Kinderen en hun pony's kletstopic?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
BiancUgo

Berichten: 3893
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: De Veluwe de mooiste plek op aarde!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 15:34

Oh wat leuk een kinder topic *\o/*
Ik heb een dochtertje van 7 jaar en is opgegroeid met paarden en pony's, heeft toen ze 3 was haar eigen bonte 3 jarige pony gekregen waar ze mee mocht hobbel en mee op kon groeien, nu 4 jaar later starten ze samen B dressuur en is ze sinds vorige week aan het springen begonnen. Onze dochter Isabella is pas 7 maar heeft de lengte van een meisje van 10 {143cm} en heeft Lizzy haar B pony van 122cm dus waarschijnlijk zal het volgend jaar naar een D pony kijken worden :(

Maar goed hier wat foto's van mijn toppertjes :D


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Trots op toen me 8 jarige dochtertje met de 8 jarige Calvitio’s Lizzy L2 + 5 (verkocht) & nu inmiddels met de 8 jarige Calvitio’s Diamond ( Nia Domo’s Bolero x Dempsy Yellow Star) B+18 L1+15 L2+12 M1+12 M2+10 Z1+6
Zelf opgeleid en in 2.5 jaar met corona naar het Z gereden.


BiancUgo

Berichten: 3893
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: De Veluwe de mooiste plek op aarde!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 18:49

|( sterkte Murosch niet leuk dit soort dingen.

Ik ben ook even druk geweest wel meegelezen maar niet kunnen antwoorden.. :o

Gisteren is isabella op concours geweest en heeft super gereden helaas zat er een iets te strenge jury maar goed dat hou je soms toch :( ze was 2 x eerst een heeft er 5 vanaf gereden waarvan ze de jongste was.
En weer een winstpunt erbij

Afbeelding

Vorige week mocht ze even op een paard van me vriendin rijden een 10 jarige junior die ZZZ loopt nou trots dat ze was <3 en ik ook natuurlijk ze stuurde er maar mooi op weg met haar 7 jaar :D

https://youtu.be/eI9wRyl0o0s

Trots op toen me 8 jarige dochtertje met de 8 jarige Calvitio’s Lizzy L2 + 5 (verkocht) & nu inmiddels met de 8 jarige Calvitio’s Diamond ( Nia Domo’s Bolero x Dempsy Yellow Star) B+18 L1+15 L2+12 M1+12 M2+10 Z1+6
Zelf opgeleid en in 2.5 jaar met corona naar het Z gereden.

BiancUgo

Berichten: 3893
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: De Veluwe de mooiste plek op aarde!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 02:21

Leuke foto's komen er weer voorbij
Houding en zit moet je idd vroeg op hameren anders is het zo zonde.

Jammer cerastes :o

Wij zaterdag drukke wedstrijd dag gehad.. vorige week moest Isabella starten op een wedstrijd waar er een selectie gereden werd voor de kring Utrecht fijne proeven neergezet werd ze 2x 2de met mooie punten had ze met haar 7 jaar 6 D pony's ervan af gereden in de leeftijd 10-16 jaar, vandaag mocht ze het weer proberen maar deze keer voor onze eigen kring Zuid West Veluwe en weer 2 perfecte proefjes neergezet met 1ste proef 190,5 pnt 2de proef 206,5 pnt en een 1 plts dus weer 3 pnt erbij nu is ze officieel L1
Ook rijdt ze nog een 25 jarige bij om deze beetje in beweging te houden en starte ze hier vandaag Bixie dressuur mee wat haar weer een 2de en 3de plaats bezorgde. Dus wij hadden een super dag en gingen weer bepakt en bezakt naar huis.

Inmiddels heeft mama weer een Bijrijpaardje bij ons op stal en van de week heerlijk samen gereden en de dag erna werd die gelijk ingepikt door Isabella

Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding

Trots op toen me 8 jarige dochtertje met de 8 jarige Calvitio’s Lizzy L2 + 5 (verkocht) & nu inmiddels met de 8 jarige Calvitio’s Diamond ( Nia Domo’s Bolero x Dempsy Yellow Star) B+18 L1+15 L2+12 M1+12 M2+10 Z1+6
Zelf opgeleid en in 2.5 jaar met corona naar het Z gereden.

BiancUgo

Berichten: 3893
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: De Veluwe de mooiste plek op aarde!!

Re: Kinderen en hun pony's kletstopic?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 01:09

wat een gave foto's komen er weer voorbij <3
Onze pony hebben wij toe ze 3 jaar was groen voor een nette prijs gekocht kon ook helemaal niets en heeft isabella vanaf haar derde jaar beleerd en bereden nu 4 jaar verder starten ze samen L1 en is echt een gouden pony baal er ook van dat ze binnen nu en 1,5 jaar naar een D pony moet zo jammer dat lizzy niet mee groeit ;(
Heeft op het NK de bixiedag mogen rijden vorig jaar en in de hoofdring naast ons was HP Minderhoudt zijn Kur aan het rijden op keiharde muziek, isabella zat net in haar proefje en ging zo super braaf door de baan dat ik me hart vast hield voor het applause wat zou volgen na de gereden kur van HP nou dat was overweldigend maar ons bontje gaf en niks om... ben ook zo happy met die pony vorig jaar op de bixie dag gereden was ze net 7 zegt ze mama mag ik even naar achteren galopperen met lizzy om te kijken hoe het daar is.. _/-\o_

Afbeelding
Nk bixie dag

Afbeelding
Dit is een 25 jarige A welsh ook super braaf maar wel een pittig ding kan nog wel eens schrikken van iets en wil er dan ook echt niet langs en dan merk je dat zo'n kind er best veel moeite mee hebben.
Vandaag met springles lag ze van het schimmeltje af omdat hij stopte voor de sprong en isabella en overheen ging.

Gelukkig hebben dochterlief en mama beide maat 52 kleine hoofdjes +:)+

Trots op toen me 8 jarige dochtertje met de 8 jarige Calvitio’s Lizzy L2 + 5 (verkocht) & nu inmiddels met de 8 jarige Calvitio’s Diamond ( Nia Domo’s Bolero x Dempsy Yellow Star) B+18 L1+15 L2+12 M1+12 M2+10 Z1+6
Zelf opgeleid en in 2.5 jaar met corona naar het Z gereden.

BiancUgo

Berichten: 3893
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: De Veluwe de mooiste plek op aarde!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 09:40

Ja zou echt niet weten wat we zonder trailer zouden moeten :(
MizzMontana@ nee ze waren beide 3 jaar toen ik haar kocht zal eens een filmpje van 4 jaar geleden opzoeken dat ze samen begonnen so cute :o en dat is idd lizzy

Ja isabella vindt voltige ook wel leuk en wat ze onderlaats bij ons op de ponsclub hadden gedaan was ijslander rijden nou dat vonden ze allemaal geweldig die meiden.

Cerastes mooi maatje idd +:)+

Trots op toen me 8 jarige dochtertje met de 8 jarige Calvitio’s Lizzy L2 + 5 (verkocht) & nu inmiddels met de 8 jarige Calvitio’s Diamond ( Nia Domo’s Bolero x Dempsy Yellow Star) B+18 L1+15 L2+12 M1+12 M2+10 Z1+6
Zelf opgeleid en in 2.5 jaar met corona naar het Z gereden.

BiancUgo

Berichten: 3893
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: De Veluwe de mooiste plek op aarde!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 21:45

ppff heftig hoor chasey gelukkig heeft ze niets aan over gehouden.
vriendin van mij heeft ook een dochtertje en ook eigen pony en paarden en op een gegeven moment lopen ze de wei in om de pony van me vriendin te gaan pakken de hond loopt mee die ze al jaren hebben en al jaren samen in de wei lopen, de hond blaft naar iets pony komt op de hond afgestormd en haal uit naar de hond maar haar toen 6 jarige dochter liep naast haar en trap vol in het gezicht van haar dochtertje afgevoerd met de trauma heli en had zwaar hersenletsel lang in coma gehouden met de intentie dat ze niet bljivends letstel aan over zou houden en dat is gelukt nu 4 jaar verder rijdt ze weer en het enige wat ze had is dat ze haar balans kwijt is, maar in de loop van de jaren is dat alweer sterk verbeterd, maar je zou het maar meemaken pppff heftig hoor.

