Hoogte vergoeding leasepaard

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Elisa2

Berichten: 37002
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Hoogte vergoeding leasepaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 07:36

Is het Z paard een schoolmaster? zoja dan vind ik e200,- ook een hele reele prijs..je betaald dan ook om dressuur te leren rijden en daarin verder te komen. Vind ik wat anders dan een boshobbelpaard.

''De echte discipel van de rijkunst heeft niet de erkenning door andere mensen nodig maar veel meer het gevoel om met zijn paard een te zijn. Ontbreekt deze harmonie, dan ontstaat in het beste geval volmaakte techniek, maar er ontstaat nooit volmaakte (rij)kunst.''

-Kurt Albrecht-


Elisa2

Berichten: 37002
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 09:23

Equipro schreef:
Bedankt allemaal voor jullie reacties. Ik heb met de leaser een bedrag afgesproken van 125,- voor 2 dagen rijden per week.
Paard is inderdaad nog niet uitgebracht omdat ik dat zelf pas doe vanaf het Z, maar hij is echt heel correct afgericht. Leaser mag zodra ze zichzelf daar aan toe vindt, ook op wedstrijd. Vrijheid is er genoeg, qua activiteiten, of ze nu vaste dagen wil, of dat we die in de week ervoor afspreken, ze mag ook vaker komen, ik ga er niet bij staan om te controleren, maar goede begeleiding is zeker in het begin belangrijk. Die lessen zitten bij het bedrag in, ongeacht hoe vaak ze wil. Op die manier investeer ik er ook in, en niet alleen de leaser.


Lijkt mij een perfecte kans voor iemand die goed dressuur wilt leren rijden en daarin wilt groeien..zoiets vind je niet zo snel. Ik vind het een meer dan redelijk bedrag. (is per maand neem ik aan?)

''De echte discipel van de rijkunst heeft niet de erkenning door andere mensen nodig maar veel meer het gevoel om met zijn paard een te zijn. Ontbreekt deze harmonie, dan ontstaat in het beste geval volmaakte techniek, maar er ontstaat nooit volmaakte (rij)kunst.''

-Kurt Albrecht-

Elisa2

Berichten: 37002
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Hoogte vergoeding leasepaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 09:20

Ik vind dit bedrag incl. onbeperkt les echt wel heel schappelijk..maar pas op TS dat je er straks zelf niet meer tijd/ energie aan kwijt bent en het je financieel niks oplevert.

''De echte discipel van de rijkunst heeft niet de erkenning door andere mensen nodig maar veel meer het gevoel om met zijn paard een te zijn. Ontbreekt deze harmonie, dan ontstaat in het beste geval volmaakte techniek, maar er ontstaat nooit volmaakte (rij)kunst.''

-Kurt Albrecht-


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Dark7, desireeee_x, E4D, MairiMacBran, Omany, pillow en 87 bezoekers