Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Kabayo

Berichten: 13870
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 22:37

Ik vind je echt een bikkel Nynke. Jeetje wat is het koud. En wat is ze gaaf zeg! En ook steeds mooier vind ik. Fijn dat ze goed liep aan de touwtjes!
Bak is wel hard. Toplaag niet en het is vlak :)

Leuk odenxia! Wat in de buurt?

Mijn dame ook afgeleverd voor het beleren :) toevallig de lamp boven de stal net kapot :Y)
Afbeelding

If pretty is all you have, ugly is all you are...
[KS-MK] Zilver werkt aan een nieuw wonder!


Kabayo

Berichten: 13870
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 20:00

Sbravour ze word alleen beleerd voor de wagen. Misschien is ze wel super mak en gebeurd er niks. Maar ik heb 0,0 ervaring met mennen. Maar al het voorwerk doe ik wel zelf. En ook onder het zadel doe ik allemaal zelf. Maar ongelukken omdat ik verwacht dat ze niks doet teken ik niet voor. Liever door een met veel ervaring. En ze staat gewoon op mijn werk dus ik ben er ten alle tijden bij :) Als ze braaf ik voor de wagen durf ik vast wel eens te mennen . Maar het is niet mijn prioriteit. Wil ook op men les volgend jaar

Annetteflame super zeg!! Ja dan word je echt de hele dag super blij hihi. Hoe rot het weer ook is!!

Odenxia fijn dat ze zo dichtbij is! Mijn paard staat 2 km verder. Dus 5 minuutjes :D en zoals boven vermeld , ben ik er dagelijk van half 8 tot 5 :)
Beterschap!

Klinkt verstandig Nynke! Ben benieuwd hoe ze het doet!

Murosch
Dankje! Nee ze wordt pas eind juni gedekt. Wil een laat veulen ook ivm leeftijd!

Zoe ze heeft vandaag een dagje vrij gehad. Morgen gaan we los!

Mijn knapperd was vandaag druk en onwennig. Steeds hinniken. Daarom besloten haar een dagje te laten settelen. Morgen gaat ze voor de wagen! Wel even haar nieuwe hoofdstel gepast en even los gelaten! Zodat mijn werkgever haar even kon keuren. Zijn conclusie: iets neerwaarts , wat diep uit het borst. Erg mooie luxe merrie. Veel jeugd. Erg goede stap. Wordt wel ster. Zo leuk om te horen!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

If pretty is all you have, ugly is all you are...
[KS-MK] Zilver werkt aan een nieuw wonder!

Kabayo

Berichten: 13870
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 13:43

Thanks Nynke! Jaa maar het ging goed! Nu jij nog hihi ben benieuwd!!

Nou mijn topper heeft voor de wagen gelopen! Super mak!! Gaf geen kik. Alsof ze er al jaren voor liep. Ik ben trots :D En ook zo ontspannen
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


If pretty is all you have, ugly is all you are...
[KS-MK] Zilver werkt aan een nieuw wonder!

Kabayo

Berichten: 13870
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 19:35

Haha ja ze kan wel weer naar huis. Laat haar sowieso volgende week nog staan en probeer zelf ook eens te mennen. Ze was echt super braaf en ook zo ontspannen
Afbeelding
Morgen ga ik er "voor het eerst" op! Met zadel en los. Ben erg benieuwd. Zondag lekker vrij en dan maandag nog eens rijden. En dan nog een paar keer inspannen en dan naar huis. Even hard aan de bak (per dag 10/15 min) en dan lekker naar huis. Dan doen we weer kalm aan!

Echt super Nynke!! Ze is zooo braaf super. Volgende stap er maar achter :))

If pretty is all you have, ugly is all you are...
[KS-MK] Zilver werkt aan een nieuw wonder!

Kabayo

Berichten: 13870
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 12:11

Haha xapple het is inderdaad erg koud!! Dankjewel! Ik ben een trotse eigenaar :D

Zo jammer Nynke. Van het commentaar. Gelukkig weet je zelf beter!

Ik heb gereden. Super braaf maar wel bokken naar het been. Iets minder voorwaarts dan gister. Maar ik ben tevreden! Knappe dame
3 foto's komen uit een filmpje en zijn wazig. Filmpje plaats ik maar niet aangezien ze nog niet weet hoe ze zich moet dragen en dan weer in haar houding kruipt.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Leuk uitzicht <3
Afbeelding
Afbeelding
Filmpje aan de longe

Ik ben zó trots :D

If pretty is all you have, ugly is all you are...
[KS-MK] Zilver werkt aan een nieuw wonder!

Kabayo

Berichten: 13870
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 14:33

SBravour schreef:
Hopemyday: oi wat vervelend... gelukkig was hij vandaag wel weer zich zeilf :) Misschien heb ik er overheen gelezen, maar doet dit ook pijn bij een paard? Of verliezen ze echt alleen zicht?

Beide. Mijn pony had het ook. Meestal alleen bij zonnige dagen. Had altijd een UV werende vliegen kap op
Afbeelding


Balen hopemyday. Maar gelukkig kunnen ze er redelijk mee om gaan. Hopelijk word het niet erger
Vind het wel jammer dat je niet bijleest. Nooit eigenlijk. Zelfs niet nu je het laatst beloofd had..

Jeetje sbravour! Hopelijk niks ergs! Ben benieuwd donderdag.
En dankje :)

Dankje jumpingrider! Ziet er bij jou ook leuk uit!

Tineke dankje!!

Aww dawson. Ook naar de tandarts

Dankje Claudia! Jaa staat zeker leuk voor de wagen :)) jij kan ook weer bijna los *\o/*

Ook bedankt annetteflame en xapple

If pretty is all you have, ugly is all you are...
[KS-MK] Zilver werkt aan een nieuw wonder!

Kabayo

Berichten: 13870
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 14:40

HopeMyDay schreef:
Sorry Kabayo maar voor een bijleespost heb ik echt veel tijd nodig en dat heb ik nu eventjes niet..Het komt er echt aan, morgen ga ik op stage voor mijn opleiding en ben dan 3 weken niet thuis. Vandaar de haast..

Okee :) veel plezier op stage ! Ga je naar het buitenland?

If pretty is all you have, ugly is all you are...
[KS-MK] Zilver werkt aan een nieuw wonder!

Kabayo

Berichten: 13870
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 19:31

Leuk hopemyday! Veel plezier

Zilver vandaag een rust en was dag. Was zo heerlijk weer!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Sexy and she know it!Afbeelding
Tankje 8-)
Afbeelding

If pretty is all you have, ugly is all you are...
[KS-MK] Zilver werkt aan een nieuw wonder!

Kabayo

Berichten: 13870
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 21:15

Xapple
Super gaaf zeg!! Heel leuk gevoel he :D haha zijn koppie :')
Haha niet fan van Bartele ? Kan natuurlijk :P en die benen word zo geschoren. Als je het laat zitten zijn het net trekpaard sokken . Ik vind hem wel heeel knap <3
Afbeelding

Dankje Tineke ! Welk halster bedoel je? Mijn weidehalster? Die heb ik van de epplejeck tentenkamp haha. Of bedoel je mijn leren halster? Gaaf zeg . Die eskadron dekjes. Ik wou ze ook graag maar geld is ook eens op :P

Gaaf beeld annetteflame. Zon gaaf paard <3

Fijn dat het goed ging brechtcarlos!! Leuke foto

Welkom madeliefje! Leuk paard zeg!

Ze ziet er goed uit sbravour!

Ik heb vandaag eventjes gereden! Ging veel beter! Niet 1x gebokt! Helemaal blij. We lagen wel bijna onderuit. De bak was gesproeid en was op 1 plek wat natter. Ze gleed uit en daar gingen we! Bijna languit. Haar snuit ging over de grond. Gelukkig herpakte ze zich en vielen we niet. Pff m'n hart :P
Verder bezig geweest met reageren op been. En ivm privacy van de jongen die mij helpt (slechte) kwaliteit foto's. Excuses!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ze loopt zo fijn over de benen <3
Wel een filmpje van een stukje galop!

If pretty is all you have, ugly is all you are...
[KS-MK] Zilver werkt aan een nieuw wonder!

Kabayo

Berichten: 13870
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 20:43

Zoooo trots op jullie Nynke!! Wanneer ga je nog eens? Morgen?
En dankje :)

Xapple heerlijk gewassen. Altijd fijn. Super dat hij zo braaf was!!
Wat ontzettend balen zeg... van het nieuws. Echt rot... :(
Oh haha. Ja dat is het ras :P

Dankje zoe! Longeren ziet er erg fijn uit!

Km dankje! Viel nog mee hoor. Ging redelijk rustig haha. Och wat een kluns haha. Ze heeft je duidelijk gehoord :))

Leuke foto's tineke!

Dankje ilsey!

Hihi vind je sbravour. Vind zilvers hoofd zo lang. Mag wel wat sjieker :+ dankje!
Jeetje dat klinkt niet goed. Heb het vast gemist (of wordt vergeetachtig) maat wat is er gebeurd?

Dankje Claudia! Zag dat je vandaag ook alweer lekker gereden had :D

Dankje annetteflame!

Vandaag lekker vrij dagje en buiten geweest. Ze was wel sneu dat ze geen aandacht kreeg :')
Gister nog voor de wagen gelopen. Even kort 10 minuutjes. Hardstikke braaf. Hoop binnenkort zelf eens te kunnen mennen :)

If pretty is all you have, ugly is all you are...
[KS-MK] Zilver werkt aan een nieuw wonder!

Kabayo

Berichten: 13870
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 07:57

Welkom faline! Altijd eng als ze weg gaan haha. Daar gaat je kindje dan . Heb je al wat voor werk gedaan? Longeren enz?

Nynke zo knap <3 en lekker rustig aan. Toppie. Komt wel goed met jullie!!

Oo wat balen km. Anky halsters zijn altijd zo fijn!

Welkom pattypaard! Altijd leuk als je ze zo wild krijgt vind ik. Dan heb je echt iets om naar toe te werken. Mooi paard hoor!! Maar wel erg baby nog

Claudia. Dat is niet vaak , 3 keer :wow: nahja gelukkig is het bijna lente!! Dat geloof ik wel!! Nog maar een maandje en dan rij je er mee weg! Ze wordt echt knap

Sbravour ohh okee. Een vervelende misstap misschien?

Dankje annetteflame! Succes met de fysio!

Hier gister weer dagje vrij. Lekker kalm. Ze word wel echt bespierd zeg!
Afbeelding
Lekker zand bekkie :')
Afbeelding
Oh en ze is goed in volgen. Het is bijna stalk gedrag!

Van de fysio van mijn vorige pony een gratis mega horse gekregen. Dat is een extra supplement voor een juiste spieropbouw. Blij mee! Vandaag hopelijk weer even inspannen :) morgen weer rijden

If pretty is all you have, ugly is all you are...
[KS-MK] Zilver werkt aan een nieuw wonder!

Kabayo

Berichten: 13870
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 13:53

Claudia ja gaat zeker snel!!

Mooie hengst Nynke <3 ik hoop dat ik verschil merk met het supplement :) lekker mennen straks!

Xapple ziet er altijd zo sneu uit ja... hoop dat het voor hem helpt! Wat leuk!! Veel plezier morgen
Ja ik mijn vriend wil vast wel even filmen hihi

Vandaag voor het eerst zelf gement! Zoooo trots :D en zo super braaf!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

If pretty is all you have, ugly is all you are...
[KS-MK] Zilver werkt aan een nieuw wonder!

Kabayo

Berichten: 13870
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 14:30

xApple schreef:
Wat gaaf zeg. Wat is ze toch braaf. <3
Heb je een beetje in je hoofd hoeveel en wat je gaat doen de aankomende tijd?

Als ze straks weer thuis is 2 dagen longeren/lange lijnen en 1 keer rijden. Rijden maar 10/15 minuten. Longeren 20. Mennen word hem thuis nog niet want ben mijn wagen aan het opknappen. Dus wil het goed bevestigd hebben voor ze weer mee gaat. Dan kan ik haar over een paar maand zo weer inspannen :)

Dankje Claudia ! Ben ik zeker.
Jaa gewoon doen!

If pretty is all you have, ugly is all you are...
[KS-MK] Zilver werkt aan een nieuw wonder!

Kabayo

Berichten: 13870
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 14:31

Nanne ze kan er ook geen zin in hebben.. ik ken de pony verder niet dus kan je helaas niks zinnigs melden...

Welkom terug Marijke. Ziet er goed uit!

Claudia super goed!! Mooie foto's ook :) Is al klaar voor het echte werk :)) ze lijkt ook heel rustig met het hangen

Super goed Nynke! Komt allemaal wel. Ze zijn niet na 3 keer Z :P Ze is echt relaxt met inspannen. Zo fijn . En wat een mooie deken!

Tuurlijk Melissa! Welkom. Heb je meer info?

Dankje ilsey! Ja dat is super fijn!
Heel erg verstandig!! Als je bang/onzeker bent moet je inderdaad eerst daar aan werken. Dan weer verder.

Dankje faline! Ja klopt :) Oh dat is fijn! Ook voor de beleerder haha. Ben benieuwd! En beterschap nog. Of heb je er geen last van?

Ik ben zó ontzettend trots <3 Eerste keer in de buitenbak. Heel even aan de longeerlijn gehad , dat vond ze maar saai. Dus opgestapt. Bleef uitmuntend goed stilstaan. Had geen hulp. Was wel iemand in de bak aanwezig. Wat stap draf galop gedaan. Ging erg goed! 2 keer bokken maar daarna was het ook klaar.
Daarna heerlijk de weg uit!! En echt zo super braaf. Was braver dan de andere paarden haha. Liep constant voorop en vond helemaal niks eng!! Ik ben in de wolken <3
Trekker proof
Afbeelding
Afbeelding
Ik ben de linker
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

If pretty is all you have, ugly is all you are...
[KS-MK] Zilver werkt aan een nieuw wonder!

Kabayo

Berichten: 13870
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 11:31

Ik heb hetzelfde gedaan gister xapple. Even niks. Vandaag even vrijheidsdressuur oefenen. Even wat anders. En dankje!

Pattypaard hihi even gek doen. Altijd goed voor ze om weer nieuwe dingen te introduceren :) je had wel beter die jaarling er tussen weg kunnen halen. Die jaag je zo ook constant op

Moonprayer leuk filmpje op insta. Wel zou ik hem volgende keer even laten vasthouden. Voor de veiligheid (en een cap!)

Mijn insta is voor de geïnteresseerden meaondera

Sbravour mooi halster!

Zoe ja haar bespiering is echt mooi! Dankje :) en ja. Ze is echt goud waard <3 zaterdag naar het strand in de buurt!!
En wat super zeg!! Ziet er ook braaf uit! *\o/*

Super amado!

Ilsey dankje! Was ook heel leuk en ontspannen. Mijn pony moest altijd van álles schrikken. Kon nooit normaal rijden . En zilver vond niks eng. Alleen putdeksels haha

Mooie foto's Nynke. Ze is knap <3 en super mooie hengst!

Km fijn dat het niks ernstigs is! Aparte filmpjes hoor. Headshaking syndrome?

Faline top dat het vervoer zo gord ging! Mooie foto

Claudia dankje!! En wat super goed van jullie!!

Mooi paard Melissa

Brechtcarlos hihi dankje! Leuk compliment. Ik was in het begin een beetje bang dat ik te snel wou maar ze was zo relaxt. En met zijn drieën bleef ze wel rustig.

Gister niks gedaan. Relaxen. Straks even wat spelen met haar
Afbeelding

If pretty is all you have, ugly is all you are...
[KS-MK] Zilver werkt aan een nieuw wonder!

Kabayo

Berichten: 13870
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 20:26

Melissa ben benieuwd wat ze van de longeersingel vind. Ja mijn pony deed dat altijd. Zelfs toen ze nog 22 was. Het was nou eenmaal zo. Zilver is juist erg rustig

Xapple lars vond het gewoon mooi weer :D wel mooie foto!

Klinkt goed Marijke! Ga zo door
En dankje :) mooie bijleespost

Hoop dat je snel weer bezig kan sbravour!

Super annetteflame!! Ziet er goed uit

Heerlijk uitzicht claudia!

Hier gespeeld. Buigen kent ze nu! Evenals de spagaat. Helemaal trots
Eerst even loswerken
Afbeelding
Afbeelding

Spagaat
Afbeelding
Bijna zelf buigen :p
Afbeelding
Buigen
Afbeelding
Afbeelding

Weer bezig met steigeren. Ze plaatst al mooi haar gewicht naar achter. Ziet er een beetje hectisch uit met mn lange leadrope. Die is nieuw en weet nog niet helemaal hoe ik die moet vast houden :')
Afbeelding
Afbeelding
En ze durft al hoger!!
Afbeelding
Afbeelding
En simpel voetje op vinger commando
Afbeelding

Daarna heerlijk relaxt . Helemaal zonder tuig in een buitenbak zonder omheining
Afbeelding
Mijn schooiende popje <3
Afbeelding

If pretty is all you have, ugly is all you are...
[KS-MK] Zilver werkt aan een nieuw wonder!

