[VOLG] Mijn eerste eigen paard!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Re: [VOLG] Mijn eerste eigen paard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 16:08

Heel leuk K_m ik ga je ook hier volgen!


HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Re: [VOLG] Mijn eerste eigen paard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 13:41

Aah wat ontzettend leuk!

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Re: [VOLG] Mijn eerste eigen paard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 18:13

Leuke update. Wat een plaatje is het ook!

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Re: [VOLG] Mijn eerste eigen paard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 20:11

Wat een leuke foto's. Ik heb sinds kort een baan en blijf nog even thuis wonen dus hoop heel erg dit jaar mijn droom te kunnen verwezenlijken om ook een eigen paard aan te schaffen. Wordt denk ik wel pas december maar het gaat altijd sneller dan je denkt :D.

Zag een meisje die ik kende vanuit de kerk en mijn vroegere paardrijlessen die aangaf dat ze een eigen paard had gekocht. Merkte dat ik echt dacht waarom zij eerder dan mij? :')


HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Re: [VOLG] Mijn eerste eigen paard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 22:32

O wat leuk om te horen. Dan zitten we bijna in dezelfde situatie. Behalve dat jij al eigenaar bent van een prachtig paard. Jij wachtte dus niet eerst tot je op jezelf woonde? Ik denk ja misschien moet ik eerst uit huis en dan een paard. Maar gelukkig hebben ze geen haast. Heb net voor Mn werk een auto aangeschaft dis ben heel blij dat ik nog even thuis kan wonen en heel hard kan sparen. Dan komt mijn droom een eigen paard ook sneller dichter bij :D

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 19:15

O veel succes en sterkte zeg! Hopelijk vind je snel een oplossing!

Ik heb inmiddels een paard die ik aan het bijrijder ben en wat in feite een soort van eigen paard is. Ik mag er werkelijk alles mee en ze is voor mijn rekening. Ik hoef verder niks te betalen en ben zo gek op haar <3. Het is ook echt paard waar ik ooit over gedroomd heb. De eigenaar is een wat oudere man en komt af en toe kijken maar verder mag ik het helemaal zelf weten. Dus merk met deze kans dat de drang naar iets anders voorlopig voor mij op een wat lager niveau sta. Of misschien wacht ik wel tot zij uiteindelijk te koop komt te staan haha.

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Re: [VOLG] Mijn eerste eigen paard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 11:36

Heel veel sterkte in de kliniek straks! Hopelijk kunnen ze iets vinden!

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Re: [VOLG] Mijn eerste eigen paard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 17:37

Toch even reageren. Super leuk zeg voor je! Volgens mij zaten wij in hetzelfde topic over wie er in 2018 een eigen paard ging aanschaffen. Enorme pech heb jij gehad zeg. Wel veel respect hoe je er mee om bent gegaan en super toffe en dappere keuze om gewoon lekker te gaan kijken. Hopelijk is dit het paardje!

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Re: [VOLG] Mijn eerste eigen paard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 18:18

Ik volg ook! Heel spannend zeg!

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Re: [VOLG] Mijn eerste eigen paard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 13:43

Wat een leuk verhaal en fijn dat het beter gaat. Wij zaten volgens mij in hetzelfde topic wie er mogelijk in 2018? een paard zouden gaan kopen haha. Bi mij is het 2019 geworden en ik herken mij ook heel erg in het gedrag van jou paard. Mijne deed precies hetzelfde. Eerste maand was hij super braaf reageerde op niemand en zeker geen andere paarden tot een maand later hij op alles ging reageren. Zodra hij een paard op de plaats hoorde was ik hem kwijt. Hij ging er dan niet vandoor maar ik was hem wel kwijt. Ook aan de hand werd hij vervelend. Toen werd mij ook gezegd dat dit een fase was. Deels was dit ook zeker zo! Wat ik jou wellicht nog kan aanraden is om hem te laten masseren. Ik heb er een osteopaat bij gehad (dit omdat hij daarvoor met een slof en slecht zadel gereden was bij de vorige eigenaar) alleen dat deed niks met zijn gespannenheid. Toen kwam ik puur toeval op happy athletes en heb daar afgelopen maand 2 x laten behandelen. En heb een totaal ander paard. Hij bleek (ik dacht dat het getrainde spieren hadden) heel gespannen te zitten in de spieren. Nu de spieren weer lekker los zijn is hij zo veel relaxter geworden! Natuurlijk heeft het ook te maken met combi worden maar voor die van mij heeft een massage heel erg geholpen.

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Re: [VOLG] Mijn eerste eigen paard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 12:14

Heel herkenbaar een klik wel onder het zadel hebben maar aam de hand wat minder. Had ik ook heel erg. Onder het zadel was het het braafste paard die ik kende en waar ik naar opzoek was alleen aan de hand kon hij al zo in paniek raken als er een paard aan kwam. Dat is gelukkig minder geworden, maar toen ook had ik wel momenten van, ik weet niet of het klopt en of die klik er zal zijn.

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Re: [VOLG] Mijn eerste eigen paard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 14:47

Gaaf! Ik wil met die van mij ook binnenkort gaan springen hihi. Ben heel benieuwd.

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Re: [VOLG] Mijn eerste eigen paard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 19:11

Zo leuk verschil zeg. Hij ziet er super uit!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Buffelduke, Dennenboom, gerlindie, josien_m_, MiniTrex113, Sanne_zepp, Suliko en 104 bezoekers