Eerste paard kopen

Moderators: RianneH, Neonlight, Ymor, balance, Melissa0304

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Orthos

Re: Eerste paard kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 16:52

Weet waar je aan begint. Een paard kost mega veel geld.
Staat het paard op ijzers? Zo ja: +- 150 euro per 8 weken.
Zonder ijzers, zo'n 35 euro.
Dierenarts kosten, ontwormen, inenten, tanden etc. etc
Een spaarpotje opbouwen voor als er echt iets mis dreigt te zijn. Letop: een koliek operatie kost al snel zo'n 3000 euro.
Een zadelmaker , fysio etc etc. Allemaal kosten die je eerst opzij zou moeten zetten wil je hier aan beginnen.

Ik kan mij herinneren van mijn 15e/16e jaar (want dit lees ik uit je profiel) dat ik bij de Albert Heijn zo'n 200/300 euro per maand verdiende en dit zou lang niet genoeg zijn om te kunnen betalen wat je allemaal moet betalen.

En dan al helemaal de tijd die je erin steekt. Ik ben 6 dagen in de week, na mijn werk zo'n 2/3 uur op stal. Als je nog moet gaan studeren kan ik begrijpen dat je die tijd niet hebt.

Denk er heel goed over na! Of je moet een fantastische sponsor vinden die alles wilt betalen, dit is natuurlijk al helemaal makkelijk! :) Succes, maar weet waar je aan begint :)

http://www.groteprijsvan.nl/deelnemer/g ... ea-turtle/

Willen jullie stemmen op deze te gekke band? :) Jullie zullen hen er een droom mee doen laten uitkomen! Please vote!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie