En nu?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

En nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 20:05

Ja en nu?

Eigen paard is met pensioen, maar ik kan een paard bijrijden vd staleigenaar als ik wil, leuk dacht ik!

Desbetreffend paard een keer gepoetst in stal en ze leek het wel prettig te vinden wat aandacht, dus vandaag besloten aan de hand in de bak wat grondwerk te doen, paard staat al jaren stil en word enkel als fokmerrie gebruikt maar is wel eerder onder het zadel geweest.
Maar paard werd in de bak helemaal wild omdat ze (denk ik) geen andere paarden zag, en kreeg geen contact met haar, dus toch besloten haar op stal weer te zetten, voor mijn en haar veiligheid, even laten en later poetsen.
Tijdens het poetsen werd ze best wel geïrriteerd en begon met haar achterbenen te slaan dus ik ben weg gegaan.

Maar ik ben snel onzeker, heb mijn huidige paard al 17 jaar en in die tijd ook geen andere gereden oid, nu zakt de moed mij in de schoenen en denk ik laat maar, ik wil dit niet en word ook een beetje bang/onzeker.

Ik kan mij eigenlijk geen leven bedenken zonder paarden maar weet niet wat ik nu moet, wat denken jullie?


Anoniem

Re: En nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 20:25

Ja ik weet het, maar ja mijn eigen paard ken ik door en door en weet precies hoe ze kan reageren, met een ander paard heb ik dat natuurlijk (nog) niet en dat maakt mij onzeker.

Eigenaar heeft zelf amper verstand van paarden, heb wel een stalgenootje dat wil helpen dus misschien idd met haar samen proberen.

Voel me in ene toch wel verdrietig ofzo...

Anoniem

Re: En nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 08:23

Wat een lieve reacties van jullie allemaal :o
Wil het idd rustig opbouwen, heb geen haast, misschien binnenkort eens proberen met mijn stalgenootje.

Gewoon een keer overdag als ze de rest vd paarden kan zien die dan nog buiten staan, gewoon simpel aan een touwtje meelopen, meer hoeft ook nog niet.

Anoniem

Re: En nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 09:54

Dank je wel blackbeautyz, ga de eerstvolgende keer ook samen met mijn stalgenootje doen, heb gelukkig 2 hele lieve stalgenoten die mij graag willen helpen.

Ik moet toch ook over mijn onzekerheid heen, en misschien is dit niet het geschikte paard voor mij maar als het niet goed voelt dan kan ik altijd nog rustig op zoek naar een ander paard

Anoniem

Re: En nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 12:30

Dat is ook zeker waar.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Astrid_Brann, Lisewiesje en 36 bezoekers