Eerste paard kopen

Moderators: RianneH, Melissa0304, Neonlight, balance, Ymor

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Sammiex2000

Re: Eerste paard kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 20:08

Oké dit komt me best wel bekend voor.
Zonder dat het nu gelijk heel negatief afstraalt, maar manege meiden zijn zeg maar behoorlijk jaloers altijd.
Hoe het er bij ons op de manege vroeger aan toe ging: oeh ik wil een band opbouwen met dit paard en niemand anders mag erop.
Omg zij heeft op MIJN paard gereden gisteren dat hoorde ik van die en die, zo gemeen dat is mijn paard iedereen moet er afblijven. ik ga de hele stal tegen haar opzetten want ze moeten wel van ’mijn’ paard afblijven, ‘mijn’ paard was gewoon een manegepaard.
Omg

zij kunnen echt niet rijden en nu verknallen zij mijn paard.
En dan gingen er alweer verhalen rond dat dat meisje dat ook een keer op dat paard gereden had hem mishandelt.
Dat was dan weer super zielig en dan wilde weer een andere meid het paard kopen om hem te redden.
Ik
Zeg niet dat jij dat doet hoor, maar
Is dit echt wat je wilt?
Wil je echt een paard of ben je in een soort concurrentiestrijd terecht gekomen?
Als je op de manege rijdt moet je je er bij neerleggen dat je niet met elk paard een band op kan bouwen.
Als je er eenmaal uit bent dat je een eigen paard wilt zou ik nog wel iets verder om me heen gaan kijken dan alleen dit manegepaard, ik denk vast dat hij zo leuk is hoor, maar als je een paard wilt kopen is het toch fijn om wat verder om je heen te kijken naar iets wat echt past

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie