[VOLG] Mijn goud rinkelt niet......

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, balance, Lous

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Faitherr

Re: [VOLG] Mijn goud rinkelt niet......

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 08:31

Wat een leuk topic en een knap paard! Zij was van winser-G toch? Mijne is ook van winser en volgensmij zijn ze ook even oud hahha, april is op 2 mei 7 geworden. Heel leuk om te lezen dit, ik volg.
Afbeelding
Afbeelding

Trouwens, je hebt nu de rish toch? Bevalt die? Houd die wel de manen heel?

Faitherr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 13:38

wendy1987 schreef:
Faitherr, klopt ze is inderdaad ook van Winser-G en ook 7 geworden laatst :)) Jou haf is ook knap!

De RSIH bevalt mij heel goed, manen blijven mooi heel eronder. Maar zonder heeft ze dan ook gewoon niets, ze schuurt alles eraf dan. Moeilijk te geloven als je haar nu ziet maar is echt zo..

Jumpyhorse, wat bedoel je precies? Verkeerd topic denk ik? :)

Wat leuk! Jaa ik ben ook zeker blij met dr, hmm dat klinkt goed. Ze heeft geen exceem maar wel last van de vliegen en de manen worden afgeknaagd hier. Ik wil alleen niet een deken die de manen juist stuk maakt.
Ze heeft inderdaad ontzettend gave manen die van jou! Heeft ze het exceem dan van haar moeders kant? Dacht dat t niet heel veel voor kwam bij winser?

Faitherr

Re: [VOLG] Mijn goud rinkelt niet......

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 20:25

Hele gave frontriem en mooi hoofdstel! Als we fanatiek wedstrijden gaan rijden wil ik ook wel een mooi (rondgenaaid) lak hoofdstel <3

Heb je de voorpluk ook gewassen? Doe je dat gewoon met dezelfde shampoo als de rest? Staat ze dat gewoon toe en komt het niet in de ogen? Hier was ik soms de voorpluk mee als het echt echt nodig is maar zou eigenlijk vaker moeten, echter doet ze ontzettend spastisch omdat ze bang is dat er water in dr oren komen (wat door haar spastische bewegingen alleen maar sneller gebeurd >;) ) dus soms ga ik het gevecht aan maar door al dat geschud heb ik het idee dat het ook sneller in haar ogen kan komen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie