Kinderen en hun pony's kletstopic?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sylkai

Berichten: 1098
Geregistreerd: 11-02-14
Woonplaats: Loenhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 08:19

Wat een leuk topic mag ik mee kletsen.
Hier 7 kindjes waarvan er 4 net zo paardengek als de mama.
Wij hebben 1 echte kinderpony (een doodbrave shetlander) en een bomproof tinker waar ze op rond hobbelen, onze oudste dochters rijden ook op de manege.

Al weer een poosje op zoek naar een leuke kinderwelsh of zo maar nog niks op ons pas gezien wat ons aanspreekt , de shet wordt toch echt wel iets te klein soms, dus de laatste tijd is het alleen nog voor de kar ;)

Hof ter Baet's Izzy bevallen op 12 April van een prachtige hengst [KS-ITP] Meet Hof ter Baet's Sparrow


Sylkai

Berichten: 1098
Geregistreerd: 11-02-14
Woonplaats: Loenhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 10:34

kwita schreef:
Welkom Sylkai, amai 7 kinderen Heb je dan nog tijd voor een paard/pony.Het lijkt me op de drukke momenten even lastig ( met griep ) Ik heb daar echt veel respect voor,weet niet of ik het zelf zou kunnen!


Toevallig net de griep gehad en dan nog zwanger van nummer 8 voor 1 Juli haha.
Maar op zulke momenten helpt mijn man mee als hij toevallig optijd thuis is, en ook de oudste 4 kinderen helpen op zo'n moment gelukkig zonder te mopperen. Ik heb het voordeel mijn paarden aan huis te hebben dus als alles op school zit of als de 3 kleintjes slapen ben ik bij de paardjes te vinden ;) Je groeit er ook in, je krijgt niet ineens alle kids gelijk op je dak hahaha. En ja soms is het druk maar ook altijd gezellig en geen moment stil, zou het niet anders willen <3 :D

Hof ter Baet's Izzy bevallen op 12 April van een prachtige hengst [KS-ITP] Meet Hof ter Baet's Sparrow

Sylkai

Berichten: 1098
Geregistreerd: 11-02-14
Woonplaats: Loenhout

Re: Kinderen en hun pony's kletstopic?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 22:15

Wat n leuke foto's <3

Het valt goed mee hoor haha, ik ben nog niet gek :D
De was is hier soms de himalaya maar verder oke haha, ook de kids hebben hun "taakjes". (Lees tafeldekken en vaatwasser onruimen).
Zal blij zijn als het weer beter weer is ;)

Hof ter Baet's Izzy bevallen op 12 April van een prachtige hengst [KS-ITP] Meet Hof ter Baet's Sparrow


Sylkai

Berichten: 1098
Geregistreerd: 11-02-14
Woonplaats: Loenhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 14:06

Hier gisteren mijn meiden voor het eerst naar de ponyclub een dorp verder geweest.
Ze vonden het heel leuk en mogen hier voortaan elk weekeind met de paarden bezig zijn.
Is 3 uur waarvan ongeveer 1 uur rijden, uur poetsen en tutten en 1 uur bv voltige,buitenrit, vrijheidsdressuur of andere dingen.

Afbeelding

Afbeelding

Hof ter Baet's Izzy bevallen op 12 April van een prachtige hengst [KS-ITP] Meet Hof ter Baet's Sparrow

Sylkai

Berichten: 1098
Geregistreerd: 11-02-14
Woonplaats: Loenhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 07:31

Ik kom straks even reageren, donderdagavond is hier een veulen geboren.
Uiteraard zijn de kindjes helemaal weg van hem, zelfs de 2 oudere jongens hier die niks met paarden hebben hebben zitten kijken, foto's trekken, aaien en noem maar op haha ;-)

Afbeelding

Hof ter Baet's Izzy bevallen op 12 April van een prachtige hengst [KS-ITP] Meet Hof ter Baet's Sparrow

Sylkai

Berichten: 1098
Geregistreerd: 11-02-14
Woonplaats: Loenhout

Re: Kinderen en hun pony's kletstopic?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 10:01


Hof ter Baet's Izzy bevallen op 12 April van een prachtige hengst [KS-ITP] Meet Hof ter Baet's Sparrow

Sylkai

Berichten: 1098
Geregistreerd: 11-02-14
Woonplaats: Loenhout

Re: Kinderen en hun pony's kletstopic?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-18 09:53

Ilora, hij is netjes wit, en wauw dat roze ik ben gek op roze hahaha ;-)

Chasey, Leuk filmpje !

Hof ter Baet's Izzy bevallen op 12 April van een prachtige hengst [KS-ITP] Meet Hof ter Baet's Sparrow


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Sanet en 35 bezoekers