Grrrr...iemand pup kopen?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Re: Grrrr...iemand pup kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 17:22

Von schreef:
ben blij dat ik mijn nieuwste aanwinst heb uitgeleend.

Dat is een geluk bij een ongeluk. Wat een boef zeg!!! Hij kan niet eens lezen.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 17:23

Maar om terug te komen op je vraag: ik hoef m niet, ik heb meer dan 400 boeken Haha! en die wil ik graag houden .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 17:31

Het zou wel zonde zijn als hij ze echt helemaal stuk gemaakt heeft. Maar ja, boeken zijn wel vervangbaar, hoe zonde ook.
Hij kijkt dat van die borstels af van Denzel volgens mij, die kwam vanmiddag ook weer met allerlei borstels aansjouwen, *wegwerpen aub*, die pikt ie ook overal vandaan Haha!.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 19:15

Nou ja, gelukkig gebeurt dit dan net voor de feestdagen, nu kun je weer wat op je lijstje zetten Haha!.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 15:19

Het ligt zeker aan het ras dat Retrievers graag zwemmen. De hond van een vroegere baas van mij was gewoon niet uit het water te houden, dat was ook een retriever. Hij kon trouwens heel zoet een hele tijd achter de eendjes aan zwemmen Haha!.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 15:28

Toevallig ken ik ook een klein hondje dat het prachtig vindt om je van alles aan je voeten te leggen, vooral dingen waar hij eigenlijk helemaal niet aan mag komen, zoals sokken Haha!. Er zijn ook honden die je schoenen opeten, dat is minder fijns Boos!, zo heb je een paar schoenen en zo heb je niks.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Natasja_, Amazonbot, sorayamagic2 en 12 bezoekers