[VOLG] Footworkdunitgreat, en hoe wij samen groeien

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Re: [VOLG] Footworkdunitgreat, en hoe wij samen groeien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-18 20:58

Vandaag hadden wij plots 2 meiden die het leuk vonden om te helpen :P Nadat ze dapper en hard lachend Grace probeerde bij te houden op de baan (ehh nop niet gelukt) heb ik ze even een rondje laten uitstappen.

Gezichten even niet-herkenbaar gemaakt ivm privacy :)

Afbeelding


xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-18 13:32

Gistermiddag Grace in t land gezet (ze was 's morgens al geweest maar t werd savonds weer goed te doen) in de avond om 9 uur wilde ze nog steeds niet mee :Y)


Afbeelding


Vanmorgen ging ze ook om 8 uur al lekker t land op, net binnen gehaald, moest dr weer gaan halen achterin t land, dus eerst nog maar even gewacht.. mooie reden om de spulletjes eens te poetsen :+


Afbeelding

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-18 21:36

Morgen weer koeler!! Jeej :D

Vandaag trok ik dr met deze springschoenen van t land, ben toch zoo blij dat ze deze om heeft.. moet er niet aan denken dat dit dr voeten zijn :)


Afbeelding

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Re: [VOLG] Footworkdunitgreat, en hoe wij samen groeien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-18 18:22


xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-18 19:08

Grace heeft vandaag een heerlijke land-en-verder-vrij-dag gehad, de hele dag lekker buiten gestaan en nu kwam ik na werk en keek ze me nog aan of ik gek was geworden.

Toch maar lekker binnen gehaald, even gepoetst, voetjes gewassen en in de olie gezet (zijn wat droog, dit werkt perfect bij d'r) en nu staat ze heerlijk binnen in een berg stro en een hele schone stal (1x in de week op vrijdag wordt alles bij ons weggehaald en tussendoor krijgen ze 4 dagen van de week een grote plak stro en mag je wat je wilt er zelf uitscheppen). De regen kwam helaas met windkracht 5 d'r stal in zetten dus toch maar even t buitenluikje dicht voor vannacht :)

Grace vroeg zich net volgens mij nog af wat ik aan het doen was bij d'r binnenluik, iets met ik sta er toch lekker bij baas :P


Afbeelding

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-18 18:01

Grace is helemaal klaar voor de fotomeeting van morgenochtend *\o/* *\o/*


Afbeelding

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-18 15:59

Vanmorgen ging de wekker heel vroeg voor een fotomeeting :D

Deze had ik zelf georganiseerd en we hadden maarliefst 7 modellen en 8 fotografen :D

Voorproefje is al binnen, ik ben weer verliefd <3


Afbeelding

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-18 15:04

xxwienekexx schreef:
Vanmorgen ging de wekker heel vroeg voor een fotomeeting :D

Deze had ik zelf georganiseerd en we hadden maarliefst 7 modellen en 8 fotografen :D

Voorproefje is al binnen, ik ben weer verliefd <3


[ [url=m/c6S4Tp.jpg]Afbeelding[/url] ]



En een overzichtje van de tot nu toe ontvangen foto's, met veel moeite deze kunnen selecteren :Y)

[ITP] Fotomeeting Surae met Footworkdunitgreat

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Re: [VOLG] Footworkdunitgreat, en hoe wij samen groeien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-18 20:05

Ah wat onwijs leuk om te lezen!! Lief :D

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-18 20:07

Grace was vandaag wat om dr hoofd verloren tijdens rijden xD

Gewoon mn voltes en changementjes met gemak kunnen rijden :D de Ho knop was soms nog even lastig iets met uitproberen.. was ook snel weer gevonden haha ;)


Afbeelding

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-18 19:42

Retjethorse schreef:
Ik las dat Grace der hoofd verloren was tijdens het rijden... :') Ik dacht al huh??
Geweldig dier is het toch! <3

En weer prachtige foto's ook! :D


Haha oops :P Nee d'r hoofdstel, ze doet dat onwijs goed, moet alleen zelf nog even het lef hebben om het ook eens in de buitenbak uit te proberen :D

Dankjewel *\o/* *\o/*



Gisteravond heeft ze nog heeeerlijk buiten gestaan, t wordt nu rap groen allemaal gelukkig :D


Afbeelding

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-18 10:33

Vanmorgen lekker getraind, het showhoofdstel eens ingehangen, deze hangt al bijna een jaar in mn kast omdat ik m te duur vond om mee te rijden :') Maarja dit is ook zonde, dus we gaan er nu lekker mee rijden *\o/*

Afbeelding

En nu weer lekker in het land tot een uurtje of 5 :D Er staat echt ontzettend veel gras, dus ik wil dr even een beetje voorzichtig niet te lang op t land hebben :Y)

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-18 12:52

Afbeelding

*\o/* *\o/*

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Re: [VOLG] Footworkdunitgreat, en hoe wij samen groeien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-18 13:13

Jaa is top! Vandaag een klein stukje van een uur gepakt, meer omdat t opstartrondje was haha :P Morgen wil ik graag een rondje 10 km doen of t grotere stuk van 15/20 km, en dan van de week nog een keer helemaal loon op zand om, dat is ongeveer 25/30 km :D Dus hopen op dit weer en niet te warm en niet teveel regen :)

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-18 11:46

Vandaag hebben we het hele zand overgestoken, een snelheid van 26 km/u gemeten (en ik ben nog laaang niet in de buurt van Grace dr max geweest). En niet verdwaald onderweg haha ;)

Heerlijk gereden, er stond nog een of ander groot beest op een zandheuvel, t bewoog te snel voor een zwijn en was veel groter als een hert dus ik heb nog steeds geen idee wat het was, maarja, we zijn het ook maar niet gaan uitzoeken te paard, kreeg er zelf een beetje kriebels van..

Vanmiddag gaan we nog een rondje stap-draf doen, dan zet ik m'n gopro even op :D


Afbeelding

Afbeelding

Grace heeft t heerlijk, heeft geen spierpijn en stond nu al weer voetjes te geven in d'r stal :Y) Onderweg is ze braaf maar wakker, maar na het lange galopstuk over het zand waar ik had verwacht dat ze moe zou zijn was ze binnen een paar minuten weer helemaal op adem en klaar om weer te gaan *\o/*

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-18 14:02

We zijn weer veilig en happy thuis, waren heerlijke dagen met veel om te zien en te rijden :D

Grace heeft zich als een voorbeeldig leerpaard gedragen tegenover Joy, waar Joy druk ging doen leek Grace op dr dooie akkertje te zeggen 'nou zullen we t niet doen, doe rustig joh, we zijn nog niet thuis'. Aan een lange teugel kon ik dr rustig achter Joy aanrijden als die andere plannen had maar we hebben ook uren naast elkaar kunnen rijden *\o/*

Gisteren hebben we de hele ronde rondom de Loonse en Drunese duinen gemaakt, was een eind maar wel ontzettend gaaf. Hebben een snelheid van 43 km per uur aangetikt, en dat op het zware zand en met nog versnellingen over. Grace vond dat wel heerlik had ik het idee :D

Oh en gister op de terugweg? Toen stond daar opeens een hertje ons aan te kijken, ik heb geprobeerd een foto te maken, maar foto's te paard van iets tussen de bossen is niet altijd even praktisch :Y)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En nu vandaag afgesloten met een rondje door de bossen. Ook helemaal niet verkeerd natuurlijk :D
5 dagen over het zware zand leek ons teveel van het goede (ondanks dat Grace geen warme voetjes heeft gehad of ook maar 1 moment stijfjes was), dus poging tot even lekker boscrossen vandaag *\o/*


xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Re: [VOLG] Footworkdunitgreat, en hoe wij samen groeien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-18 17:31

Weer terug van vakantie, even bijkomen voor Grace zou je denken. Ehh nou nee ;)

Beetje overenthousiast misschien, maaar ik heb morgen gewoon weer een wedstrijdje gepland na een week boscrossen.. Donderdag even gespeeld in de cirkel, gisteren even de volte's geprobeerd erin te stampen (vooral bij mezelf, handje naar voren in je cirkels en pas echt sturen als je niet anders kan..), en nu vanmorgen nog even een moeilijk stukje uit de in hand trail geoefend en vervolgens nog even opgestapt en een stukje pleasure gedaan.

Ongelooflijk hoe goed ze het allemaal oppakt, zie hier hetgeen wat ik vanmorgen even snel tussen neus en lippen door sinds het NK voor het eerst weer heb geoefend, heb t even omcirkeld, de rest zit wel snor denk ik. :)
En gewoon keer op keer foutloos doen, nou moet ik dat niet te hard zeggen voor ze morgen de boel op stelten zet, maar ik ben nu al trots op d'r :D

Afbeelding

Afbeelding

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Re: [VOLG] Footworkdunitgreat, en hoe wij samen groeien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-18 18:37

Dankjewel!!

Grace heeft mn verwachtingen weer ruimschoots overtroffen op de wedstrijd van Diamond League Western vandaag! En t belangrijkste, wat een gezellige dag, veel gelachen en kunnen genieten van mn paard!

De resultaten:
- 1e > In hand trail L2;
- 3e > In hand trail L1;
- 1e > Pleasure L2;
- 1e > Reining L2;
- Allround champion L2.

Op naar de volgende keer :D

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-18 11:54

Dankjeee :D

Hahaha nou ehh ja hoor :Y) Ben hier ook wel heeel erg blij mee :D

Even kijken hoeveel punten ik heb gehaald..
6 punten in de in hand trail L2
4 punten in de in hand trail L1
2 punten in de pleasure L2
10 punten in de reining L2

Lekkere start van t nieuwe seizoen zo *\o/*


Grace vind dr concurrentie overigens wel grappig, dat tongetje :Y) _/-\o_


Afbeelding


xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-18 19:09

Grace maandag rustig beweging gegeven op de baan, gisteren heeft ze een land-dagje gehad en vandaag weer hard aan het werk gegaan :D Ging weer superr, was wel leuk, 2 kwpners erbij in de bak, eentje had een 'ik schrik van alles - dag' en Grace waggelt gewoon netjes aan een lange teugel de hele bak door met langssjezende motoren :P

Verder heeft ze vandaag ruim 9 uur land gehad, en nu net wilde ik d'r halen, nou had moeite om d'r mee te krijgen :Y)

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-18 20:17

Bedankt weer voor alle leuke berichtjes :D

@Emma, jij was er zaterdag toch? Of zondag ook? :D


Grace had nog niet heeel veel haast om mee te komen na 9 uur land vandaag.. en dat terwijl ze inmiddels helemaal in d'r uppie stond, geen probleem hoor voor d'r :Y)


Afbeelding

Daarna moest ze nog even aan het werk, dacht doe even rustig maar vervolgens ging ik vliegen in galop van een brommertje, dus hebben we maar even door gegallopeerd :Y)
Daarna stond ze helemaal voldaan op stal, tot d'r knieƫn in t schone stro met kuil en hooi tot de rand van d'r buitenluik haha, denk dat ze nu nog staat te eten (ohnee weer..)


En alvast wat fototjes binnen gehad van afgelopen weekend :D Zitten toch wel weer leuke foto's tussen ondanks de rot belichting in de binnenbak *\o/*

Afbeelding

Afbeelding

Let niet op mijn geweldige uitdrukking (ik gaf een kusje om een changementje aan te geven) maar wel gaaf om deze wisselfoto te hebben :D

Afbeelding

En de powerknop was ook weer makkelijk te vinden in de run-downs..

Afbeelding

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-18 16:48

Wat isst toch een binkie :D


Afbeelding

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-18 13:25

Grace mocht weer vol-gas vandaag, normaal duren mijn lessen om en nabij een uurtje, nou vandaag was ik wat eerder, dus we begonnen eerder, en we waren later klaar xD
We hebben alleen maar gewerkt aan het ontspannen op weinig hulpen reactie in de spins, galop en de runs, wat is het toch een gaaf knol *\o/* <3

Afbeelding

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-18 18:18

Haha ja ik vind dat zo geweldig, ze zijn koel, relaxed maar als ze dan mogen dan kunnen ze af gaan als een raket :P

Ik vanmorgen opgestaan met een berg spierpijn.. dacht nou Grace zal ook wel spierpijn hebben.. Nop die kwam met dunne beentjes, niks warm, niks stijf, vrolijk dr stal uitgewaggeld :P Dus even beentjes gestrekt op de baan in stap draf en (flink) galopje en daarna heeft ze tot 5 uur op het land gestaan :D

En toen kwam ze om 5 uur binnen met een berg kuil voor dr neus en tot dr knietjes in t stro, dus ze is den ik net pas klaar met deze portie. Over 2 uurtjes krijgt ze weer, en tot die tijd? Kan je lekker genieten van de frisse lucht en de wind in je voorpluk :Y)

Afbeelding

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-18 09:28

Vroege vogel training vanmorgen :D

We zijn druk bezig met de contragalop, ik vind het lastig om hierin dezelfde goede hulpen te blijven geven. Dus als ik iets verslap krijg ik direct een changementje om m'n oren. Maar het gaat al iedere dag een stukkie beter :D

Afbeelding

Afbeelding


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: josien_m_, lindo, MairiMacBran, mino1, shaddy82, su72, Vuri, ynskek en 34 bezoekers