleine E, het heeft absoluut geen haast. Ik ben wel wat groter als TS, 1.75 en normaal gewicht. Ik vind het zelf best lastig want welke pony's kunnen nu goed een volwassene dragen waarmee het er ook nog leuk uit ziet. En zijn daarnaast braaf genoeg voor een 8 jarig meisje met ruim 1 jaar rij ervaring. En dan de kosten, grotere pony's kosten nu net zoveel als paarden een aantal jaar geleden.

Ligt er sterk aan wat je zoekt ook: vriendin van mij heeft geregeld brave tinkers waar wat technisch werk in zit voor fijne prijzen. Maar als je zoekt naar pony's die technisch al iets kunnen, of met een fijn papiertje, dan ligt de prijs net zo hoog als bij de paarden ja :)
Voor de beeldvorming: ken aantal hafs met goede papieren die braaf, maar groen gereden (jong) voor 3000+ gaan, ook hafs met goed papier, z-gereden, braaf buiten: 4000+. sportievere types pony durven daar nog ver boven te gaan, terwijl huis-tuin-keuken tinkers voor rond de 1700-2000 braaf-maar-technisch-groen gaan.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie