Eerste paard kopen

Moderators: RianneH, Neonlight, Ymor, balance, Melissa0304

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Lara_1903

Eerste paard kopen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-18 16:45

Eerst en vooral hallo, en ga zitten voor dit verhaal :) Onlangs is er een nieuw paard bij ons op de manege toegekomen genaamd Efiora Des Dunes. Mischien horen jullie het al maar ze is een draver. Een Selle Français. Vanaf dat ik haar zag wou ik er meteen op gaan om d'r te testen. En dat deed ik ook! Ze liep enorm mooi! Meteen verliefd op geworden dus. Ik rij er nu zoveel mee. Ze heeft mijn hart verovert! Maar nu... het is een manegepaard dus er gaan er nog anderen op rijden.. dat heb ik niet graag, soms kruipen er kinderen op die niets van haar vragen en er gewoon op rond hobbelen en zo kan ik geen band maken met haar. Mijn 2 nichtjes (8 en 12 jaar) zij rijden ook paard en de vader ervan (mijn nonkel) rijdt ook wel eens. Mijn oma en opa houden ook enorm van paarden en mijn opa en oma en nonkel zijn ook zo zot van Efiora. Nu probeer ik hen wel over te halen zodat we ze kunnen kopen en dan is ze van ons! Nu is wel het probleem... betalen.. de stalling zou mijn nonkel per maand betalen maar ik betaal alles qua gerief. Zadel, hoofdstel, hoefsmit,... nu ben ik wel bang dat ik te weinig geld ga hebben. Ik ga zou dan graag ook vakantiejob willen doen om wat bij te verdienen. We zouden ze dressuur gematigd doorrijden en soms eens een sprong maken met haar, ben best wel trots op haar want ik heb er al 70 cm mee gesprongen terwijl het haar eerste keer springen was! Ik hoop dat ik mijn famillie kan overhalen.. *\o/*

if you can dream it, you can do it!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie