pixio robot camera 'verhuren'

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

pixio robot camera 'verhuren'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-18 08:29

Ik ben in bezit van een pixio robot camera. Dat is een camara robot die je filmt terwijl je aan het rijden ben in de bak.

Door middel van 3 bacons in de bak, en een horloge die je bij je draagt. Volgt de camera jou. Hij zoomt automatisch in en uit.

Nu wil ik deze camera soort van verhuren. Ik zelf stel de camera in, en blijf uiteraad aanwezig en houdt de camera goed in de gaten zodat je goed in beeld blijft.

Dus als je bijvoorbeeld les heb of gewoon keer aan t rijden ben. Ik weet als je regelmatig jezelf filmt dat je hiervan veel kan leren.

Advertentie moet ik nog verzinnen. Ik ben niet zo goed in de juiste worden/tekst te verzinnen. Maar wat ik me af vraag, zou ik hier vraag naar zijn? en wat is iemand bereidt om er voor te betalen.

De opnames worden met een sony HD Camera gemaakt. ik kan dan de film gelijk op mijn telefoon zetten. En dan sturen na de andere. De film op een usb is ook een mogelijkheid.


plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-18 08:49

kitlover schreef:
Ik denk dat er best vraag naar is. Ik heb ook wel eens naar zo'n camera gekeken maar ze waren veels te duur voor die drie keer per jaar dat ik ze gebruik.
Maar om er nou iemand bij te huren? Ik zou die camera willen zodat ik in alle rust alleen kan rijden. Wat dus niet werkt als er iemand is. En als er iemand is, dan kan diegene toch ook gewoon de camera vasthouden?


voordeel van camera niet vasthouden is dat je beeld veel stabieler is, en dus niet schokkerig is.

Rede is dat ik hem niet 'alleen' wil verhuren is omdat 1. ik daar hem te duur voor vind. 2. je moet weten hoe je hem instelt.


plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Re: pixio robot camera 'verhuren'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-18 09:18

kitlover: dit heeft niet met vertrouwen te maken. maar ook het afstellen ervan. Al de camera te hoog insteld of te laag dan gaat hij met inzoomen bijv de lucht filmen of de grond.. omdat hij niet goed afgesteld staat. Dan is het wel fijn dat iemand dan achter de camera het gelijk goed insteld.

Ik heb keer me laptop ik volle vertrouwen door iemand laten gebruiken. Geen idee wat er mis is gegaan. Maar sinds dien elke keer bij het opstarten. opent hij automatisch het kladblok met 1 of andere tekst erin...

maar zo ieder zijn mening. Ik snap dat sommige mensen het fijner vind als er niet iemand bij is.

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-18 11:12

Helemaal duidelijk

Bedankt voor jullie meningen.

Dan gebruik ik de camera alleen voor m’n eigen gebruik. ;-)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amandananana, ardanwan, AVdB96, Dnies90, Esther_r20, Gigixponys, Hanjan, ImkeTarek, Lukasje, Mauritzio, stefanie33, vilheide en 186 bezoekers