Ik mis het rijden, maar...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Nala

Berichten: 8188
Geregistreerd: 11-04-13
Woonplaats: Kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 13:43

Ik zit een beetje in hetzelfde scheutje. Twee verzorgpaarden van 25 en 35. Die van 35 staat permanent op pensioen en gaat af en toe een half uurtje mee. Ik loop alleen maar de eigenaresse rijdt nog. Hier vind ik het eigenlijk helemaal niet moeilijk, hij wil niet meer echt wandelen, behalve richting huis. Dan is het makkelijk nee zeggen.

Die van 25 is echter nog best fit en een echte workaholic qua mentaliteit. Hij heeft artrose en narcolepsie, maar dit lijkt hij zelf niet te snappen, waardoor hij als het kon nog dagelijks urenlange buitenritten zou maken. Hij wil met lopen ook altijd verder ipv naar huis, dus extra moeilijk om er niet op te stappen of hem niet te overvragen. Vooral wanneer bijna iedereen om je heen je aankijkt van "hij wil toch nog? Dan rijd toch gewoon!"

Tot nu toe houd ik het goed vol om er niet op te stappen, ik hoop dat dat zo blijft.

Edit: wandelen veranderd in lopen ter verduidelijking

❤ Nala 29/06/2019 ❤
❤ Bayron 06/04/2014 ❤ Titan 06/07/2016 ❤


Nala

Berichten: 8188
Geregistreerd: 11-04-13
Woonplaats: Kerkrade

Re: Ik mis het rijden, maar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 17:08

Precies, soms weet je niet wat je nou precies ziet. In eerste instantie dacht ik dat ze sneller op me af kwamen in de wei omdat ze weer wat wouden doen, maar volgens mij komen ze juist sneller omdat ze nu merken dat ik hun grenzen respecteer en dat ze nu 'blijer' zijn met hun activiteiten.

❤ Nala 29/06/2019 ❤
❤ Bayron 06/04/2014 ❤ Titan 06/07/2016 ❤

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Barchetta, bonnielau, Damelza, kyrkelover, L_iek, neline11, Nientsje, Selina, Vagabondo en 99 bezoekers