Isabella rijdt met beugel met elastiek eraan en die werken super schieten gelijk los als ze valt die blijven en nog wel een tijdje aan zitten :o

Trots op toen me 8 jarige dochtertje met de 8 jarige Calvitio’s Lizzy L2 + 5 (verkocht) & nu inmiddels met de 8 jarige Calvitio’s Diamond ( Nia Domo’s Bolero x Dempsy Yellow Star) B+18 L1+15 L2+12 M1+12 M2+10 Z1+6
Zelf opgeleid en in 2.5 jaar met corona naar het Z gereden.

BiancUgo

Berichten: 3893
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: De Veluwe de mooiste plek op aarde!!

Re: Kinderen en hun pony's kletstopic?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 22:34

Afbeelding

Dit zijn de beugels

Trots op toen me 8 jarige dochtertje met de 8 jarige Calvitio’s Lizzy L2 + 5 (verkocht) & nu inmiddels met de 8 jarige Calvitio’s Diamond ( Nia Domo’s Bolero x Dempsy Yellow Star) B+18 L1+15 L2+12 M1+12 M2+10 Z1+6
Zelf opgeleid en in 2.5 jaar met corona naar het Z gereden.

BiancUgo

Berichten: 3893
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: De Veluwe de mooiste plek op aarde!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 01:41

Wat een gave herders wij hebben altijd een mechelaar gehad maar helaas met 14 jaar moeten laten inslapen |(
Hier ook heerlijk genoten in de sneeuw isabella had zaterdag de tweede selectie en die ging ondanks de gevallen sneeuw wel door, nu was het gelukkig via de snelweg goed te doen en hebben we niets voor niets de sneeuw getrotseerd ze was 3de geworden met 196,5 punt dus weer 2 winstpunten erbij in het nieuwe jaar mag ze over naar het L1 nu nog ff goed oefenen met wijken en enkele sprongen middengalop.

Hoi jack01@oh wat zonde als ze het vertrouwen kwijt is, isabella heeft het ook een tijdje gehad was er ook een paar x afgevallen en durfde er nog wel op maar durfde ook niet meer te galopperen langzaam aan weer van vooraf begonnen en aan de longeerlijn laten galopperen en in de les ook weer aan de longe en haar zelf laten beslissen wanneer ze het weer los wilde proberen, heeft bij ons ook ruim 2 mnd geduurd.
Maar zonde idd dat de pony dan stil staat en een ruitertje vinden is idd niet makkelijk ik weet er alles van.

Wij gelukkig een binnenhal dus we hebben heerlijk kunnen rijden, vandaag heeft dochter lief samen met clubvriendinnetje een Pas de deux geoefend voor de opening van onze nw vereniging in januari, ze gaan verkleed als adelaars en gaan rijden op live gespeeld in een mix van de vogeltjesdans en de entertainer..
Ging super goed zal even een upload doen :D

https://youtu.be/OidTxbLGqC0

Wat leuk de fjord als rendier hahaha..zo cut <3


Afbeelding

Trots op toen me 8 jarige dochtertje met de 8 jarige Calvitio’s Lizzy L2 + 5 (verkocht) & nu inmiddels met de 8 jarige Calvitio’s Diamond ( Nia Domo’s Bolero x Dempsy Yellow Star) B+18 L1+15 L2+12 M1+12 M2+10 Z1+6
Zelf opgeleid en in 2.5 jaar met corona naar het Z gereden.

BiancUgo

Berichten: 3893
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: De Veluwe de mooiste plek op aarde!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 00:25

Leuke foto’s komen er weer voorbij <3
Vooral Nick als rendier zo cute

Ik had vandaag kerstmarkt en moest dus werken en helaas geen pony dag vandaag papa vindt het leuk maar pony op zadelen is nog niet zijn ding :=

Ja Isabella is erg groot voor haar 7 jaar ze meet nu al 145 :# geschat wordt ze 1,90 als ze uitgegroeid is.. maar we gaan het wel zien.
Hopelijk kan ze nog 1 a 2 jaar op lizzy en dan moet ze echt over naar een D pony ga voor haar ook geen C pony kopen daar is ze dan ook weer zo uit gegroeid :(

Morgen gaan de dames hun pad de deux oefenen als vogeltjes (adelaars) zal nog even een foto toevoegen hebben jullie beetje idee :))

Afbeelding

Watnou@leuke pony zo qua hoofdje
Marjanne@ aahhh lief hoor zo is de kleine van mij ook begonnen :D

Trots op toen me 8 jarige dochtertje met de 8 jarige Calvitio’s Lizzy L2 + 5 (verkocht) & nu inmiddels met de 8 jarige Calvitio’s Diamond ( Nia Domo’s Bolero x Dempsy Yellow Star) B+18 L1+15 L2+12 M1+12 M2+10 Z1+6
Zelf opgeleid en in 2.5 jaar met corona naar het Z gereden.

BiancUgo

Berichten: 3893
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: De Veluwe de mooiste plek op aarde!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 15:25

MizzMontana schreef:
Wauw dat adelaarspak is echt gaaf gemaakt!!

Bij de ikea ooit gekocht ;)

Trots op toen me 8 jarige dochtertje met de 8 jarige Calvitio’s Lizzy L2 + 5 (verkocht) & nu inmiddels met de 8 jarige Calvitio’s Diamond ( Nia Domo’s Bolero x Dempsy Yellow Star) B+18 L1+15 L2+12 M1+12 M2+10 Z1+6
Zelf opgeleid en in 2.5 jaar met corona naar het Z gereden.

BiancUgo

Berichten: 3893
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: De Veluwe de mooiste plek op aarde!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 15:26

bakkabouter schreef:
BiancUgo schreef:
Ja Isabella is erg groot voor haar 7 jaar ze meet nu al 145 :#

Ik ben als volwassene 1m50 :o
Ben ondertussen wel gewend dat ik "ingehaald" word door 11/12-jarigen, maar eentje van 7 ben ik nog niet tegen gekomen :D


hahaha ja erg he maar goed ze is gezond en dat is het belangrijkste ;)

Trots op toen me 8 jarige dochtertje met de 8 jarige Calvitio’s Lizzy L2 + 5 (verkocht) & nu inmiddels met de 8 jarige Calvitio’s Diamond ( Nia Domo’s Bolero x Dempsy Yellow Star) B+18 L1+15 L2+12 M1+12 M2+10 Z1+6
Zelf opgeleid en in 2.5 jaar met corona naar het Z gereden.

BiancUgo

Berichten: 3893
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: De Veluwe de mooiste plek op aarde!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 15:30

Lillypony@isabella heefy bimie gereden tot zomer dit jaar daarna zijn we overgestapt naar het B dressuur en daar mag ze nu al door naar het L1 want ze heeft inmiddels 14 winstpunten

Maar gave pony heb je hoor en gaaf hoor dat je bij de wran zit en naar het NK mag *\o/*

Donja oho ik hoop het ook dat de foto lukken lijkt me leuk om te zien.

Trots op toen me 8 jarige dochtertje met de 8 jarige Calvitio’s Lizzy L2 + 5 (verkocht) & nu inmiddels met de 8 jarige Calvitio’s Diamond ( Nia Domo’s Bolero x Dempsy Yellow Star) B+18 L1+15 L2+12 M1+12 M2+10 Z1+6
Zelf opgeleid en in 2.5 jaar met corona naar het Z gereden.


BiancUgo

Berichten: 3893
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: De Veluwe de mooiste plek op aarde!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 00:06

Zo iedereen de beste wensen weer voor 2018 en dat het maar een sportief paarden/pony jaar mag worden

Ik ga morgen onze pony nog een x scheren de laatste x zaterdag heeft Isabella de laatste selectie dus spannend

Bij ons op stal is Isabella gevraagd om de schimmel (Bo) 1 x 2 weken bij te rijden beweging te geven en nu ook nog een D pony Finn genaamd die ze 2 x in de week mag rijden dus mama krijgt het druk met de kleine Anky

Wat leuk donja
Heerlijk weer cerastes een kale pony
Aaahhh wat lief cemlys

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Trots op toen me 8 jarige dochtertje met de 8 jarige Calvitio’s Lizzy L2 + 5 (verkocht) & nu inmiddels met de 8 jarige Calvitio’s Diamond ( Nia Domo’s Bolero x Dempsy Yellow Star) B+18 L1+15 L2+12 M1+12 M2+10 Z1+6
Zelf opgeleid en in 2.5 jaar met corona naar het Z gereden.

BiancUgo

Berichten: 3893
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: De Veluwe de mooiste plek op aarde!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 12:32

Hallo dames zo weer rust in de tent fijn dat ze weer naar school mogen _/-\o_
Weer tijd om bij te komen van de drukke 2 weken, leuke foto's cerastes <3 lekker dat het haar er weer af is ik heb lizzy vorige week ook weer geschoren, dus ze is af en toe een klein beetje fris :o

Maar zaterdag heeft isabella haar laatste selectie wedstrijd gereden en was 5de geworden en ze staat nu eerst reserve voor de gelderse maar daar kan ze alleen naar toe als er iemand af valt dus die kans is klein maar ze heeft er toch maar een mooie 4de plaats overall aan over gehouden met haar 7 jaar.

In de middag hadden we bij onze vereniging een open dag en daar mocht ze weer schitteren met d'r pony zie filmpjes

Gisteren even een pony op de foto wezen zetten voor de verkoop en hup daar zat mevrouw alweer op de rug van een pony, leuke pony alleen komt ie 1 jaar te vroeg te koop en ze vraagt er net iets te veel voor voor wat wij willen uitgeven :=

https://youtu.be/yZTeSbFxep0
8 tal

https://youtu.be/04ElqBqD0lw
Pas de deux op viool en piano


Verkoop pony Zijn niet scherp
Afbeelding

Afbeelding

Lizzy en isabella op wedstrijd

Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding

Trots op toen me 8 jarige dochtertje met de 8 jarige Calvitio’s Lizzy L2 + 5 (verkocht) & nu inmiddels met de 8 jarige Calvitio’s Diamond ( Nia Domo’s Bolero x Dempsy Yellow Star) B+18 L1+15 L2+12 M1+12 M2+10 Z1+6
Zelf opgeleid en in 2.5 jaar met corona naar het Z gereden.

BiancUgo

Berichten: 3893
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: De Veluwe de mooiste plek op aarde!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 16:17

Lola_shet schreef:




Mooie pony’s !!! Is de bonte pony van jullie zelf?[/quote]

Hi Lola, ja die is van ons zelf idd

Trots op toen me 8 jarige dochtertje met de 8 jarige Calvitio’s Lizzy L2 + 5 (verkocht) & nu inmiddels met de 8 jarige Calvitio’s Diamond ( Nia Domo’s Bolero x Dempsy Yellow Star) B+18 L1+15 L2+12 M1+12 M2+10 Z1+6
Zelf opgeleid en in 2.5 jaar met corona naar het Z gereden.

BiancUgo

Berichten: 3893
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: De Veluwe de mooiste plek op aarde!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 12:48

Dank je wel watnou1, jullie hebben ook een leuke pony <3
Ook netjes hoor 2x derde worden top prestaties *D

Ja dat doet ze zeker en ze heeft er ook heel veel plezier in en dat is het belangrijkste :o
Leuke foto's chasey

Trots op toen me 8 jarige dochtertje met de 8 jarige Calvitio’s Lizzy L2 + 5 (verkocht) & nu inmiddels met de 8 jarige Calvitio’s Diamond ( Nia Domo’s Bolero x Dempsy Yellow Star) B+18 L1+15 L2+12 M1+12 M2+10 Z1+6
Zelf opgeleid en in 2.5 jaar met corona naar het Z gereden.

BiancUgo

Berichten: 3893
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: De Veluwe de mooiste plek op aarde!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 22:55

Welkom voor de nieuwe onder ons *\o/*
Cerastes gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst leuke pony

Bij ons gaat alles super Isabella heeft vrijdag en zaterdag wedstrijd gehad in het L1 en heeft 5 winstpunten bij elkaar gereden ze had 18 wp in het B en tegenwoordig mag je als je 10 pnt in je klasse heb mag je in de nieuwe klasse starten tot 5 pnt en dan mag je niet meer in je oude klasse starten. Dus we dachten wat hebben we te verliezen dus laten we maar tot die 5 pnt in het L1 starten maar dat dat zo snel zou zijn hadden we niet verwacht

Koekie@ ja een vriendinnetje of stalgenootje meenemen is idd de beste optie maar een instructie kun je natuurlijk ook vragen als die tijd heeft natuurlijk.

Zaterdag heeft dochter lief weer wedstrijd dus maar weer eens kijken hoe het gaat


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding

Trots op toen me 8 jarige dochtertje met de 8 jarige Calvitio’s Lizzy L2 + 5 (verkocht) & nu inmiddels met de 8 jarige Calvitio’s Diamond ( Nia Domo’s Bolero x Dempsy Yellow Star) B+18 L1+15 L2+12 M1+12 M2+10 Z1+6
Zelf opgeleid en in 2.5 jaar met corona naar het Z gereden.

BiancUgo

Berichten: 3893
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: De Veluwe de mooiste plek op aarde!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 19:31

Dank jullie wel trots ben ik ook zekers :D :D
Ik had mijn dochtertje met 4 jaar met een bokriempje rijden zodat ze de teugels er alleen gewoon bijhad maar zich vast hield aan het bokriempje :)

Oh wat zonde SusanH@ dat je ff het ritme kwijt bent, en spannend dat je dochter zondag voor de eerste x mag, dat galopperen komt wel weer de mijne was het ook een tijdje kwijt gewoon weer vanaf vooraf aan opnieuw begonnen en beetje spelenderwijs weer opgepakt met hoe hard kan jou pony draven en oeps daar ging in galop..

en hoe super hoe het vanmiddag gegaan is dus *\o/* *\o/*

Wat een super brave pony Cerastes _/-\o_


Wij vanmiddag ook weer stal dagje isabella mocht weer op haar leerpaard de schimmel ZZZ rijden en ze wilde graag het galopperen proberen maar helaas was er in de binnen bak privé les en wat andere aan het rijden waardoor isabella niet aan de logeerlijn mocht dus zijn we even naar de buitenbak verhuisd in de hoop dat schim ( bo ) zich ging gedragen kan nog wel eens bakkabouters zien :+ maar ze was super braaf <3

zal ff de filmpjes uploaden

Trots op toen me 8 jarige dochtertje met de 8 jarige Calvitio’s Lizzy L2 + 5 (verkocht) & nu inmiddels met de 8 jarige Calvitio’s Diamond ( Nia Domo’s Bolero x Dempsy Yellow Star) B+18 L1+15 L2+12 M1+12 M2+10 Z1+6
Zelf opgeleid en in 2.5 jaar met corona naar het Z gereden.

BiancUgo

Berichten: 3893
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: De Veluwe de mooiste plek op aarde!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 19:43


Trots op toen me 8 jarige dochtertje met de 8 jarige Calvitio’s Lizzy L2 + 5 (verkocht) & nu inmiddels met de 8 jarige Calvitio’s Diamond ( Nia Domo’s Bolero x Dempsy Yellow Star) B+18 L1+15 L2+12 M1+12 M2+10 Z1+6
Zelf opgeleid en in 2.5 jaar met corona naar het Z gereden.

BiancUgo

Berichten: 3893
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: De Veluwe de mooiste plek op aarde!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 09:38

Welkom Wendy *\o/* Leuke foto hoor van je meiden met de pony :)

Ik heb op onze pony nu een Jc veelzijdigheid zadeltje liggen maar ben een beetje aan het kijken voor een dressuurzadeltje maar dat is niet makkelijk hoor :(
Had nu een stubben scandica medium/wijd op het oog dressuurzadel maar twijfel of dit gaat passen onze pony is erg rond geribt, het kost ook niet super veel dus kan het anders gewoon kopen en dan raak ik het waarschijnlijk ook wel weer voor kwijt wat ik ervoor betaal.
Had een rider pro dressuurzadel maar zelfs met de breedte boom lag het nog niet lekker op de pony dus die heb ik maar weer verkocht (met winst)

Ilora@wat een acute combinatie zo lief
Chasey@ oh wat ziet dat er heerlijk uit die mooie groene foto op de achtergrond is het nog geen zomer brrrr
dank je wel ja ze gaat de goede kant op hahaha beterschap nog even hier zijn dochter lief en ik ook flink aan het hoesten ;( hoop dat het gauw weer over waait

Gisteren weer even naar stal geweest mijn planning liep iets uit de hand en oma moest dochter lief even uit school halen ze moest dr nog omkleden maar oma was de sleutel van ons huis vergeten dus geen paardrijkleding aan en met nette jas en uggs naar stal en daar mee op de pony geklommen erg charmant :o

Eerst even de eigen pony gereden en daarna moest ze nog even op de bijrijpony Finn ze had vorige week voor het eerst op deze pony aan de longe gegaloppeerd en ik zit in de bak even op me tel te kijken en hoor ik ineens heel enthousiast braaf finn super pony dus ik kijk op zit ze in galop... ik oh als dat maar goed gaat.


https://youtu.be/TPPF7m4ECmk

https://youtu.be/xKHbFPWwopI

Trots op toen me 8 jarige dochtertje met de 8 jarige Calvitio’s Lizzy L2 + 5 (verkocht) & nu inmiddels met de 8 jarige Calvitio’s Diamond ( Nia Domo’s Bolero x Dempsy Yellow Star) B+18 L1+15 L2+12 M1+12 M2+10 Z1+6
Zelf opgeleid en in 2.5 jaar met corona naar het Z gereden.

BiancUgo

Berichten: 3893
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: De Veluwe de mooiste plek op aarde!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 08:40

Hallo dames tijdje weg geweest was erg druk, nu ff wat tijd over dus ff snel weer paar pagina's bijgelezen :D
Alles hier gaat prima isabella heeft afgelopen weekend weer gestart in het L1 en weer 2 punten erbij ze zitten nu op de 8 wp samen dus nu maar ff gaan oefenen voor het L2 *\%/*

ze is sinds 2 wkn ook weer aan het springen gegaan, voorheen had ze nog niet helemaal de balans met springen ook omdat ze natuurlijk pas 7 was en zo groot, nu weer jaartje ouder en het gaat nu al stukken beter vanmiddag heeft ze haar eerste bixie springwedstrijd en ze gaat A springen nou ben benieuwd hoor O:)

Leuke foto's komen er weer allemaal voorbij, en zie echt 1 iemand die super roze fan is hahaha van trailer tot aan de schrikdraad houders ( kan ff niet op de naam komen :o ) Chasey <3


Springles
https://www.facebook.com/bianca.claesse ... _video_tab

Buitenritje
https://www.facebook.com/bianca.claesse ... _video_tab


Afbeelding
Wintercompetitie waar ze overall 2de geworden is

Afbeelding

Afbeelding

Trots op toen me 8 jarige dochtertje met de 8 jarige Calvitio’s Lizzy L2 + 5 (verkocht) & nu inmiddels met de 8 jarige Calvitio’s Diamond ( Nia Domo’s Bolero x Dempsy Yellow Star) B+18 L1+15 L2+12 M1+12 M2+10 Z1+6
Zelf opgeleid en in 2.5 jaar met corona naar het Z gereden.

BiancUgo

Berichten: 3893
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: De Veluwe de mooiste plek op aarde!!

