[VOLG] mijn gevecht tegen mijn angst

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 19:22

Ik heb net het hele topic doorgelezen en ik vind je een topper! +:)+ Ik heb zelf ook veel last van angst dus ik heb met bewondering je vorderingen gelezen. Tijd om mezelf een schop te geven en er ook wat aan te gaan doen.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 05:17

nardxash schreef:
Wat vervelend dat jij ook angst ervaart, waar heb jij precies angst voor als ik mag vragen?


Bij mij is het vooral angst dat mijn pony gaat rennen. Tijdens het rijden zit ik continue om me heen te kijken waar hij eventueel van zou kunnen schrikken. Pony heeft overigens bij de vorige eigenaresse kinderlesjes gelopen en hij was de lieveling. Tranen met tuiten toen ik hem op kwam halen.
Het zit dus echt tussen m'n oren, het blijft natuurlijk een dier maar ik heb absoluut geen renner.


Anoniem

Re: [VOLG] mijn gevecht tegen mijn angst

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 07:51

Super! Fijn dat het zo goed gaat :D

Anoniem

Re: [VOLG] mijn gevecht tegen mijn angst

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 18:37

Super zeg! Je hebt echt al sprongen gemaakt.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 13:06

Wat goed dat je er met die kou op bent gegaan! Was ze niet fris?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 13:10

Super!! *\o/* Echt goed van je!

Anoniem

Re: [VOLG] mijn gevecht tegen mijn angst

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 11:48

Wauuww, gaaf! :D


Anoniem

Re: [VOLG] mijn gevecht tegen mijn angst

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 18:56

Super goed! Kan je bij jou leuk buitenrijden?

Anoniem

Re: [VOLG] mijn gevecht tegen mijn angst

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 04:49

Is het een idee om buiten met Pep te gaan wandelen en als het goed voelt voor jou een stukje erop?

Ik merkte dat bij mezelf op het strand afgelopen week, in de bak vind ik het nog steeds spannend dus ik had expres geen zadel meegenomen. Hij was zo rustig op het strand dat ik er toch op heb gezeten.
Gisteren in de bak had ik weer de zenuwen maar dat stukje op het strand pakken ze me niet meer af. Het hielp natuurlijk ook dat er in de verste verte geen auto/verkeer te bekennen was.

Blijf vooral doen wat goed voelt, als dat voor de komende weken de bak is dan blijf je in de bak. Doe het vooral in kleine stapjes. Je komt er wel TS, je bent zo'n doorzetter +:)+


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: lauralarissa, YandexBot en 24 bezoekers