[VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Slmt9

Berichten: 4729
Geregistreerd: 25-11-12

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 12:50

Wauw, 74%, bovenaan en nog twee te gaan.
Wat super knap, alvast gefeliciteerd!


Slmt9

Berichten: 4729
Geregistreerd: 25-11-12

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 12:59

Het nk. Net ingehaald door Maxime. En de laatste kur wordt nu gereden

Slmt9

Berichten: 4729
Geregistreerd: 25-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 16:16

Oh heerlijk, weer even ouderwets meerdere dagen vlogs. Vind ik de allerleuksten! Ik ga weer opsparen :D

Slmt9

Berichten: 4729
Geregistreerd: 25-11-12

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 10:53

Nou ja, de hele dag zou geweldig zijn, maar het is (nog) geen Netflix bij Jill :D
Wel genoeg te lezen!

Van harte gefeliciteerd Jill, fijne dag vandaag.

Slmt9

Berichten: 4729
Geregistreerd: 25-11-12

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 14:31


Slmt9

Berichten: 4729
Geregistreerd: 25-11-12

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 12:32

Nou wellicht ben ik dan als enige eerlijk. Vroeger was er geen internet, maar ook toen waren er haters en pesters. Dus misschien op kleinere schaal en de drempel was misschien groter om recht in iemand zn gezicht te haten. Op internet ben je anoniem en ik denk dat lang niet iedereen weet hoe kwetsend je kan overkomen. Geldt niet alleen voor pubers en penny’s op internet.
Ook als volwassenen aan het werk zijn is opbouwend feedback geven kennelijk ingewikkeld, dus ik snap heel goed dat Jill er tegenop zag om dit te vertellen. Ook al weet je dat er haat komt, ik denk dat je een behoorlijk dikke huid moet hebben om daar een beetje tegen te kunnen.
Daarnaast weet iedereen toch ook wel een beetje hoe het paardenwereldje is? Daar hoef je geen penny en puber voor te zijn. Ook daarvoor geldt weer dat ik veel volwassen paardenmensen erg bijzonder vindt, met een sterke, vaak ongevraagde, mening wat de boel aardig kan verzieken.

En heel eerlijk: ook ik had niet een nieuwe frikandel-to-be verwacht, maar na de uitleg dacht ik: tuurlijk, logisch en veel plezier met deze lichtvoetige spetter. Geweldig dat zo’n kanjer (niet de stroopwafel) zo maar op je pad komt!

Slmt9

Berichten: 4729
Geregistreerd: 25-11-12

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 22:47

Maar wie zegt dat het over geld gaat?
Twee paarden en de zorg die Jill daaraan heeft kost tijd, ik vind het niet meer dan normaal dat je afstemt of een derde erbij voor beide oke is.

Slmt9

Berichten: 4729
Geregistreerd: 25-11-12

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 22:55

Ik ben ook wel benieuwd naar voor en na foto! En ik ben ook benieuwd of je je ruwvoerbeleid hebt aangepast.

Ik had ook al gezocht naar voeranalyses om te kijken of het voor mijn paard geschikt zou zijn.
Jammer dat dit niet beschikbaar wordt gesteld.

Slmt9

Berichten: 4729
Geregistreerd: 25-11-12

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 07:48

Voor diegene die geen instagram hebben, neem het. Voor je dagelijkse portie Jill, goed voor de lachspieren :D


Slmt9

Berichten: 4729
Geregistreerd: 25-11-12

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 09:27

White crackers _O-

Slmt9

Berichten: 4729
Geregistreerd: 25-11-12

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 15:57

Van mij mogen zulke dingen ook wel van te voren verteld worden. Maar dat is meer bij anderen.
Jill volg ik op yt vanaf het begin, dus daar weet ik het van. Maar zoals net gezegd, dan is het ook omdat ze er achter staat.
Ik verbaas me erover dat je nog geen sponseringsovereenkomst hebt met het drunens ruiterhuis. Volgens mij kom je daar vaker dan menig persoon in de supermarkt :D

Slmt9

Berichten: 4729
Geregistreerd: 25-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 17:54

LinsxDot schreef:
Ik vind dat over sponseren enz beetje opdringerig worden.
Heel youtube land heeft sponsors en als jill door 1 gesponsord word staat iedereen op ze kop en MOET ze dat even melden.
Jullie werken toch ook voor je geld? Een youtuber kan niet leven van alleen vieuws hoor daar horen ook sponsoren bij. En zelfde voor de paarden sport. Jill doet al heel veel zelf zonder geld toe geschoven te krijgen... die ene sponsor sowhat? Maak je je druk om joh


Wow, chill dude. Iedereen op de kop? Niemand heeft er toch commentaar op?
Sterker nog, ik beveel Jill vooral aan om zich door Drunens ruiterhuis te laten sponsoren gezien ze het ook altijd benoemd als ze er iets gekocht heeft.

Slmt9

Berichten: 4729
Geregistreerd: 25-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 14:52

Jiill_ schreef:
Er komt heeeleee coole nieuwe collectie aan... :):) ik kan zelf echt niet wachten. Verwacht oktober/november!


Spoileralerts zijn welkom!

Slmt9

Berichten: 4729
Geregistreerd: 25-11-12

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 18:08

I love bokt. Wat top dat je ons alvast een beetje lekker maakt :D
En wat te gek dat het in de winkels komt!! Toch weer een nieuwe stap, gefeliciteerd :D

Slmt9

Berichten: 4729
Geregistreerd: 25-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 19:21

kiwiwitje schreef:
Wauw Jill, wat heftig, en wat mooi hoe je dat zo via de vlog met ons wil delen. Dikke knuffel! :(:)


+1

Heel veel succes met de verhuizing (of was dat gister?). Hopelijk vind je gauw je draai.
Maar erg herkenbaar, je voorbeeld van de pensionperikelen. Hopelijk valt er een last van je schouders op de nieuwe stal.

Gaat alle huidige hulp mee of moet je ook weer nieuwe mensen zoeken?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: mooney, sterregoud en 39 bezoekers