[VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Yevrah

Berichten: 948
Geregistreerd: 21-02-16

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 17:14

Dit topic is een beetje dood aan het bloeden.. Jill! where are youuu... haha

Magnifique M2*
Crucero JM M2*


Yevrah

Berichten: 948
Geregistreerd: 21-02-16

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 15:15

Goed gedaan Jill, jammer van de spanning maar daar hadden meer paarden last van. Ik vind oprecht dat jouw punten altijd laag uitvallen terwijl je zo in harmonie (zelfs met spanning) en netjes rijdt. Hoe dan ook een topprestatie, gefeliciteerd!

Magnifique M2*
Crucero JM M2*

Yevrah

Berichten: 948
Geregistreerd: 21-02-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 18:45

Jiill_ schreef:
Harvey1 schreef:
Goed gedaan Jill, jammer van de spanning maar daar hadden meer paarden last van. Ik vind oprecht dat jouw punten altijd laag uitvallen terwijl je zo in harmonie (zelfs met spanning) en netjes rijdt. Hoe dan ook een topprestatie, gefeliciteerd!



Super lief! :*

Ik vind het nog steeds heel lief en leuk dat jullie hier altijd zo meeleven. Heb 't echt zo onwijs druk, maar ik zal proberen hier de komende tijd weer meer te reageren :) :j



Graag gedaan, dat verdien je! Je bent voor mij qua rijden echt een voorbeeld. Hoe vriendelijk jij je paarden rijdt en dat we een kijkje krijgen in jouw leven, echt super. En dan nog zo netjes zitten en die sneaky schouderklopjes tijdens de proef, i love it. *\o/* Zodra je weer in het Noorden bent voor een clinic kom ik met mijn e-pony meerijden. Lijkt me echt ontzettend gaaf.

#fangirlmodusoff

Magnifique M2*
Crucero JM M2*

Yevrah

Berichten: 948
Geregistreerd: 21-02-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 20:56

Michelle77 schreef:
Ben het helemaal met je eens Harvey!

Als ik dan sommige andere zie rukken en plukken....

Zo ook bij de senioren, werd van een aantal toch echt niet vrolijk.

Zag Edward in de stap helemaal glimlachen om Zonik en hem even belonen, later na de wissels ook even. Emmelie, Diederik vind ik ook altijd fijn en vriendelijk rijden.



Inderdaad! En dan denk ik, waar zit het verschil dan? Dat ze anders rijden? Ik snap het echt niet.. De wissels zo zuiver gesprongen, de passage en piaffe netjes. Ik ben elke keer weer verbaasd.

Magnifique M2*
Crucero JM M2*

Yevrah

Berichten: 948
Geregistreerd: 21-02-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 21:06

Michelle77 schreef:
Met sommige dingen zie ik wel verschil, vnl qua stap en ondertreden/gaan zitten met de piaffe. Maar verder? Weinig hoor. Natuurlijk gooien sommige de voorbenen hoger en verder, maar achter gebeurt er weinig. En vind het sympathieke beeld dan ook echt veel belangrijker, maar helaas zijn de jurys het niet met me eens.

En ook bij de senioren wordt er gewoon 80% gereden waar ik me zo ongeveer schaam dat ze NL mag vertegenwoordigen.

Maar wie ben ik :D

Ik kijk liever naar Jill :)



Ik denk dat ik weet waar je op doelt, ik keek ook en zag wat behoorlijke ophoudingen aan beide teugels. Ik kijk ook het allerliefst naar Jill. Ik kan niet zeggen dat Anne bijvoorbeeld niet ook ijzersterk is, maar ik vind haar minder sympathiek.

Magnifique M2*
Crucero JM M2*

Yevrah

Berichten: 948
Geregistreerd: 21-02-16

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 22:10

Het is Jill haar goed recht om gesponsord te worden door een mooi merk zoals Anky! Ik denk dat het een hele slimme move is geweest en het zijn ook ontzettend mooie producten dus daar kunnen we sowieso niet omheen, als Jill er niet achter zou staan dan zou ze haar geliefde kikkerkopje/party frikandel ook niet mee rijden denk ik. Jill ik hoop dat je altijd zo transparant en positief mag blijven als je nu bent! :-) Ik heb door jou de recuptex aangeschaft en ik ben er nog steeds heel blij mee.

Magnifique M2*
Crucero JM M2*

Yevrah

Berichten: 948
Geregistreerd: 21-02-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 22:15

Michelle77 schreef:
Volgens mij wordt ze niet gesponsord hoor.



Als jij producten mag uitkiezen van een bedrijf zonder dat je daar voor hoeft te betalen in ruil voor promotie (via Youtube of Instagram posts) dan betreft dat toch een sponsor? In de vlog/internet wereld in elk geval wel. En daar is helemaal niks mis mee.

