Paard andere naam geven

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
lnvdh
Berichten: 956
Geregistreerd: 01-07-17

Paard andere naam geven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-18 11:11

Ik weet dat dat op paspoort moeilijk os of geld kost maar zijn er meer die hun paard na aankoop een andere naam hebben gegeven? Ik vind de huidige naam niet zo mooi dus wil hem een andere roepnaam geven... ben benieuwd hoeveel anderen dan ook gedaan hebben

Storm, voor altijd in ons hart 09-10-2020


lnvdh
Berichten: 956
Geregistreerd: 01-07-17

Re: Paard andere naam geven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-18 00:31

nee hoor ik hoef niet te veranderen op paspoort. Zijn naam is op zijn stamboom al anders als zijn paspoort maar vind beide namen niet leuk. Zelf willen we hem nu Sam gaan noemen.. maar hij is wel al 6 en luisterd al 6 jaar naar zijn paspoort naam dus vind het ergens wel weer beetje gek.. Maar ik vind zijn huidige naam niet leuk en wil de negatieve periode die ik met hem heb gehad ook afsluiten door hem een nieuwe naam te geven.. nieuwe start nieuwe naam... maar ergens blijft het een beetje raar..... maar goed heel veel hebben het dus gedaan dus als hij morgen goed gekeurd wordt krijgt hij gewoon snel zijn nieuwe naam.

Storm, voor altijd in ons hart 09-10-2020


lnvdh
Berichten: 956
Geregistreerd: 01-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-18 14:06

Koper schreef:
Ik vraag me eigenlijk af of TS nog gaat reageren om opheldering te bieden. Wil ze nou de naam in het paspoort veranderen of wil ze alleen een roepnaam voor haar paard?


had ik al gedaan hoor, ik hoef het niet in het paspoort te veranderen alleen een andere roepnaam na evt aankoop. hij luisterd al 6 jaar naar deze naam maar ik vind hem vreselijk.. dus vndr. in zijn paspoort staat een hele andere naam. maar dat boeit me niet zo

Storm, voor altijd in ons hart 09-10-2020

lnvdh
Berichten: 956
Geregistreerd: 01-07-17

Re: Paard andere naam geven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-18 09:18

Ik heb toch ff hulp nodig. Het dier heet xxx in paspoort . Dat staat ook bij afstanmelingen.. dst is dan zijn stamboek naam ook. Daarna kreeg hij een roepnaam y. Dat vind ik netgens terug. Nu vind ik roepnaam y vreselijk en wil
Die veranderen. Dat hij andere paspoortnaam en stamboeknaam zo blijft heb ik geen moeite mee maar kan je dan gewoon wedstrijden rijden onder je nieuwe roepnaam?

Storm, voor altijd in ons hart 09-10-2020

lnvdh
Berichten: 956
Geregistreerd: 01-07-17

Re: Paard andere naam geven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-18 10:24

En moet die dan met dezelfde letter als paspoortnaam beginnen?

Storm, voor altijd in ons hart 09-10-2020

lnvdh
Berichten: 956
Geregistreerd: 01-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-18 17:09

maar dan verdwijnt zijn vorige roepnaam dus ook? dan heeft hij dus straks een stamboom/ paspoort naam en een roep/startkaart/wedstrijdnaam?

Storm, voor altijd in ons hart 09-10-2020


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Amazonbot, BDC, Isabel_k, Jennifer_S, kimmetje26, Kirsha, mooney, NoorW, redbutton, Vagabondo, VinandoW, WendyKtH en 125 bezoekers