Kinderen en hun pony's kletstopic?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
eefjuh20
Berichten: 561
Geregistreerd: 06-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 14:18

Aangezien ik hier ook 2 kinderen(dochter van 7 en zoontje van 2)heb en 2 jonge pony's meld ik me hier ook maar eens!
Onze ene pony Flip(c-pony)heb ik als veulentje gekocht toen mij dochter bijna 3 werd.

Afbeelding

Ze zijn dus samen opgegroeid en hebben een hele hechte band samen..zo leuk om te zien!Aangezien Flip pas 5 is heb ik er een ander meisje op rijden die hem echt goed door rijdt en kan mij dochter lekker aan de longeerlijn met hem rond hobbelen..
Van de zomer hebben ze al een paar keer bixie dressuur klasse AA gestart(lekker veilig aan het touwtje)Wat had ze een lol..eerste wedstrijdje werd ze ook nog eens 2x 1ste..dochterlief helemaal in tranen want oh wat was ze trots op haar Flip!(moeders natuurlijk ook haha..en ook al was ze laatste geworden..het gaat om de lol)
Verder rijdt ze nog 1x in de week op de manege omdat ik het wel heel belangrijk vind dat ze in een groepje rijdt en zo leert ze ook een beetje met verschillende pony's om te gaan.


Afbeelding

Afbeelding

Vorig jaar november heb ik het broertje van Flip erbij gekocht(toevallig wist ik dat de fokker hem nog had)Max is nu bijna 3,5 jaar en sinds een paar weekjes zadelmak..hij was 3x onder het zadel geweest en is toen met mijn dochter meegeweest om een stapbuitenritje te maken met een groepje..
Met Max maakt ze tot nu toe alleen nog maar stapbuitenritjes en als ze echt wil rijden dan pakken we Flip(handig 2 pony's haha)
Afbeelding



Mijn zoontje van 2 is ook al helemaal besmet met het paardenvirus.Als hij mee gaat naar de pony's moet ie altijd even op Flip zitten en borstelen

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Flip b welsh


eefjuh20
Berichten: 561
Geregistreerd: 06-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 15:01

myk_en_shant schreef:
Wat een geweldige foto's weer.
En ja heel handig als je meerdere pony's tintje beschikking hebt, kan er over meepraten. Al gaat Chantal alleen maar op de ervarene pony's.
Tja als je jong bent doe je het gewoon, maar zodra je ouder wordt en ook nog moeder, dan ga je meer nadenken over de gevaren. En vooral omdat het je beroep is, dan kies je uiteraard voor de veilige opties.

Dank je SusanH, hopelijk zitten we met de herfstvakantie er in.
We hebben nu met wat hobbels in de weg te maken. We hadden oorspronkelijk gisteren al de overdracht, echter was de hypotheekverstrekker vergeten het geld over te boeken naar de notaris. En nu staat het er nog niet op hun rekening. Hopelijk morgen wel, anders gaan we het hoog opspelen. We hebben nu al flink wat kosten gemaakt door hun fout. Vrije dagen en lesafzeggingen gedaan.


Ja als je jong bent stap je inderdaad sneller overal op..maar mijn dochter stapt niet overal zo op hoor(mag ze ook niet van mij)Flip is ondanks dat hij pas 5 is al heel wat gewend(paar weken geleden heeft ie nog ponyritjes gelopen op de rommelmarkt/kermis voor de ponyclub)en die maakt zich niet zo druk gelukkig..Met max mag ze nog niet draven van mij..dat komt binnenkort wel een keer als hij wat langer onder het zadel is

Zelf rijd ik helemaal niet meer..En toen ik nog wel reed merkte ik wel dat ik wat minder lef had als vroeger toen ik jonger was en geen kinderen had..ik ben overgestapt naar het mennen..de bedoeling was om 2 span te gaan rijden met Flip en Max maar Max wordt waarschijnlijk niet zo groot als Flip helaas(vandaar dat we ook 2 pony's hebben)

Flip b welsh

eefjuh20
Berichten: 561
Geregistreerd: 06-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 15:44

Wat een leuke combi hierboven!Dan is ze inderdaad wel lang voor haar leeftijd..
Bij mijn dochter duurt het nog wel even voordat ze te groot is voor de pony's
Ze komt bij Flip(de c pony)net met de voeten onder het zadel uit haha..
.Afbeelding

Flip b welsh

eefjuh20
Berichten: 561
Geregistreerd: 06-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 17:14

Ik was opzoek naar een welsh veulentje die ik verder zelf kon opvoeden en later mee kon mennen..Toen zag ik 'Flip op Mp staan...Afspraak gemaakt en wezen kijken..op afstand want Flip was nog niet veel in handen geweest..2 weken later hebben we hem opgehaald..niemand kon bij Flip in de buurt komen want mensen vond ie maar raar/eng..totdat mijn dochter(toen bijna 3 jaar)naast de wei op een hooibaal zat en Flip hooi kon voeren..zij was de eerste die hem kon aanraken/voeren..Toen wist ik eigenlijk al dat het wel goed zou komen met die 2!Flip heb ik voor heel weinig kunnen kopen dus durfde de gok wel te nemen..en als ik nu zie hoeveel plezier we met het hele gezin van hem hebben ben ik blij dat ik die gok genomen heb!

En Max komt ook bij dezelfde fokker vandaan(hij heeft 3 veulens bij de merrie gefokt met dezelfde hengst)Flip is de oudste en Max is de jongste..Max was 2,5 toen ik hem kocht maar kwam ook zo uit het land en kende niks..Mijn dochter mocht eerst ook niet bij hem in de buurt komen van mij maar nu haalt ze hem zelf uit stal en kan ze hem poetsen(wel altijd onder toezicht van mij,m'n vader of een vriendin van mij die toevallig ook bij ons op stal rijdt)

Zo komen wij aan onze pony's..

Flip b welsh

eefjuh20
Berichten: 561
Geregistreerd: 06-02-07

Re: Kinderen en hun pony's kletstopic?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 11:16

Vanmorgen lekker in het zonnetje weer met m'n dochter met Flip aan het rijden geweest.(Zondag is haar vaste dag om te rijden haha)
Eerst even met zadel
Afbeelding

Daarna nog zonder zadel
Afbeelding

En natuurlijk even genieten van dat zonnetje!
Afbeelding

Flip b welsh

eefjuh20
Berichten: 561
Geregistreerd: 06-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 22:38

Cerastes schreef:
Die witte pony is ook echt een plaatje zeg!

Getup: te leuke foto's gewoon! Prachtig!

Donja; ook leuke foto! Je 2
mannetjes samen!

Ik had gisteren een buurmeisje mee naar Dodge...Heb maar 1 foto waar alleen mn dochtertje op staat, lekker aan de wandel!

[ [url=m/wq0bxf.jpg]Afbeelding[/url] ]


Dank je!We zijn ook erg blij met hem!
Volgend jaar is Flip verkrijgbaar op T-shirt in de ruitersportzaken.Hij heeft afgelopen december model gestaan voor redhorse.

Flip b welsh

eefjuh20
Berichten: 561
Geregistreerd: 06-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 07:02

.[/quote]

Ohh echt!?
Wat leuk zeg! Heb je een foto ervan? ?[/quote]

Ik heb meerdere foto's gekregen dus welke erop het T-shirt komt weet ik niet haha

(Krijg de foto niet geüpload maar als je op fb kijkt bij mooi media en more staat Flip er wel tussen)

Flip b welsh

eefjuh20
Berichten: 561
Geregistreerd: 06-02-07

Re: Kinderen en hun pony's kletstopic?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 07:41

Murosch heel veel sterkte voor jullie!

Flip b welsh

eefjuh20
Berichten: 561
Geregistreerd: 06-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 14:42

Ik hoef mijn ene pony gelukkig nooit te scheren..die blijft mooi kort in de vacht.

Afbeelding
Dit is een foto van vorig jaar december.Toen had Flip nog niet eens een hele dikke deken op.

En de andere pony krijgt deze winter voor de eerste keer een deken op.

Flip b welsh

eefjuh20
Berichten: 561
Geregistreerd: 06-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 14:55

Cerastes schreef:
Zo een knappe pony is dat!!

Wij hebben net paarden-havermoutkoekjes gemaakt.

Onze pony is jarig! 16 jaar geworden!

[ [url=m/yuVS2f.jpg]Afbeelding[/url] ]


Gefeliciteerd met jullie pony!leuk die koekjes!

Flip b welsh

eefjuh20
Berichten: 561
Geregistreerd: 06-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 14:59

Chasey schreef:
Wat leuk die koekjes! Gefeliciteerd :)

Lieve foto Eefjuh :)


Dat was een hele spontane foto hahaha..we hadden de fotoshoot van Red horse voor het shirt waar Flip op komt te staan.Toen vroeg de fotograaf of mijn dochter ook nog even met Flip op de foto wou..dat wou ze natuurlijk wel.Ze gaf Flip een kus op zijn neus en heel toevallig gaf hij een "kus" terug..net op dat moment klikte de fotograaf raak..
We mochten een foto uitzoeken en je raadt het al welke er boven mijn dochter haar bed hangt :D

Ik zag trouwens vanmorgen bij mijn herinneringen op Facebook dat het vandaag alweer 5 jaar geleden is dat we Flip als klein veulentje op hebben gehaald.

Flip b welsh

eefjuh20
Berichten: 561
Geregistreerd: 06-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 17:14

Wij hebben vanmorgen weer een fijn paarden-ochtendje gehad!
M'n dochter heeft vandaag voor de eerste keer allebei de pony's gereden(de jongste pony max had ze nog nooit in de bak gereden..alleen stapritjes buiten in het bos)
Afgelopen week is de zadelmaker geweest voor een zadeltje voor Max(lag eerst een shetlander zadeltje op)en die moest vandaag natuurlijk even uitgeprobeerd worden.
Aangezien het de eerste keer was dat ze met Max in de bak ging rijden er eerst nog even naast gelopen maar toen we een drafje wilde doen snapte max daar niks van..dus toch maar op de volte gezet en m'n dochter draafde er zo mee weg
Afbeelding
Afbeelding

Daarna Flip nog even gereden..


Afbeelding

Afbeelding

Met Flip heeft ze nog even aan het eind een rondje galop gedaan(iets wat ze eerst nog niet durfde)

Gelukkig staan wij op een pensionstal met binnenbak..erg fijn met dit weer!

Flip b welsh


eefjuh20
Berichten: 561
Geregistreerd: 06-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 15:51

Ik heb ook 2 groene pony's gekocht..
Flip kocht ik als veulen van 6 maand..Mijn dochter was 2,5 toen ik hem kocht.Hun zijn echt samen opgegroeid en hebben nu zo'n hechte band.
Mijn dochter was de eerste die op zijn rug zat toen hij 3 jaar was(zonder zadel..ik had mijn dochter vast en iemand anders had de pony vast.)Daarna is hij echt ingereden door een volwassene die klein van stuk is.
Hij is iets meer dan 2 jaar zadelmak(nu ongeveer 5,5 jaar oud)en echt super braaf..Hij past zich ook heel erg aan de ruiter aan.Ook loopt hij voor de menwagen en heeft hij dus al zoveel gezien dat hij zich eigenlijk nergens druk om maakt.In september is hij meegeweest naar de braderie/rommelmarkt hier in de buurt voor ponyritjes..op de terugweg moesten we langs de zweefmolen..nou hij keek er niet eens naar.
Dat vind ik toch wel het toppunt van nuchterheid/Braafheid hahaha

En de andere pony Max heb ik als 2,5 jarige gekocht.Hij was echt een ongeleid projectiel in het begin.Nooit verwacht dat dat een super brave kinderpony zou worden.Max is nu 3,5 en tot nu toe super braaf(dus hopelijk blijft hij zo braaf..net als zijn grote broer Flip)
Mijn nichtje van 13 jaar heeft max zadelmak gemaakt(zij weegt niet veel dus kon er gelukkig op)Nu rijdt mijn dochter hem 1x in de week en lest m'n vader 1x in de week met hem in het tuig(2 weken geleden voor de eerste keer de sleep erachter gehad)

Ik ben dus wel blij met mijn jonge brave kinderpony's
Toen ik zelf nog pony reed heb ik 1x een pony gehad met meer "ervaring" nou wat een ramp was dat want ik kreeg de ellende van de vorige ruiter erbij..Ik had dus ook voor mijn dochter een pony met meer ervaring kunnen kopen maar vindt die goeie brave kinder pony met dat gouden karakter maar eens..
Nu heb ik 2 pony's die opgevoed zijn zoals ik ze wil hebben.

Flip b welsh

eefjuh20
Berichten: 561
Geregistreerd: 06-02-07

Re: Kinderen en hun pony's kletstopic?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 13:18

Leuke foto's en filmpjes weer!!

Mijn dochter Nienke heeft vanmorgen weer op onze jongste pony (max) gereden..
het liefst wou ze allebei de pony's rijden maar dat vind ik toch wel een beetje te veel van het goeie.
Zelf heb ik gisteren menles gehad met Flip dus die had ook wel een rustdagje verdiend(morgen heeft hij weer springles met onze bijrijder)

Daarna heeft ze nog even lekker getut met Flip!

Max
Afbeelding

Flip

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Flip b welsh

eefjuh20
Berichten: 561
Geregistreerd: 06-02-07

Re: Kinderen en hun pony's kletstopic?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 23:06

Ik heb ook 2 welshjes maar die zijn ook echt super braaf..
Flip de 5 jarige is bij het slome af..voor m'n dochter wel fijn maar voor onze bijrijder hard werken.
En voor de menwagen moet ik 'm soms ook echt wakker schudden want hij loopt liever in de relax modus hahahaha
Flip wordt nu ook op vrijdagmiddag geleend door een stalgenoot voor haar neefje van 6 die graag wil leren pony rijden..Jochie leert spelenderwijs een beetje pony rijden en ach Flip vindt het allemaal wel prima hahaha

Max de 3,5 jarige is ook heel braaf..we zijn bezig met hem te beleren voor de wagen(nu een paar keer de bak gesleept)maar die doet echt geen pas verkeerd en is misschien met beleren nog wel braver dan Flip..en dat terwijl Flip eigenlijk al niks geks heeft gedaan.

M'n pa heeft ook nog een d pony..ook een welsh maar dat is wel een pittige tante.Echt een merrie.Die kan 10x normaal ergens langs gaan en dan de 11de keer is het spannend..nu wordt het wel steeds beter..Ze heeft gigantisch veel vertrouwen in het meisje die haar rijdt(heeft eerder Flip gereden maar toen ze te groot werd is ze overgestapt op de d pony)Dat is echt geen beginnerspony..misschien over een paar jaar maar nu nog niet(ze is nu 7 en een jaar onder het zadel..daarvoor alleen voor de menwagen gelopen)

Flip b welsh

eefjuh20
Berichten: 561
Geregistreerd: 06-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 11:05

Bah wat een heftige verhalen..
Ik had voor mijn dochter ook korfjes gekocht maar elke keer als mijn bijrijder ging rijden dan moesten we de beugels weer wisselen.Nu heeft ze beugels met elastieken aan de zijkant..Zelf rij ik nu ook met deze beugels..ik vind ze echt ideaal(Bij de ponyclub rijden ze allemaal met deze beugels..)

Vanmorgen met m'n zoontje naar stal geweest om de stallen van de pony's uit te mesten..hij vindt het altijd geweldig om te helpen(nouja van de wal in de sloot hahahaha)
Moet altijd zo lachen om hem als ie dan naar de pony's toe loopt en zegt ;Hi lieverd..
Maar de pony's stonden lekker buiten dus heeft ie even kennis gemaakt met het paard wat ik nu rij voor de staleigenaar

Afbeelding
Zo'n lief en braaf paard..die heeft ook echt een gouden karakter..Mijn dochter had 'm laatst even vast omdat ik de deken op moest doen en hij stond helemaal met haar te knuffelen hahaha!Hij bijna 4jaar en heeeel groot hahaha(denk dat hij de 1.70 nu al voorbij is)
Mijn zoontje vond hem de vorige keer wel een beetje eng maar vandaag wou hij hem wel even aaien..Dat vond het paard wel gezellig

Flip b welsh

eefjuh20
Berichten: 561
Geregistreerd: 06-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 23:58

Cerastes schreef:
eefjuh20 schreef:
Bah wat een heftige verhalen..
Ik had voor mijn dochter ook korfjes gekocht maar elke keer als mijn bijrijder ging rijden dan moesten we de beugels weer wisselen.Nu heeft ze beugels met elastieken aan de zijkant..Zelf rij ik nu ook met deze beugels..ik vind ze echt ideaal(Bij de ponyclub rijden ze allemaal met deze beugels..)

Vanmorgen met m'n zoontje naar stal geweest om de stallen van de pony's uit te mesten..hij vindt het altijd geweldig om te helpen(nouja van de wal in de sloot hahahaha)
Moet altijd zo lachen om hem als ie dan naar de pony's toe loopt en zegt ;Hi lieverd..
Maar de pony's stonden lekker buiten dus heeft ie even kennis gemaakt met het paard wat ik nu rij voor de staleigenaar

[ [url=m/7wu25l.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo'n lief en braaf paard..die heeft ook echt een gouden karakter..Mijn dochter had 'm laatst even vast omdat ik de deken op moest doen en hij stond helemaal met haar te knuffelen hahaha!Hij bijna 4jaar en heeeel groot hahaha(denk dat hij de 1.70 nu al voorbij is)
Mijn zoontje vond hem de vorige keer wel een beetje eng maar vandaag wou hij hem wel even aaien..Dat vond het paard wel gezellig



Ohh wat een lieverd zeg!
Waar heb jij jouw beugels met elastiek vandaan?


Ik heb die van mij bij divoza gekocht..waren niet eens zo heel duur..zitten wel witte elastieken aan maar die zou je nog kunnen vervangen door zwarte

Flip b welsh

eefjuh20
Berichten: 561
Geregistreerd: 06-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-17 13:21

Brr wat is het koud he..
Net thuis van een koud ochtendje stal..Nienke mijn dochter was ook mee.Ze heeft vanmorgen Flip nog even gereden en voor de eerste keer weer een stukje los door de bak gereden.Er waren 3 stalgenoten met vrij grote paarden aan het rijden dus dat vond nienke wel wat spannend maar Flip was zo braaf.
Daarna had ik zelf nog menles met Max(die hebben we nu voor de sleep en volgende week gaat hij voor de eerste keer voor de wagen)
Nienke had zulke koude voeten en om het een beetje warm te krijgen heeft zij max uitgestapt(uiteraard liep ik er naast met de longeerlijn..)Onze men instructeur heeft Nienke nog even geholpen met sturen..ze vond het echt leuk..Als ze ooit te groot is voor de pony's ben ik ze helemaal kwijt ben ik bang hahaha
Afbeelding

Cerastes: ohhh spannend!!Succes en hopelijk is het een super leuke pony!

Flip b welsh

eefjuh20
Berichten: 561
Geregistreerd: 06-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 12:41

Vanmorgen nog maar even voor de sneeuw naar de pony's geweest..Nienke had van Sinterklaas een nieuwe rijbroek,het dekje en peesbeschermers van Stout gekregen dus dat moest natuurlijk even uitgeprobeerd worden..
Afbeelding

Helaas heeft Flip al een paar dagen last van een stijve nek(ze zijn woensdag ingeënt)Hij krijgt nu pijnstillers en elke dag koelinggel op z'n hals smeren..z'n hals was zo hard als steen..gelukkig wordt het al wat beter.Volgend jaar toch maar in de borst enten.

Dan heeft nienke toch wel weer geluk dat ze 2 pony's heeft..hahahaha(verwend kind is het toch :o )

Flip b welsh

eefjuh20
Berichten: 561
Geregistreerd: 06-02-07

Re: Kinderen en hun pony's kletstopic?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 22:27

Leuke foto's allemaal!!

Onze Flip is helaas nog steeds niet goed..Eerst had hij een reactie op de enting en nu blijkt hij weer een hoefzweer te hebben die nog helemaal bovenin de hoef zit..Donderdag de dierenarts erbij gehad omdat hij kreupel liep en erg suf was..Ik wist niet waar ik het moest zoeken ivm die eerdere reactie op de enting dus toch maar de dierenarts laten komen..S'morgens om 9 uur was z'n hoef nog niet warm maar om half 1 toen de dierenarts er was,had hij een hele warme hoef.Dierenarts heeft het ijzer eraf gehaald en gevoeld met de tang..Flip had echt erg veel pijn en nog was hij lief(zelfs de dierenarts zei wat een lieve pony..een ander had me allang het hele erf laten zien)
Ze kon de hoefzweer niet vinden dus blijkbaar zat het ergens nog bovenin z'n hoef dus verband erom heen en een hoefzak waar we elke keer water in moesten gieten om de hoef week te maken..Vandaag moesten we weer contact opnemen maar omdat ik moest werken heeft m'n vader bij Flip gekeken en hij had nog steeds erg veel pijn..Dierenarts maar weer langs laten komen..
Weer onderzocht..hoefzweer nog niet te vinden..nu heeft hij een verband met betadine erom heen en heeft hij volledige boxrust(gelukkig heeft hij een buitenstal met uitzicht over de weilanden hahaha)ook weer nieuwe pijnstillers gekregen en de dierenarts heeft contact met onze hoefsmid gehad om te overleggen en af te spreken dat de hoefsmid maandag of dinsdag langs komt om Flip z'n hoef weer na te kijken..

Nu maar weer afwachten tot maandag/dinsdag..

Flip b welsh

eefjuh20
Berichten: 561
Geregistreerd: 06-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 13:21

Onze Flip is gelukkig weer helemaal goed!!!!Morgen maar weer rustig beginnen met longeren..

gister heeft het neefje van een stalgenoot op Max gereden..(nouja hij rijdt nog niet zo lang en is meer in stap een beetje aan het rond sturen)Normaal lest hij altijd op Flip maar aangezien die een tijd niks gedaan heeft mocht hij gister op Max..
Hoorde van z'n tante(stalgenoot)dat hij het helemaal geweldig vond met max..Dus ik denk dat hij voortaan op max gaat haha(max is ook net wat kleiner)

Vandaag zelf menles gehad met Max..voor de eerste keer voor de wagen gezet en hij gaf geen kick!Brave pony!!!
Omdat hij nog geen eigen wagen heeft mocht hij even voor mijn wagen..deze is wel aan de grote kant maar hij heeft er ik denk 10 minuutjes voor gestaan..Max had namelijk ook al de bak gesleept..




Afbeelding


Nienke heeft gister de laatste les op de manege gehad voor de kerstvakantie..Ze rijdt elke week op dezelfde pony.Zo'n leuk pony die Boogie!

Afbeelding

Flip b welsh

eefjuh20
Berichten: 561
Geregistreerd: 06-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 16:42

Wat een leuke foto's allemaal weer!!
Gezellig zo'n gezinsdag!!Wij gaan ook heel af en toe met z'n 4tjes wandelen met 1 van de pony's..

Nienke heeft zondag voor de eerste keer los gereden met Max in de bak..en gisteren los in de bak met een ander paard erbij!Max deed het echt super braaf!


Afbeelding


En zelf ook nog even samen met een vriendin gereden..We gaan al vanaf dat we heel jong waren met elkaar om en zijn in de zelfde straat opgegroeid..Zolang rijden we eigenlijk ook al paard maar nog nooit tegelijk op het paard gezeten haha..dus daar moest natuurlijk even een foto van gemaakt worden..
Afbeelding
(Ik zit op de grote bruine)

Flip b welsh

eefjuh20
Berichten: 561
Geregistreerd: 06-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 17:04

Getup schreef:
Aan huis is heerlijk. Al zou ik soms kunnen rijden in de tijd dat ik voer,buiten zet, stallen doe etc. Maar zou niet anders willen. Anders kon ik er ook geen 2 houden.


Whaha onze Fellow zag op n bixie n Shetlander uit een trailer komen en werd helemaal gek. Meestal is hij de kleinste . Had m aan de longe gegooid en hij was heeeel woest. Mensen vroegen me,of ik daar mijn kind op ging zetten hihi


Flip had dat van de zomer bij de bixie met een a welsh..Eerste keer dat hij die pony zag was hij helemaal verliefd haha(Flip was eerder bij ons op stal de kleinste maar nu is max de kleinste)..2de keer liep ik langs de trailer van die mensen en hun haalde net de pony eruit..Gingen ze naar elkaar hinneken..Was echt zo schattig om te zien.En het leukste was nog dat de kinderen ook super goed met elkaar konden opschieten..Die liepen zodra de pony's op de trailer stonden de hele tijd samen over het concourterrein..

Flip b welsh

eefjuh20
Berichten: 561
Geregistreerd: 06-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 12:40

Het is echt super koud brr..
Leuk weer al die foto's!

Nienke heeft vanmorgen Flip gereden..ze is druk aan het oefenen want vrijdag heeft ze een proefles bij de ponyclub(Ze starten op de ponyclub met een beginnersgroepje..dus ideaal om mee te beginnen)
Filmpje is van vanmorgen.
https://www.youtube.com/watch?v=Z1xLcdV ... ture=share

Ohja en het T-shirt waar Flip op staat komt binnenkort in de winkels!!Ik vind 'm wel super leuk geworden(moest eerst wel even goed kijken of het Flip wel echt was hahaha)
Afbeelding

Flip b welsh

eefjuh20
Berichten: 561
Geregistreerd: 06-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 15:01

Welkom curly2day!Leuke pony’s heb je.
Mijn dochter doet niet mee in Ermelo.
Zij gaat 29 april hier in de buurt weer bixie starten.

Afgelopen weekend hebben we clubkampioenschappen gehad en Nienke deed mee met de bixie. ze heeft helemaal alleen haar proefje gereden en voor de eerste keer alleen een parcourtje gesprongen(eerder rende ik nog mee maar ze wou het zo graag alleen proberen)
En het ging super goed..Flip was onwijs braaf.Samen waren ze eerste in de bixie.

Flip heeft ook nog meegedaan met onze bijrijdster..Zij werd 1ste in de dressuur met 197,5 punt en 3de in het springen.Eindresultaat Clubkampioen pony’s 2018!
Zo trots op die meiden en onze super brave Flip

M’n dochter en Flip met hun gewonnen halster en lintje
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Filmpje van de bixie dressuur
https://youtu.be/J-yNIn1mVB8

Filmpje van het springen
https://youtu.be/KOgAkC4YEdc

Flip b welsh


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Adrija, frutsel05, gillian, Mark0919, noordje, Pellelilly, Vagabondo en 50 bezoekers