IJsco bijna beter en ik ben gebeld!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-01 19:30

Vandaag bij de paarden geweest. Ze hebben nu 2 dagen FoneGriek poeder gehad tegen het hoesten, we hebben het hooi nat gemaakt en het hoesten is bijna over bij alledrie! We zijn toch maar niet naar les gegaan om niet het risico te lopen de andere paarden aan te steken maar in principe zijn ze alledrie weer bijna helemaal beter.

Verder ben ik gebeld door de vrouw die Aldira (zie http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?topic=8335&forum=13&31) wil kopen. Ze heeft me dus nu persoonlijk gevraagd of ik haar wil helpen met de verzorging en de kosten. Ik heb haar verteld dat ik het een leuk idee vindt maar dat ze geen pony moet kopen omdat ze mij erbij heeft. Ik wil vrij zijn om eventueel te kunnen stoppen wanneer ik dat wil dus daar moet ze rekening mee houden. Ze weet nog niet zeker of ze dit allemaal wel wil, ze wil het graag maar weet weinig tot niets van een 'eigen' pony af dus ze gaat alles eerst rustig uitzoeken en dan verder kijken wat de mogelijkheden zijn. Ik wil eerst nog van IJscootje genieten en daarna zie ik wel verder wat de mogelijkheden zijn.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 19:39

hey wat fijn dat het weer beter met ze gaat!

Hopelijk gaat het door voor jou, zoniet, je vind echt wel weer iets anders leuks!

Maar tot wanneer hb je ijsco nog? Die ga je best wel missen vrees ik...

Groetjess

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-01 19:48

Ja dat weet ik wel zeker. Zie er nu al als een berg tegenop dat ze weer weggaat. Ik heb ook geen idee wanneer ze weggaat. Die mensen laten niks van zich horen en ik heb haar nu al anderhalve maand langer dan gepland Verward

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 19:49

hihihi mooi toch! Kun je haar niet nog een (hele?) tijd langer houden?!? Lachen

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-01 20:09

Ja, als ik heel erg welkom was bij het weiland waar we nu staan wel maar zij vinden 3 paarden rond huis teveel dus er moet 1 weg. En dat is IJsco dus.

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 20:09

Hoi!
Wat geweldig dat IJsco weer bijna beter is Lovers !!!
Op zich vind ik het wel verstandig van je dat je tegen die vrouw hebt gezegd dat je vrij wil zijn om te stoppen. Dan weet zij vast waar ze aan toe is.
Succes en veel plezier met IJsco!