Ik stopte met rennen als de pony in galop zat hoor. Maar we hadden even een aanloop nodig om er te komen want de eerste 3 rondjes deed mijn dochter niks, die liftte alleen mee. Toen de pony wakker was werd het voor haar makkelijker en lukte het haar zelf ook.
Dat voordeel heeft onze dochter dan wel, die is alleen en hoeft niks te delen. Alhoewel, we hebben nu besloten dat als er op korte termijn een pony zou komen we hem in bruikleen zetten op de manege. Moet ze hem met heel veel kinderen delen
. Zij kan nog niet elke dag hem verzorgen. En de stalling waar ons paard staat is toch even net te prijzig om een pony waar niet iedere dag mee wordt gewerkt, neer te zetten. Nu een leuke op het oog. Weliswaar pas 4 maar zou erg braaf zijn. En leuk geprijsd. Pony waar ik de laatste keer een berichtje over had gestuurd voor de vraagprijs was 17 jaar en moest nog 3000 euro kosten
.
Als hij dan op de manege staat zou ze hem 2 keer in de week kunnen rijden, dat is leuk om vol te houden voor nu. En als we op vakantie gaan nemen we hem zelf mee. Manege is er ook mee geholpen als het lukt, want ze zoeken nog een pony in die maat. Ze hadden er pas 1 gekocht die leek braaf maar bokt nu alle kinderen er af.