[VOLG] Mijn goud rinkelt niet......

Moderators: Lous, RianneH, Neonlight, Nadia, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 12:27

Jij durft met die manen! :wow: Maar het staat haar zeker goed!

Moest even kijken waar ik je nou van kende, maar klopt het dat Kayenne als veulen naast Marscha stond? En de een na laatste foto in je openingspost herken ik de stalling direct, ik heb daar ook gestaan :P

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 16:53

Woon je nog enigszins in de buurt van mij? Dan wil ik best eens foto's komen maken hoor :D Heb een leaseauto dus in principe geen probleem.

Fijn dat het steeds beter gaat! Klinkt echt precies zoals mijn merrie, beetje bij beetje vooruit en dan weer een paar stappen terug.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 17:53

Horssen, ooh joh! Das maar een klein stukje :)) Laat maar weten, geen probleem om een keer langs te komen hoor.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 17:39

Leuke foto's! Wat een fijne bak hebben jullie daar. Is dit de stalling langs de Noord-Zuid?

Fijn dat het wel goed ging vandaag. Dat probleem met de manen heb ik toen ook gehad met mijn merrie door de halsdeken in de winter #) Is helaas nog steeds niet helemaal terug gegroeid.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 17:50

Ook nog een binnenbak! Ik ben jaloers.. :') Misschien iets om te onthouden voor over een jaar of 2, wij gaan namelijk richting Beneden-Leeuwen verhuizen :P Hopen eigenlijk op de paarden aan huis, maar ben bang dat dat hem niet gaat worden.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 21:45

Wat goed! Ziet er ook heel netjes uit op die foto's :j Mag je trots op zijn :D

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 20:48

Oh dat niet willen stilstaan! Herkenbaar _O- Maar dan bij mijn ruin. Die gaat gewoon keihard in de achteruit als ie geen zin heeft :')

Over 4 weken woon ik overigens aardig in de buurt van jouw stal, dus mocht je eens foto's willen dan kan ik wel langskomen :))

Ghostattack

Re: [VOLG] Mijn goud rinkelt niet......

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 17:32

Volgens mij binnenkort in Ommeren weer bij de Margrietruiters! Of misschien BB of HC starten hier in Beneden-Leeuwen? Ik start daar 29 september :))

Fijn dat het goed gaat :D

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie