[VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Re: [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-18 22:01

Domper, door het slechte weer dat hier morgen voorspeld wordt (hoewel ik sneeuw wel leuk vind :D ) gaat het lesje grondwerk niet door, we plannen het volgende week ergens in, hopelijk met beter weer!

Om mezelf te troosten, heb ik maar nieuwe spullen besteld voor de paardjes, want, elk excuus is goed voor nieuwe spullen :D . Kan niet wachten tot ze binnen zijn, 2 halstertjes. Een rode met superman logo's voor Jules een een lichtblauwe met cookiemonsters voor Vlekje :D
Afbeelding

En, ik ben met mama hout gaan halen, voor een nieuwe (mega grote) zadelkast (200 hoog en 150 breed, veel plaats *\o/* ) ben ook met papa al begonnen aan het in elkaar puzzelen. Maar dat werd even onderbroken, want papa moest naar de brandweer, dus daar gaan we volgende week mee verder :D

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...


s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Re: [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-18 22:23

Die komt er zeker, weer een excuus om meer spullen te kopen natuurlijk haha :D
En inderdaad, die les komt weer wel, als het sneeuwt, wil Jules ook lekker paard zijn en dat mag hij. Hoop nu wel dat er echt sneeuw ligt morgen, dan kan ik weer leuke foto's maken!

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Re: [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-18 22:27

Oh, dat lijkt me heerlijk, Oostenrijk is een van mijn lievelingslanden en wil er ook echt graag een keertje in de winter naartoe, wij gingen altijd in de zomer met mijn ouders, echt een super mooi land :j

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Re: [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-18 22:47

Haha maak mij maar jaloers ja :D ! Ziet er heerlijk uit :D !

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Re: [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-18 20:07

Ik kreeg deze voormiddag een whatsappje van papa, of Vlekje en Jules misschien ook in de kast moesten passen, hij is een beetje groot uitgevallen zeg maar :=
Ach ja, moet ik maar veel spullen kopen om 'm straks te vullen O:)

Afbeelding Afbeelding

Lieve papa ook, dat hij gewoon gewoon al bijna de hele kast klaar heeft, zonder dat ik geholpen heb, echt kei tof van hem, en de kast ziet er echt wel super uit vind ik *\o/*

Veder gaat met de paardjes ook alles super! Morgen gaat mijn grondwerk lesje met Jules door, dus daar krijgen jullie ook een verslagje van na afloop, ik hoop met wat foto's :)

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Re: [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-18 18:20

Hehe, wat een fijn lesje hebben we gehad zeg, we zijn ruim 2 uur bezig geweest (waarvan ongeveer 1 uur met het paard) en nu even alletwee de info verwerken :D

Heb een heel fijn gevoel bij mijn instructrice, ze neemt echt de tijd voor je & Jules kreeg ook ruim voldoende tijd om de nieuwe info te verwerken tussendoor :)
Vandaag hebben we heel basis dingen gedaan, focus lag op goed leiderschap door mij, wat heel leerzaam voor me & de puzzelstukjes vielen al snel op zijn plek :D
We hebben geoefend op stoppen en uit mijn persoonlijke ruimte blijven, na een paar x oefenen had Jules perfect door wat de bedoeling was :) En we hebben ook even geoefend op wijken voor druk van de carrotstick, wat na een paar x ook al vrij vlot ging!

Jules pakt het allemaal heel snel op, hij is heel leergierig en enthousiast! Maar, omdat hij eerder een introvert type is, heeft hij wel ruimte en tijd nodig om de nieuwe info te verwerken, een kriebeltje tussendoor en een momentje van pauze helpen hem daarin :)

De instructrice vond Jules een heel fijn en dankbaar paardje om mee te werken, een grote schat <3 Volgende week woensdag hebben we terug een lesje gepland, tussendoor kan ik oefenen met de dingen die we vandaag geleerd hebben.

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-18 20:46

Inderdaad! En iets om mee aan de slag te gaan ook (& een reden om nieuwe spulletjes te kopen O:) ) .

De kast is gewoon al klaar, ik heb echt de beste papa van de hele wereld <3
TADAAAAA:
Afbeelding
Even voor het beeld, als papa 'in de kast staat' zie je pas echt hoe gigantisch ze is :o
Afbeelding
Afbeelding

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Re: [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-18 20:51

Hahaha, dat zei mijn zus ook al, nu nog een trapje voor u (want, ik ben zelf een 'mini') en dan is ze klaar :+

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-18 19:24

Dus...
Als je dan toch een hele grote kast in de maak hebt, kan je maar beter zien dat je spullen genoeg hebt om ze mee te vullen, want een lege kast, da's ook geen gezicht, toch? O:)

Vandaag ging het helemaal mis...
Ik kan (of druf) sinds zondag terug auto te rijden en voor ik het wist, stond ik deze voormiddag plots in de epplejeck, ik kon er niets aan doen, het ging helemaal per ongeluk :o
Onderweg naar huis had ik tot overmaat van ramp ook nog eens een contact stick van FRA en een touwhalster bij voor Jules & hoofdstel-hangers en zadelsteunen voor in de nieuwe kast, verdorie toch...

Toen maar snel de paarden buitengezet en de nieuwe spullen veilig opgeborgen :j
Spoiler:
(lees, verstopt voor mijn vriend O:) )


Paardjes wilden graag meewerken aan een paar leuke foto's toen ik de buiten zette, knappe beestjes zijn het toch, ik ben nog steeds helemaal verliefd op ze <3
Afbeelding
Jules, je haar danst!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Toen weer de auto in, naar mijn ouders, mama is op vakantie, dus ik bracht een bezoekje aan papa... Lag er daar, alsof het allemaal nog niet erg genoeg was, nog een pakje voor me klaar ook, met NOG MEER nieuwe paardenspullen, sh*t :Y) ...

Mijn portomonnee is er niet zo blij mee geloof ik, maar zeg nu zelf, dit KAN je toch gewoon niet weerstaan :D ?! Hoewel het poseren deze keer niet zo van een leien dakje verliep, is het toch gelukt om van beide een goede foto te maken, een foto samen wilde niet lukken, ze gingen klieren met elkaar vandaag, wie het meeste aandacht mocht }>
Afbeelding
Super man Jules 8-)
Afbeelding
Coockiemonster Vlekje :+ (halster is vrij ruim bij de neus, maar het is toch maar 'voor de leuk' dus dat maakt niet zo veel uit :) )
Afbeelding

Zo, nu snel weer naar buiten om de stal uit te mesten en mijn twee draakjes binnen te zetten!

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-18 22:25

Maaikevdk schreef:
Dat klinkt als een hele erge straf, die epplejeck :+


Verschrikkelijk is het :(:)
Je staat er binnen en voor je het weet heb je allemaal spullen in je handen, die je dan plots nog mee naar huis neemt ook :=

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-18 19:18

Net nog even heel fijn aan de slag gegaan met Jules. We hebben de oefeningen van de les van maandag kort herhaald, wat ging het goed, hij deed echt zijn best :D Ik was helemaal blij en trots op hem, knappe beer.
Heb ook nog een korte poging gedaan met Vlekje, maar daar wijd ik verder niet over uit, iets met een koppige oude dame, die er helemaal GEEN boodschap aan heeft :=

Daarna nog even lekker gekroeld in de paddock, kreeg van Jules nog een lieve Valentijnszoen, hij kijkt er ook zo lief bij, knappe beer <3
Afbeelding
Ook Vlekje en Jules gaven elkaar stiekem een zoen achter mijn rug, ik kijk er een beetje ongemakkelijk bij, maar wat wil je, al dat geflikflooi achter je rug... Het was dikke liefde vandaag hoor :+:
Afbeelding

Maar stiekem, lachen mijn paarden mij gewoon vierkant uit, met al die selfies en foto's ...
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding

Zo en nu maar eens gaan zorgen dat ik hier zelf ook een lekker valentijnsmenu op tafel heb staan :j

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Re: [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-18 15:39

Inderdaad sylverlove, ik kan naar die foto's blijven kijken en helemaal wegsmelten, kan maar geen genoeg van ze krijgen, maak serieus elke dag wel een stuk of 10 foto's van ze, gewoon omdat ze zo leuk zijn <3 .
Het is zelfs al zo erg, dat als ik iets vertel over de paarden, dat mijn vriend (of zijn vader) vraagt of ik er geen foto van heb, hahaha :o

Enne, denk dat die goede vriendjes zou kunnen zijn met Vlekje Mer, die is ook stront eigenwijs, maar de verpakking is zo schattig, dat ze ermee wegkomt, kijk nu...
Afbeelding
Aan zo'n lief hoofdje kan je toch niet weerstaan? :D

Al kan deze knappe beer er ook echt wat van <3
Zelfs zo met dat stom geschoren stuk ziet hij er nog mega schattig & stoer uit :)
Afbeelding

