Kinderen en hun pony's kletstopic?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34444
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 19:11

Heerlijk hoor!

Ik ben heel trots <3 wel gesloopt nu. Maar blij dat ik mee ben geweest.


SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34444
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 07:38

Heel veel sterkte.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34444
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 09:43

Heerlijk!

Ik vond de wedstrijd op de manege ook zo leuk. Heerlijk al die kinderen tutten met die pony's. En ook zo leuk dat opbouwende commentaar op de coupons. Iedereen een rozetje na afloop. Al die blije gezichtjes.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34444
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 13:07

Wij gaan zaterdag voor het eerst ergens kijken. Dochter heeft al overal verkondigd dat ze een pony krijgt. Eerst maar eens zien of het past.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34444
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 14:06

Wij zijn vanmorgen samen naar stal geweest, dat heb je met vakantie. Wel :brr: . Ze mocht even uitstappen. Vanmiddag les op de manege.

Pony kijken ging niet door, pony had iets met zijn hoef. Geen idee wat, maar we zijn dus niet geweest.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34444
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 10:59

Bij ons op stal was de staleigenaar het na de laatste strenge winter ook zat, die heeft toen meteen na de vorstperiode een verwarmingssysteem aangelegd bij de waterleiding. Uit alle bakjes komt nog gewoon water :j . Is ook niet te doen anders met zoveel paarden.

Dochter heeft gisteren goed haar best gedaan en de pony waarbij ik de vorige keer mee moest rennen nu helemaal zelf in galop gekregen. Ik kon dus idd lekker in de kantine zitten :9k

Als alles goed gaat kan onze dochter morgen schaatsen op de manege. Ze hebben 1 buitenbak onder water laten zetten door de brandweer. Morgen zou de baan goed moeten zijn. We hebben net op stal even de waterbak getest (we staan op een eventingstal met ons paard) maar het ijs zei krak toen ik er op ging lopen :')

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34444
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 07:41

Ja die foto is prachtig :j

Hier is geschaatst van de week, en ze is een paar keer mee naar stal geweest dik ingepakt :brr: Vanmiddag weer les op de manege.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34444
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 18:50

O die laatste foto met Bliksem kun je zo inlijsten!

Haha MissToseland duidelijk op de groei :D wat kijkt ze er serieus bij trouwens!

Wow gesprongen, stoer hoor!

Ik ben vanmiddag niet mee geweest, mijn man is mee gegaan. Ze kwam net vol trots vertellen dat ze heel lang in galop is geweest. Mooi dat ze het nu niet meer eng vindt.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34444
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 11:07

Rijden ze allemaal achter elkaar aan dan? Dat is op de manege van onze dochter niet. Daar is het soms wel georganiseerde chaos :')

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34444
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 06:52

Wat mooi dat hij het zo af heeft kunnen sluiten Chasey. En idd wat een mooie plaatjes weer!

Onze dochter heeft geen autisme, maar dat in paniek schieten en niks meer horen en helemaal afsluiten herken ik wel hoor bij haar. Idd paardrijden is een hele mooie vorm om daar mee om te leren gaan en stapje bij stapje daar steeds iets je grenzen in te verleggen.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34444
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 08:08

Wat goed gefeliciteerd met je prijzen!

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34444
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 16:25

Afbeelding

Ze zit vandaag voor het eerst op deze pony. Spannend vindt ze dat altijd weer. Maar ze doet het netjes. Benieuwd of ze ook in galop durft zo. Grote pony voor haar.

We hadden via Facebook op een hele leuke pony gereageerd. Maar andere mensen waren ons voor. Nu duimen dat zij hem niks vinden. Kunnen wij gaan kijken. Bij die jonge pony moeten we nog steeds langs. Maar we zijn een beetje druk geweest de laatste tijd.


SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34444
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 18:32

Nee mocht niet van de juf. Pony is een beetje vlug en doet haar hoofd naar beneden. Ze wordt ook met bijzet gereden. Maar ze deed het verder netjes hoor.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34444
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 16:32

sneeuwpop leuke pony's hoor :j . Wij zoeken wel iets wat al goed bekend is met zadel en een ruitertje. Daar hebben we zelf echt geen kennis van en we hebben ook niemand in onze directe omgeving die er op past en de handigheid hiervoor heeft.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34444
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 15:04

Haha hier ook 1 en dat vind ik echt genoeg :') . Wel mooi als je ze allemaal zo'n fijne jeugd kan geven door lekker met dieren bezig te zijn. Ik heb daar zelf ook mijn fijnste jeugdherinneringen aan.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34444
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 11:51

Wij zijn gisteren met ons paard bij de kliniek geweest. Onze dochter vond het verhaal heel interessant en had graag mee gewild. Maar helaas we konden onder schooltijd, veel praktischer ook. Gelukkig niks ernstigs, hoefbandje iets verstuikt waarschijnlijk verstapt. Moet met 3 weken weer beter zijn.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34444
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 10:41

O heerlijk!

Wij wandelen ook. Ik met paard en dochterlief heeft verschillende hindernissen gesprongen. En tussendoor even geknuffeld <3

Afbeelding

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34444
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 15:22

Afbeelding

Zelfde pony als vorige week. Nu vindt ze het leuk en bijna niet meer spannend. Toch stoer hoor op zo'n maatje groter.

Chasey wat heerlijk genieten met elkaar. Dat is echt fijn als dat zo kan.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34444
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 17:40

Aaah lief!

Nou ze is in galop geweest hoor, kostte wat moeite maar ze deed het maar mooi! Maar ja, als je de bochten afsnijdt of dicht achter je voorganger zit dan wil het ook niet zo. Toen ze eenmaal niemand meer voor zich had heeft ze het voor elkaar gekregen. Trots dat ze was!

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34444
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 10:41

Netjes hoor! Succes met springen vanmiddag. Je filmpjes staan alleen niet openbaar volgens mij, ze zijn niet zichtbaar.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34444
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 16:11

Geen anti graas touwtje pony doet haar hoofd naar beneden in draf. Dat lukt met dit touwtje niet. Anders is het namelijk glijden geblazen :')

Wat een mooie plaatjes en updates komen er voorbij! Wij hebben 21 april ouder kind les. Moeten de ouders ook te paard. Ons paard is nog steeds kreupel dus mogen we de haflingers van een vriendin van ons lenen. Die staan gestald op de manege waar onze dochter rijdt. Zal eens kijken of iemand foto's wil maken.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34444
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 06:41

Succes vandaag!

Mijn man zou eigenlijk eventing Maarsbergen starten vandaag, maar ons paard is nog steeds niet goed. Gister weer een tripje naar de kliniek gehad. We weten nu wel precies wat het is en waar het zit. Hij heeft door overbelasting een steriele ontsteking in het hoefgewricht rechtsvoor. Dat is nu ingespoten met cortisone en moet verder met gecontroleerde beweging (stappen aan de hand, later onder de man) beter worden. We gaan nu maar vanmiddag bij de cross kijken. Onze dochter vindt het altijd leuk om mee te gaan op wedstrijd. Hoe groter ze wordt hoe beter dat gaat, ze helpt echt super mee op zo'n dag.

Dat het niet door gaat kwam ergens wel goed uit, ze moest nog een inhaalles plannen op de manege. Ze gaat dus zo pony rijden, en dan maandag ook weer :j

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34444
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 15:42

Nou ja 2e maar snel vergeten dan. Gefeliciteerd met de 1e prijs!

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34444
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 07:45

Oooo zo schattig <3

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34444
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 19:25

Mijn dochter heeft een roze cap roze rijbroek en roze bodywarmer. Ze wil ook vast graag roze jodphurs :')

Chasey heerlijke plaatjes weer!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: JackDaniel99, Nina1999, Pellelilly, Sanet, shaddy82, Slmt9, sterregoud en 26 bezoekers