Eerste paard kopen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sherivey
Berichten: 8573
Geregistreerd: 06-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 17:54

Ehm, als ik heel eerlijk mag zijn, als je van tevoren al problemen verwacht qua geld, zou ik niet aan een eigen paard beginnen. :=

Ik zelf zou ook niet zo gauw de kosten van een paard met iemand delen, ook al is het je oom.

Zou misschien realistischer zijn om te wachten tot je een baan hebt na school en zelf een paard kunt kopen en houden :)

:wave:



Sherivey
Berichten: 8573
Geregistreerd: 06-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 19:07

Nielojram schreef:
TS, gewoon doen, als je oom al het geld heeft om de stalling te betalen, en de hele familie van dit paard gaat genieten, en jij wil heel graag je steentje bijdragen hierin, gewoon doen. Dan is er heus wel een back-up als er wat voorbij komt wat veel geld kost.

Voor dat manegepaard ook een heerlijk idee dat hij lekker vertroeteld gaat worden.

Ben zo blij dat er 30 jaar geleden geen internet was met dit soort vragen, stelletje
Spoiler:
azijnzeikers

O:)

We hebben allemaal recht op onze penny-periode :o , en zoals ik het lees, hoeft ze niet van een krantenwijkje en een arme familie een paard te onderhouden.

Is geen azijnzeikerij. Maar gewoon realistisch.

En recht op de pennyperiode, tuurlijk. Maar het is geen voorwerp dat zo weer de kast in kan als blijkt dat er toch geen tijd (studie) of geld is voor het paard

:wave:

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ann, Kaplaars, Tinkermuts en 119 bezoekers