Re: Kinderen en hun pony's kletstopic?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 11:13

Wat een super gave foto's komen er weer voorbij <3
Welkom voor de nieuwe onder ons *\o/*

Koekie@ja isabella is net 8 geworden 5 maart deze dame meet inmiddels al 148 dus ben bang dat wij eerdaags ook aan een grotere pony moeten ;( en dan zal onze lizzy ook te koop komen, heb ze helaas niet aan huis staan :(

Morgen heeft ze weer wedstrijd eens kijken of we de laatste 2 wp kunnen binnen slepen voor de overstap naar het L2 8-)

wil van het weekend eens gaan kijken of we een mooie bloesem shoot kunnen gaan maken ze staan nu zo mooi in bloei de bloesembomen :D

Afbeelding

Afbeelding

Trots op toen me 8 jarige dochtertje met de 8 jarige Calvitio’s Lizzy L2 + 5 (verkocht) & nu inmiddels met de 8 jarige Calvitio’s Diamond ( Nia Domo’s Bolero x Dempsy Yellow Star) B+18 L1+15 L2+12 M1+12 M2+10 Z1+6
Zelf opgeleid en in 2.5 jaar met corona naar het Z gereden.

BiancUgo

Berichten: 3893
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: De Veluwe de mooiste plek op aarde!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-18 21:08

Wat leuk die foto’s

Isabella heeft er weer een punt bijgereden helaas zat er bij de eerste proef een jury die niet zo geliefd is bij de meeste tweede proef werd ze 2de met 190 pnt nu nog 1 pnt voor het L1, dinsdag gaan we naar Zeewolde voor een meerdaagse wedstrijd dus eens kijken of ze daar haar laatste pnt kan pakken

Spannend ijsco zal duimen voor jullie

Morgen gaan we shoot van de bloesem proberen te maken, Isabella kwam dinsdag terug van de wedstrijd en toen werd een shoot gedaan met Bo haar Bijrij paard en mocht Isabella ook ff op de foto me Bo en lizzy zie het resultaat hieronder


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Trots op toen me 8 jarige dochtertje met de 8 jarige Calvitio’s Lizzy L2 + 5 (verkocht) & nu inmiddels met de 8 jarige Calvitio’s Diamond ( Nia Domo’s Bolero x Dempsy Yellow Star) B+18 L1+15 L2+12 M1+12 M2+10 Z1+6
Zelf opgeleid en in 2.5 jaar met corona naar het Z gereden.

BiancUgo

Berichten: 3893
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: De Veluwe de mooiste plek op aarde!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 22:34

Wauw leuke pony hoor, betreft de paarden en kleine pony's dan moeten wij de bak in komen met onze bonte en ze draaien onderhand een rondje om de achterhand heen van wat komt daar nou binnen :D :D

@curly wat een schattige foto's <3
AqHAProud wat een mooi resultaat en wat een super mooie foto van jullie samen <3

Isabella had vorige week in de vakantie een 2 daags concour en ze moest nog 2 pnt voor het L1 en die behaalde ze de ene dag en zaterdags is ze L2 gestart en werd 2 x eerste met 2 dikke winstpunten <3
Nu hebben we morgen avond een wedstrijd staan en zaterdag en dan ivm met mijn werk weer een wat rustigere periode.

Vanmiddag nog even wat foto's gesloten van me toppertjes


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Trots op toen me 8 jarige dochtertje met de 8 jarige Calvitio’s Lizzy L2 + 5 (verkocht) & nu inmiddels met de 8 jarige Calvitio’s Diamond ( Nia Domo’s Bolero x Dempsy Yellow Star) B+18 L1+15 L2+12 M1+12 M2+10 Z1+6
Zelf opgeleid en in 2.5 jaar met corona naar het Z gereden.

BiancUgo

Berichten: 3893
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: De Veluwe de mooiste plek op aarde!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 22:39

AQHAProud schreef:
OMG wat een super schattige pony <3 en wat een super mooi team samen <3

Dank je ;)

Trots op toen me 8 jarige dochtertje met de 8 jarige Calvitio’s Lizzy L2 + 5 (verkocht) & nu inmiddels met de 8 jarige Calvitio’s Diamond ( Nia Domo’s Bolero x Dempsy Yellow Star) B+18 L1+15 L2+12 M1+12 M2+10 Z1+6
Zelf opgeleid en in 2.5 jaar met corona naar het Z gereden.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: gillian, sterregoud, Tieme, vilheide en 26 bezoekers