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-18 21:08

Wat een schatje Mer, die ziet er helemaal geen 32 uit! <3

Haha CoonArt, dat zeggen mijn zus, mijn mama en mijn vriend ook altijd, maar hij ziet nog prima hoor, vaak vlecht ik zijn voorpluk, maar vind het zo stoer staan los, dat hij heel deze week al losse manen heeft =:)

Haha, dankjewel hoor SVRL, om mij vooral NIET in de verleiding te brengen, het is wel echt een mooi halster! :=
Maar goed, ik heb er dinsdag eentje gekocht in de EJ, heb er nog een liggen van Freespirit horse art en daar is ook nog een bestelling van onderweg, iets met een koopwoede ofzo :o

Knollies staan weer lekker binnen, hebben hun slobber lekker opgesmikkeld, er zit nu ook wat lijnzaad doorheen, vinden ze wel lekker en het is goed voor het verharen & de darmen + het zijn ook nog wat extra vitamientjes :j
Vind het zo'n leuk geluid als ze heerlijk slobber staan te smakken, bij mensen wordt ik er helemaal krinkel van, maar bij de paardjes wordt ik er helemaal vrolijk van :)

Nu staan ze lekker te genieten van een berg hooi en straks voor ik ga slapen krijgen ze nog een verse lading hooi + 2 volle slowfeed netten. Dat krijgen ze voor ik ga slapen, rond een uurtje of 10, vind het zelf fijn om dan nog even buiten te zijn geweest, wat frisse lucht voor ik in bed ga, sinds ik dat doe, slaap ik veel beter! :z

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...


s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-18 21:28

Mer1980 schreef:
Hij was daar ook pas 31 :D en een beetje obese, nu is dat wel een stuk beter, toch in beweging houden he..

Mooi touwhalster, al ben ik zelf een dressuurmuts dus zal niet zo snel zoiets kopen ;)


Ik dacht, zo dik was die toch niet, dus ik keek je foto terug, hij is zo klein dat het me niet meteen opviel :D :Y) ...

Met de mijne wordt het met de dag erger met de dag... Hij heeft compleet geen manieren meer en lacht mij gewoon uit in mijn gezicht _-:(

Deze beledigende blikken van hem kende ik al... Hoewel hij ze steeds lijkt te perfectioneren 8)7
Afbeelding Afbeelding

Ik denk dat hij door had dat ik hem dan stiekem een beetje uitlach, want zijn nieuwe 'move' is ronduit onbeleefd :x
Afbeelding Afbeelding

GELUKKIG, deed hij ook nog zijn best om even lief te poseren tijdens het werken <3 Best handig als je paard moet leren je persoonlijke ruimte te respecteren (doet hij al zo goed!) kan je zelf mooie foto's van 'm maken! *-:)

Afbeelding Afbeelding

Vlekje was tijdens het grondwerken 2x ontsnapt toen ze alleen op de paddock stond, we waren namelijk even uit het zicht verdwenen... := Wat was die blij toen haar vriendje terug lekker dicht bij haar stond :+:
Afbeelding

Het grondwerken met Jules gaat overigens super, ook het wijken voor druk begint hij goed door te hebben, wat een dankbaar paard om mee te werken heb ik zeg :) !
Ik merk ook aan hem dat hij het denkwerk wat er achter zit leuk vind & een beetje vermoeiend, dat kan je wel zien aan al die 'gekke bekken' :Y)

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Re: [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-18 10:59

Nog een bijzonder moment dat ik graag met jullie wil delen...

Toen ik vannacht thuis kwam en nog even bij de paardjes ging kijken, lag Vlekje lekker te slapen, terwijl Jules de wacht hield, ik heb er ruim 20 minuten gezellig bij gekroeld, echt genieten! <3
Afbeelding
Op de achtergrond zie je Jules (heel vaag) staan waken <3
Afbeelding

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-18 12:20

Mer1980 schreef:
Volgens mij lig jij echt dagelijks in een deuk om die hilarische beesten van je :D

En wat schattig zeg zo bij Vlekkie liggen <3


Zou je denken? :')

Afbeelding
Afbeelding

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-18 22:49

Dat is hij zeker Mer, een echte clown :D
Misschien moet ik eens een 'compilatiefilmpje' maken met alle gekke bekken foto's die ik al heb, hihi :D

Wat een heerlijke dag was het vandaag, de paardjes hebben de hele dag buiten genoten van het zonnetje. Toen ik ze vanochtend buiten zette was alles koud en wit, dat leverde leuke sfeerplaatjes op van mijn 2 helden :brr:
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

En, vanmiddag zijn we de kast gaan halen, ze is veilig aangekomen en vanavond heb ik ze helemaal geïnstalleerd, wat heerlijk zeg, zo'n giga kast, ruimte zat nu *\o/*
Afbeelding
Afbeelding

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Re: [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-18 12:34

Ik heb mijn 2 draakjes blij gemaakt vandaag :j !

Afbeelding

Paddock heeft een kleine upgrade gekregen, ze hebben nu een verhard stukje bij, zo hebben ze altijd droge voeten & wordt er minder hooi verspild (heb voor de foto's een half uur hooi opgeruimd, en dan is het nog niet volledig weg := )! Extra leuk voor de paardjes is dat er nu ook een stukje gras bij is, dat is straks wel weer op, maar dan kunnen ze lekker hooi eten op het verharde deel, wil daar straks de slowfeeder ook hebben :j !

Heb ook nog een klein extra strookje zand toegevoegd, ze vonden het helemaal leuk :D Gelijk alletwee op verkenning, om dan 5 minuten later hun neusjes in het gras te ploffen en te eten!
Afbeelding Afbeelding

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Re: [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-18 19:05

Vandaag weer een super fijn lesje gehad, samen met mijn lesgeefster het zadel gepast, hij ligt als een huis & zit SUPER lekker, echt wat een verschil met een Engels boomzadel, er ging een wereld voor mij open :j

We hebben heel even proef gestapt (lees 5 minuten erop terwijl mijn instructrice hem vasthield) en ik zat met een big smile te genieten, alles was perfect! Zadel zat heerlijk, Jules was rustig, geen pijn aan mijn rug en het zonnetje scheen *D

Vlekje heeft het zadel ook goedgekeurd, die vond het denk ik net zo mooi als ik <3
Afbeelding

Instructrice heeft ook nog een foto'tje gemaakt toen ik erop zat, hoop die snel te ontvangen :D

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-18 22:11

Mer1980 schreef:
Volgende keer wel een fotootje maken van de zijkant met dat prachtige zadel op <3


Die heeft mijn lesgeefster wel gemaakt, dus die komt er binnenkort ook snel aan, of dat hoop ik toch :D En van de zomer komen er vast een hele berg foto's van lange buitenritten in WN outfit :j

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Re: [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-18 15:39

Ikke trots *D

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Jules hield zich ondertussen rustig bezig :Y)

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-18 21:59

Haha, het laatste Mer ;) Ik ben een dropje van 1.53m, Jules is verre van 1.80m, hij meet 1.43m schofthoogte, hij toont inderdaad giga als ik erop zit, haha :))

Vandaag hadden ze de wind in hun bolletje hier, Jules deed niets anders dan op en af galopperen, Vlekje ging een beetje in de weg lopen. Ze hebben door dat het weer gaat veranderen hiero denk ik! :brr:

Afbeelding Afbeelding

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-18 22:10

En dan zit ik nog lang in zo'n western zadel, normaal zit ik (veel) korter, hier was Jules ook nog wat ronder (ahum, heel dik :) ), dan toont het helemaal alsof hij een reus is :D

Afbeelding

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Re: [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-18 20:26

Dat is lief Mer, dankjewel, ik hoop ook dat we snel weer helemaal de oude zijn alletwee, zodat we er deze zomer terug vol tegenaan kunnen samen :j

Vandaag de koude getrotseerd, maar niet voor niks :brr:
Naast het feit dat ik mega veel geluk heb met mijn 2 knappe paardjes, heb ik ook nog eens een zus die fotografe is... Vandaag paardjes (letterlijk) uit de paddock geplukt en wat foto's gemaakt, kijk die knapperds van me nu :~

<3
Afbeelding
Afbeelding
Dat tongetje van Jules :+:
Afbeelding

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-18 00:14

Ze zijn leuk he *D (al zeg ik het zelf :o )

Er zijn nog veel mer leuke foto's van gemaakt, die komen later nog, in een mooi fototopic, dat verdienen mijn knapperds nog wel een keertje :j Ben zo trots op ze, wordt helemaal verliefd van de foto's <3

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cjuan, Freekfuchs, GabberGill, IASCrawler, idylle, MissSicarius, Nadiine__x, Pikeur, Renkle, Rinkex, SJP, Sterrenpony, Tieme, Vuri en 103 bezoekers