Kabayo

Berichten: 13870
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 08:30

Faline schreef:
Dankjewel allemaal! Weet niet meer wie het vroeg, maar foto's van Nina dr veulentje heb ik wel in mijn profiel :j ze was afgelopen jaar gouden boktveulen :D

Doet iedereen het beleren hier zelf trouwens of alleen het voorwerk?
Ik heb met Nina afgelopen jaar veel grondwerk gedaan, maar was zelf lichamelijk nog niet klaar om zelf ook echt er op te gaan. Dat wil ik straks met Auri wel gaan doen. Die is ook een beetje makkelijker dan Nina vermoed ik. Staat iets minder hoog in het bloed en is vrij chill met alles.

Vroeg me af of er ook iemand een goed adres in het noorden weet voor het laten betuigen? Ik wil in de toekomst graag Nina en Auri in het dubbelspan hebben maar zelf niet de kunde om ze daarin te beleren.

Ik zal een dezer dagen ook nog even fatsoenlijke bijleespost doen hoor! Komt anders ook zo ego over! Maar zit veel op mijn mobiel en dan is dat lastiger. Lees wel alles hoor :D
Echt super om te zien hoe iedereen het hier aanpakt :j en prachtige paarden ook!!

Ik doe alles zelf behalve voor de wagen zetten.

Ik zou Richard Hofstra aanraden. Aardige jongen. Rustig naar de paarden. Veel ervaring met pony's

Nynke. Udo de haan is ook geen pony beleerder dus dat wordt m ook niet.

Dankje Melissa. Ze is erg leergierig
Mooi dat het singeltje goed ging :D

Marijke jaa vond ik ook! Durfde het thuis nooit haha.

Ja sbravour :D alleen halstertje

Fijn km!! Dat er niks was
Hihi dankje. We hebben echt een band inderdaad <3

If pretty is all you have, ugly is all you are...
[KS-MK] Zilver werkt aan een nieuw wonder!

Kabayo

Berichten: 13870
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 08:33

Nynkster schreef:
Hij had toen ook ander spul dan Friezen staan voor beleren. Dus misschien toch wel. Maar ook maar beter. Krijg je het paard ook goed beleerd terug haha

Was vast lang geleden dan :P

If pretty is all you have, ugly is all you are...
[KS-MK] Zilver werkt aan een nieuw wonder!

Kabayo

Berichten: 13870
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 13:24

Amado dankje voor de tips..bij de eerste buiging klopt het. Tweede buiging stond ze goed in de spagaat. Het is natuurlijk niet in 1 x geleerd. Dit is tweede keer dat ik het van haar vraag. En verder oefen ik nooit vrijheidsdressuur zonder les (dit is een uitzondering)
Super zeg van je paardje!!

Leuk sbravour!

Ilsey thanks! :)

Moonprayer haha herkenbaar hoor! Leuk!

If pretty is all you have, ugly is all you are...
[KS-MK] Zilver werkt aan een nieuw wonder!

Kabayo

Berichten: 13870
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 08:13

Fijn nanne dat ze opgeknapt is!

Ik volg je ook Claudia :D

Gisteren geen tijd gehad om te plaatsen. Moest uit het werk direct eten en naar hondencursus. En toen ik thuis kwam direct in bed gedoken :z
Maar gisteren weer gement! Dit keer helemaal "alleen". Waren natuurlijk wel mensen aanwezig. Echt super trots. In en uitspannen stond ze stokstijf en ontspannen stil. Ook al een hele vooruit gang! En het mennen zelf ging ook goed. Ik ben in de wolken! Nogsteeds haha. Heb haar maar een kwartiertje gedaan. Eind vd middag eventjes rijden. En dan morgen lekker vrij
Afbeelding

If pretty is all you have, ugly is all you are...
[KS-MK] Zilver werkt aan een nieuw wonder!

Kabayo

Berichten: 13870
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 21:09

Super Melissa! Gaat mooi vooruit zo :)

Super zeg xapple!! Vind dat je prima past hoor. Vind het niet storend!

Dankje madeliefje!

En bedankt sbravour :D

Vandaag gereden. Super trots. Ze snapt het echt steeds beter. Ook netjes op de hoefslag blijven. Blij!
[RIJ-ITP] Zilver en haar beleer proces
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

If pretty is all you have, ugly is all you are...
[KS-MK] Zilver werkt aan een nieuw wonder!

Kabayo

Berichten: 13870
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 08:31

Sbravour jeetje zeg wat balen.. echo/rontgen lijkt mij inderdaad verstandig. Dan weet je hopelijk snel meer!

Claudia geweldig beeld <3 dankjewel :D ja het inspannen ging super goed. Ben er nogsteeds blij mee haha

Faline mee eens hoor.. die discussie hou je. Vind t vaak wel een verschil hoe de ruiter erop zit en hoe het paard eruit ziet. Ik vind mijzelf wel redelijk stil. Maar soms balans problemen
Lief berichtje hoor <3
Hoe is het nu met je?

Dankjewel melissa! Heel fijn als ze snel leren. Longeren klinkt goed!

Mooie hoogte al Tineke!

Marijke ach ik vind dat gezeur opzich niet vervelend. Vind het vervelender dat ze onwaarheden er in plaatsen wat ik met mijn paard doe.
Gaat wel beter he!
Klein beetje overbouwd. Meer weke rug

Xapple simpel. Omdat ik gewoon mee wil doen :+ ze kan t best. En ze komt zo niet helemaal stil te staan. Komt op een lager pitje

Gister zag ik zilver voor het eerst liggen. Bijzonder moment <3
Afbeelding
Afbeelding

If pretty is all you have, ugly is all you are...
[KS-MK] Zilver werkt aan een nieuw wonder!

Kabayo

Berichten: 13870
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 19:35

Sbravour ja lief he!

Durf het bijna niet te plaatsen aangezien mijn berichten nauwlettend in de gaten word gehouden door het bokt-fbi team.
Maar heerlijk voor de wagen gehad. Pakt het fijn op. Nu mijn eigen hoofdstel gebruikt.
Nog 2 keer inspannen en nog 3 keer rijden (waarvan 1 x buitenrit) en dan lekker naar huis
Afbeelding
Afbeelding
Honger :))
Afbeelding

If pretty is all you have, ugly is all you are...
[KS-MK] Zilver werkt aan een nieuw wonder!


Kabayo

Berichten: 13870
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 16:17

Sbravour nou die lijkt er geen last van te hebben! Ben benieuwd wat het is/was
En je hebt gelijk hoor. Maar vind het delen juist leuk :))

Melissa ja ze is heel dun in het vel! Ze zweet ook nooit

Pattypaard
Dankje. Haha ja topic is een beetje vreemd geworden :')
Prachtige weide. Ben wel een beetje jaloers

Marijke
Goed hoor! Klinkt goed. Nog gelukt vandaag?
Haha mee eens hoor


Gister even gereden. Echt fijn. Helemaal happy
Afbeelding
Voetje onder het zadel *D
Afbeelding

En vandaag heerlijk gespeeld. Ze blijft mij verbazen. 3 jaar en zo mak.. <3
Afbeelding

If pretty is all you have, ugly is all you are...
[KS-MK] Zilver werkt aan een nieuw wonder!

Kabayo

Berichten: 13870
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 09:17

Xapple
ik denk dat het ook lijkt alsof ik veel doe met haar omdat ik elk wissewasje hier deel. Ik ben ook zo blij met mijn paard :)) en ben trots om de domste dingen :+ want in werkelijkheid valt het wel mee. Alleen 2 dagen in het weekend (nu niet van toepassing ivm beleren , straks wel weer)
Spannend!! Ben benieuwd wat er komt.

Hihi klopt sbravour. Ik ben zelf ook een beetje gek :):)

Leuk he Marijke. Gefeliciteerd met je baan. Longeren ziet er wel relaxt uit

Leuk filmpje dawson! Wou dat ik zoiets in elkaar kan zetten :P

If pretty is all you have, ugly is all you are...
[KS-MK] Zilver werkt aan een nieuw wonder!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DenieesB, dierenfan, Dries1990, gillian, Lizenlotte, meniekske, Rijsa, Tango1979, tienus63 en 118 bezoekers