[VOLG] Mijn goud rinkelt niet......

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jumpyhorse

Berichten: 1846
Geregistreerd: 14-11-15
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 17:38

wendy1987 schreef:
Leuk sanneloveyou!

Renee.. ja gaan we zeker doen! En die foto is nog steeds zo mooi. Knappe Shanti :+:

Na de les van donderdag gaat het zo'n stuk beter!
Gisteren even kort gereden en vandaag in totaal 50 minuten.
Nú is het wel zo dat ik altijd 10 min warm stap en minstens 10 min uit stap. Dit doe ik met behulp van timer op horloge dus is ook echt 10 min.

Ze was eind vorig jaar licht spierbevangen dus let nu nog meer op dan ik al deed :))

Net ging ze zo lekker. Ik moet goed opletten dat ik recht zit en mijn handen op zelfde plek houd. Ik mag niet meegeven en ze iets naar voren doen want dan gaat ze daarop gelijk hangen.

We zijn heel druk bezig met het recht op 2 teugels lopen.
Zij kan het wel maar ik zit dan zelf te klooien. Haha
Nu gaat het weer beter. Ik moet dus op handen letten. Schouders ontspannen. Vooral links want die zet ik vast om wat voor reden dan ook (wrs door mijn slechte enkel rechts..) ..
Ik moet haar continu een stap voor blijven zodat ze op mij let en elke pas van mij is. Ze loopt heel graag maar als het moeilijk is gaat ze langzamer en daarna denkt ze.. oww ik kan wel harder hoor :+ maar dat is dus niet de bedoeling.
Ook moet ze evenveel druk aannemen op beide teugels en niet over haar schouder vallen.

Allemaal dingen waar ik dus op moet letten want als ik het goed doe. Doet zij dat ook.. het ligt dus echt vooral aan mij. Maar vandaag ging zo fijn :+:
Goed aan het been. Lekker los. Kon haar overal elke pas controleren. Zo lekker gevoel!!!!

Daarna welverdiende douche en even lekker rollen..

Ik ben zo trots elke keer nog. Zelf alles geleerd aan haar en dan zo fijn lopen <3

Mijn ezel aan het rollen :')

[ [url=m/fA04uQ.jpg]Afbeelding[/url] ]


van waar komen die groene benen? := := :=


jumpyhorse

Berichten: 1846
Geregistreerd: 14-11-15
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 21:39

wendy1987 schreef:
Jumoyhorse. Dat is spul tegen de vliegen. Had ik net opgedaan dus dan zie je het duidelijk haha. Zorgt ervoor dat ze minder bij haar in de buurt zitten. Of iig de kleine mugjes blijven dan meer weg gelukkig


ah zo, oeps!

jumpyhorse

Berichten: 1846
Geregistreerd: 14-11-15
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 09:43

Ga je hem later in de opfok zetten, of hou je hem thuis?
Spoiler:
lekker rechtstreekse vraag :')


jumpyhorse

Berichten: 1846
Geregistreerd: 14-11-15
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 13:49

Ja oeps... :x
Was voor het topic van xleonie bedoeld, met haar merrie die was bevallen

jumpyhorse

Berichten: 1846
Geregistreerd: 14-11-15
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 16:29

Ik volg nog steeds hoor :)

jumpyhorse

Berichten: 1846
Geregistreerd: 14-11-15
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 10:08

Om je proef vanbuiten te leren is het misschien ook een tip om op een blaadje papier de letters te tekenen, en dan met je vinger de proef op dat blaadje volgen zeg maar, tenminste, zo heb ik op 1 dag mijn proef vanbuiten kunnen leren, dan hoef je het met je paard nog maar een of twee keer te herhalen

jumpyhorse

Berichten: 1846
Geregistreerd: 14-11-15
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 20:28

Jaa sterren zijn leuk! Wou ik dit jaar doen maar mijn tondeuze is stuk :( maar geloof me, sterren zijn niet penny tov wat ik volgende winter ga doen :') ( heel ridderharnas)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, corinec, DDD3, DotBot, Fleuribelle, Karintich, Symke, zippora en 155 bezoekers