Magnifique M2*
Crucero JM M2*

Yevrah

Berichten: 948
Geregistreerd: 21-02-16

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 22:28

Ik snap wat je bedoelt, ik bedoel hem meer op gebied van sociale media promotie. Je ziet dat ook heel veel bij beautybloggers, die kregen van PR-bureau's de ene na de andere make-up collectie gratis binnen (en dure persreizen, haha) in ruil voor een artikel, video of vlog. :-)

Magnifique M2*
Crucero JM M2*

Yevrah

Berichten: 948
Geregistreerd: 21-02-16

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 11:34

Ik moet zeggen dat ik oprecht verschil merk door de recuptex, of het zit tussen mn oren. Als ik m een avond van te voren erop leg dan heb ik de volgende ochtend een werkwillig, los en soepel paard. Werkwillig is hij altijd wel, maar alles gaat net even wat fijner en met meer ontspanning.

Magnifique M2*
Crucero JM M2*

Yevrah

Berichten: 948
Geregistreerd: 21-02-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 14:34

Josien_ schreef:
Ik ben er ook zeer zeker heel erg nieuwsgierig naar geworden, maar het feit dat ik normaal nooit dekens gebruik en hij zo prijzig is heeft ervoor gezorgd dat ik hem nog niet heb.

Dit soort gesponsorde dingen of barter deals zie je in alle vlogkanalen terug, maar gelukkig ligt het er meestal niet te dik erbovenop. Al zou ik wel als tip geven om bij vlogs als bijvoorbeeld de laatste shopvlog misschien wat extra dingen te doen. Even opsparen tot je nog iets meer hebt gekregen/gekocht dan bijvoorbeeld ANKY spullen. Maar wellicht is dat mijn persoonlijke mening.



Ik heb 'm bij Agradi gekocht voor 138, nog steeds veel te duur (ik wilde hem ook retourneren maar mocht niet vanwege twee haren, blij dat ik hem verplicht gehouden heb!) maar het is beter dan 180!

Magnifique M2*
Crucero JM M2*

Yevrah

Berichten: 948
Geregistreerd: 21-02-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 19:49

Beau_Myrthe schreef:
Hier ook door Jill de recuptex in bezit. Voor een koopje van 110 euro kunnen scoren door een magazijnopruiming. Ben er erg tevreden over maar even snel een vraagje? Hoe hebben jullie dat gedaan qua opbouwen? Omdat ze adviseren hem eerst maar 2 uur op te leggen.



Ik heb hem inderdaad de eerste paar keer 2 uur opgedaan, toen een keer naar een wedstrijd en terug. Het viel me op dat als hij het al warm heeft hij dan wel lang vochtig blijft onder de deken, misschien was de temperatuur toen iets te hoog voor de recuptex. Toen heb ik, toen hij er op stal niet onder ging zweten, gewoon een keer een nachtje de deken opgelaten en dat was prima. Nu probeer ik hem zo veel mogelijk op te doen. De enige struggle die ik heb is: ik heb verder geen bucas deken en durf hem niet onder mijn pagony winterdekens te doen, of regendeken. Het liefst houd ik de deken nu de hele dag op namelijk, alleen ik weet niet wat er dan gaat gebeuren? Dikke plensbui erop en straks wordt de recuptex nat.. Wat zijn jullie ervaringen? Sorry Jill, zwaar offtopic maar er is nog weinig over te vinden online!

Magnifique M2*
Crucero JM M2*

Yevrah

Berichten: 948
Geregistreerd: 21-02-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 20:05

suikermeisje schreef:
Mag de recuptex stof niet nat worden?
Hier nog niet gebeurd maar vroeg t me wel af.

Ik heb een nika deken erover.



Het is geen waterdichte deken nee, kan een regendeken bovenop in principe. Je kunt hem vastmaken aan bepaalde bucas dekens, maar die heb ik niet.

Magnifique M2*
Crucero JM M2*

Yevrah

Berichten: 948
Geregistreerd: 21-02-16

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 20:08

Nee, want je mag 'm ook wassen! :-)

Magnifique M2*
Crucero JM M2*

Yevrah

Berichten: 948
Geregistreerd: 21-02-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 11:05

Hee Jill! Super leuke vlog gister weer, de wedstrijdvlogs blijven mijn fave. Toen je ook aangaf dat je met Mach naar Le Mans gaat was ik ook erg blij, haha! Misschien lastig om nu al te zeggen maar heb je het idee dat je met Graaf hetzelfde kunt bereiken als met Enz/Mach qua niveau?

En misschien een hele lastige vraag die je ook helemaal niet wilt beantwoorden maar blijft macho altijd bij jou? Of zit er wel een mogelijkheid in dat hij op een dag wel weg gaat? Of zit er meer in en wil je dat er nog uit halen? Ik ben heel benieuwd! Misschien had ik dit beter in de q&a kunnen stellen, haha.

Magnifique M2*
Crucero JM M2*


Yevrah

Berichten: 948
Geregistreerd: 21-02-16

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 09:11

Bokkers uit Groningen. Ik wil proberen om samen met onze vereniging te regelen dat Jill naar ons toe komt. Om de vereniging te overtuigen (zijn beetje ouderwets) wil ik vast kijken of er animo voor is! Ben erg benieuwd. Of plaats ik dit nu in het verkeerde Jill topic?

Magnifique M2*
Crucero JM M2*

Yevrah

Berichten: 948
Geregistreerd: 21-02-16

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 20:29

Wat ontzettend balen van die aangescherpte regels Jill.... Dit wist je natuurlijk al wel eventjes denk ik maar het lijkt me toch een klap. Ik heb er alle vertrouwen in dat je snel weer zult worden opgenomen in het kader. :*

Magnifique M2*
Crucero JM M2*

Yevrah

Berichten: 948
Geregistreerd: 21-02-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 10:05

Ik heb het helaas gemist.... Helemaal haasten en alles en ik was vergeten dat Jill als eerste moest. Gelukkig weet ik wel hoe sympathiek jij je paarden voorstelt en als ik dit zo lees heb ik wel een beeld van hoe het eruit zag! Toch hoop ik nog ergens de proef terug te kunnen zien..

Ik ben wel een beetje geschrokken van de rijstijl van de andere u25ers, ben zelf absoluut geen anky en heb nooit op dat niveau gereden (l2, lol) maar ik vond het er soms vrij grof aan toe gaan, juist bij de de mensen die in de top zitten. Ik verwacht op dat niveau toch wat meer het beeld van Jill eigenlijk, maar gek genoeg scoren die anderen wel weer hoger.. Bizar!

Anyway, hoop gauw weer van je te mogen genieten Jill! Je bent een voorbeeld.

Magnifique M2*
Crucero JM M2*

Yevrah

Berichten: 948
Geregistreerd: 21-02-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-18 17:02

friendly schreef:
Ik vind het vooral ook mooi om te zien dat hij zich zo goed laat sturen ondanks zijn eigen schrik. Ik denk dat veel paarden volledig zouden blokkeren. Dus hij staat ècht goed aan de hulpen en vertrouwt je volledig lijkt mij. Op de eerste lijn geloof ik Jill, keek je toen even achterom naar Carla zo van:stoppen? Of had je niet door dat je dat deed? Je reed in elk geval van C naar A, stond stil en keek naar C eventjes...en reed weer door. Vrij aan het begin.



Dat viel mij ook op ja, even de gedachte van het afgroeten misschien in het hoofd. Daarna super knap doorgereden. respect!

Magnifique M2*
Crucero JM M2*

Yevrah

Berichten: 948
Geregistreerd: 21-02-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 22:43

Het is stil in dit topic! Jammer, was altijd gezellig.

Magnifique M2*
Crucero JM M2*

Yevrah

Berichten: 948
Geregistreerd: 21-02-16

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 22:18

Het maakt mij niet uit wat ze met haar paarden doet. Is haar keuze en soms niet leuk. We horen het vanzelf. Wat ik wel heel erg mis zijn de internationale wedstrijden of normale wedstrijden vlogs. Daar genoot ik echt ontzettend van! Er komen nog steeds weleens vlogs over maar die internationale zijn toch het leukst om te zien!

Magnifique M2*
Crucero JM M2*

Yevrah

Berichten: 948
Geregistreerd: 21-02-16

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 13:42

Wauw Jill.

Magnifique M2*
Crucero JM M2*

Yevrah

Berichten: 948
Geregistreerd: 21-02-16

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 16:32

Hi Jill! Nieuw zadel voor Enza? Mag ik vragen waarom je eventueel bent overgestapt?

Magnifique M2*
Crucero JM M2*

Yevrah

Berichten: 948
Geregistreerd: 21-02-16

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 14:47

Belachelijk Jill... echt belachelijk.

Magnifique M2*
Crucero JM M2*

Yevrah

Berichten: 948
Geregistreerd: 21-02-16

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 08:22

Bedoel je dat het nu dan geen nut meer heeft om U25 te starten?

Magnifique M2*
Crucero JM M2*

Yevrah

Berichten: 948
Geregistreerd: 21-02-16

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 09:53

Ja, alleen dit jaar nog.

Magnifique M2*
Crucero JM M2*


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Earth, GoogleAdsense, hokke, Jet, Kellyvanloon, Mel80life, Nicollevs, schumiegirl, Suziiiie, Swift, Waratje, wisja, xSannee, xSCWx, YandexBot en 135 bezoekers