Paard andere naam geven

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, LindyH, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 11:22

Gypsy schreef:
Ik kan het niet haha. Ze heten nu eenmaal zoals ze heten. :o

Als je zulke gare namen tegenkomt als in het welsh stamboek, dan ga je ze vanzelf wel veranderen _O-
Of paarden die in hun paspoort alleen de 1e letter hebben gekregen zoals mijn paard vroeger die heette 'P'...

Hier noemen we ze allemaal anders dan hun paspoort naam, want ja voor ik hun namen uitgeroepen heb zijn ze al 5x de bocht om.

Op wedstrijden hebben ze wel hun paspoort naam, puur omdat voor FEI verplicht is (nouja verplicht, ik weiger 1000 euro te betalen per pony voor een andere naam >;) )

www.MelanievandeBunt.com Instructie en Africhting | [RIJ-ITP] Een geweldig jaar met onze welsh toppers in de mensport!
2span pony Internationaal CAI3* B-Kader lid
Jimmy/Tommy 2 span: Drs ZZ+5 | Vdh Z+3
Diego/Tommy 2span: Drs L+11 | Vdh M+2
Pablo/Diego 2span: in opleiding

Sylvester: Drs Z+3 + Vdh Z+13 | Jimmy: Drs M+10 + Vdh M+7 | Tommy: Drs L+27 + Vdh M+10 | Diëgo:Drs L+26 + Vdh Z+0| Pablo:Drs L+4 + Vdh M+1

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 11:27

Gypsy schreef:
Oh voor onze welsh gebruiken we de roepnaam die de fokker gebruikte. :o Het voelt raar om het compleet te veranderen. :P

Ja hier idd idem vaak, de naam die dan als roepnaam al werd gebruikt pakken we dan vaak over. (Oke Jam werd hier Jim :Y) ) Maar niet de paspoort naam haha

www.MelanievandeBunt.com Instructie en Africhting | [RIJ-ITP] Een geweldig jaar met onze welsh toppers in de mensport!
2span pony Internationaal CAI3* B-Kader lid
Jimmy/Tommy 2 span: Drs ZZ+5 | Vdh Z+3
Diego/Tommy 2span: Drs L+11 | Vdh M+2
Pablo/Diego 2span: in opleiding

Sylvester: Drs Z+3 + Vdh Z+13 | Jimmy: Drs M+10 + Vdh M+7 | Tommy: Drs L+27 + Vdh M+10 | Diëgo:Drs L+26 + Vdh Z+0| Pablo:Drs L+4 + Vdh M+1

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie