Paarden die in 2017 beleerd gaan worden?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Anoniem

Re: Paarden die in 2017 beleerd gaan worden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 07:31

Ben benieuwd naar Gab. :)

Hier ook super nieuws; [***] is weer zadelmak. :')
Ze was al zadelmak na 8 keer onder de man, toen van de zomer vrij gegeven (vanaf begin juli tot vorige week) en nu weer ohz! Van de week toch maar weer opgestapt en ze liep als een zonnetje. <3
Gisteren ook gereden en voor het eerst met andere paarden in de bak, wat was ze braaf! Zoooo fijn!
Filmpje is van de eerste x weer!
https://www.facebook.com/[naam].bakkum/ ... 2369753034


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 08:27

nessinator schreef:
Ik probeerde mijn jonkie te verhuizen naar een nieuwe pensionstal, en hij liep de trailer niet op |( Bijna 2 uur geprobeerd, alles gedaan (zelfs mijn überbrave oudje ernaast gezet, die zonder aarzelen de trailer op liep), maar het hielp niet. en dat terwijl hij de trailer zo op liep toen ik hem net gekocht had!
Nu een andere oplossing zoeken. Hopelijk lukt het snel, zodat ik ook weer een succesverhaal kan delen! (en eindelijk fatsoenlijk kan gaan trainen in een bak ipv een wei met bak-afmetingen...)



Uiteindelijk wel gelukt?

Anoniem

Re: Paarden die in 2017 beleerd gaan worden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 10:00


Anoniem

Re: Paarden die in 2017 beleerd gaan worden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 17:38

Welkom Iris! Ik ken je paarden al van andere topics. :)

Wat fijn dat die van jullie daar zo makkelijk mee zijn zeg! Heerlijk lijkt mij dat.

[***] is ook weer onder het zadel, nu een maandje of twee maar ik merkte dat ik zelf niet zo fanatiek was als het zo koud was. Even snel longeren hophop, zeker nu ik gewoon full time werk.
Sinds een paar weken werk ik 32 uur en had ik ook veel meer energie om echt te trainen, voor zover dat kan met een drie jarige.. :')
Vandaag voor het eerst zonder vooraf te longeren erop gestapt en merkte dat ze echt heel apart vond hahaha.
Zulke gewenning gaat dus heel snel..

Dus we kachelen lekker rond en in 2018 maar eens wat proefjes oefenen. Sowieso nog ibop doen en dan van de zomer naar centrale keuring. :)

Afbeelding

Anoniem

Re: Paarden die in 2017 beleerd gaan worden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 08:39

Doen jullie nog longeren voor het rijden? Dat wil ook nog wel eens helpen als ze druk zijn. :)

Anoniem

Re: Paarden die in 2017 beleerd gaan worden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 08:45

Wat leuk nessinator! ook lekker veelzijdig zo. :)

Ik heb gister les gehad, echt zooo fijn. Eigenlijk zou ze vrij zijn maar zondag was ze erg stout :').
Dus wilde het wel even goed afronden voor ze weer een dag vrij zou krijgen. Heerlijk gewerkt aan tempo controle en op een geven moment ging ze echt mega sjouwen. Toen ging ik aangalloperen en ging ze echt mega zitten! <3 zo jammer dat het niet gefilmd is, maar echt zo bizar van achter naar voren aangegallopeerd!

Nu mag ze dus even vrij haha. Hier is alleen de buitenbak (paddocks, longeer etc) echt knijterhard... Hopelijk hebben jullie wat minder issues daarmee!


Anoniem

Re: Paarden die in 2017 beleerd gaan worden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 22:17

Wat braaf! [***] ziet sinds 3 dagen alleen maar spoken. :')
Ben gister echt heel boos geworden en even doorheen gezet en vandaag begon ze weer maar was de 'NEE' al genoeg om zich te gedragen... zal het weer wel zijn..

Anoniem

Re: Paarden die in 2017 beleerd gaan worden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 08:46

Wel veel elke week springen of niet?

Fijn dat je zo lekker kunt buitenrijden BravoT, hier hebben wij dat niet. Moet dan echt met de trailer op pad.. :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 16:40

Hoe gaat het hier met hun diertjes? *D

Ik zal wel de eerste update doen.
Heerlijk het land op, op vreemd terrein wezen oefenen en onze eerste springles gedaan.
Ik denk begin mei maar eens een wedstrijdje starten! Ik ben zo blij met hoe het nu gaat. :)


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 12:58

Even een flinke schop hier.

Hoe gaat het met iedereen? :)

Ik heb mijn eerste wedstrijd gehad met [***], 190 punten en een eerste plek. Was ook echt super tevreden.
Het rijden gaat super fijn, vanaf september buiten de deur lessen. Even aanpakken 1 x in de 2 weken. *D


Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Re: Paarden die in 2017 beleerd gaan worden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 16:45

Omdat hij dan waarschijnlijk veel afleiding heeft of niet nageeflijk hoeft te lopen...

Anoniem

Re: Paarden die in 2017 beleerd gaan worden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 15:57

Jeetje wat balen meis... Ik snap dat het mega rot is zeg! Ik vraag mij alleen af, als iemand dit bij mijn paard doet, zou hij echt absoluut niet blijven staan. Zo'n snijwond is best groot dus lijkt me dat ze zich lostrekken dan... Echt geen mogelijkheid? Halster van een ander paard waar hij mee staat?


Ik beb vorige week voor het eerst naar het bos geweest. Wat een heerlijk paard, 1.5 uur aan een lange teugel gelopen en zooooo zoetjes. De pony met wie ik mee ging onder het mom 'die is altijd braaf' was best wel stout soms en [***] echt heel mak. Ze liep gerust voorop als de ander het eng vond en visa versa. Ze vond eigenlijk niks eng dus dat scheelt. :')

[***]'s oortjes, pony voorop. <3
Afbeelding

Anoniem

Re: Paarden die in 2017 beleerd gaan worden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 08:52

Ik heb zaterdag een clinic bij Marlies gereden. Zo gaaf!
Uitgebreid verslag komt nog in een eigen topic als ik de andere foto's heb ontvangen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 21:56

Leuk, weer leven hier!

Ik heb mijn laatste wedstrijd met 67,66% en 68,5% in L1 kunnen afronden. 3 wedstrijden en we kunnen weer door! <3 Met 9's voor het wijken en middendraf en een 8,5 voor binnenkomen (kaarsrecht) was ik ook echt zielsgelukkig. :')
Ondertussen hebben we al veel buitenritjes en springlessen gedaan, ook onze eerste crossles. Maar het is een echt dressuurpaard.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 2 bezoekers