Kinderen en hun pony's kletstopic?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
quibusjes

Berichten: 329
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 13:02

Wat leuk om al jullie verhalen te lezen.
Zelf heb ik een een paardje (1.54) en mijn dochter van 6 is helemaal paardengek. Op haar 5e mocht ze op paardrijden en inmiddels rijdt ze 1 dag in de week een vaste pony, waarbij ik zelf "lesgeef".

Ik heb begrepen dat wellicht haar grote angst waarheid wordt dat haar verzorgpony wordt verkocht. Nu overweeg ik zelf een pony erbij aan te schaffen (hoewel de verzorgpony eerste keuze blijft). Alleen komt voor mij dan het dilemma, ooit groeit ze daar natuurlijk weer uit, zouden we het dan wel kunnen om te verkopen? Hoe doen jullie dat? Of hebben de meesten de paarden aan huis staan?
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Quibus is paranormaal begaafd, ze ziet overal spoken..



quibusjes

Berichten: 329
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Zoetermeer

Re: Kinderen en hun pony's kletstopic?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 14:02

Dat is ook zo, je kan sowieso niet in de toekomst kijken. Het lijkt me sowieso spannend, hoe kom je aan een leuke betrouwbare pony. Waarschijnlijk is via via toch het fijnste.

Quibus is paranormaal begaafd, ze ziet overal spoken..

quibusjes

Berichten: 329
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Zoetermeer

Re: Kinderen en hun pony's kletstopic?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 14:45

Spannend SusanH! Veel plezier alvast.

Ik ga maar eens de markt in de gaten houden in ieder geval.

Quibus is paranormaal begaafd, ze ziet overal spoken..

quibusjes

Berichten: 329
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Zoetermeer

Re: Kinderen en hun pony's kletstopic?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 17:49

Mijn dochter is nu zo rond de 1.25, dus een a of kleine b pony, wel iets groter dan een shet in ieder geval, want ze heeft lange benen. Zelf vind ik een welsh erg leuk, maar een kruising is ook prima. Leeftijd, liever ervaren dan jong. Prijsklasse vind ik lastig inschatten, dus daar heb ik in eerste instantie niet een budget voor. Ik zoek vooral knuffelbaar en braaf :)

Quibus is paranormaal begaafd, ze ziet overal spoken..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __danielle__, Anne_vD, Fayyah19, IASCrawler, Milow2018, SusanH, tienus63, Titsia, Yavanna en 138 bezoekers